Nee, ik vergat de vriendin van...quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij vergat mij mee te tellen, volgens mij.
Was dan blijven liggen tot de middag.. zoals ik deedquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Sorry, ik wilde alleen even aangeven hoe ernstig de situatie was.
Ik moest toch werken schatje!quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was dan blijven liggen tot de middag.. zoals ik deed
Ooooohwquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:59 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop dat lapo-hunters eerder sterven.
[..]
Nee, ik vergat de vriendin van...
Maar het was zo gezellig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet ook de avond voor niet aan de zuip gaan
Tjaquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar het was zo gezellig.Open haard, lekker muziekje, hapjes, drankjes...
Meestal ben ik er na een paar uur wel weer bovenop. Bovendien was het rustig op de zaak en de chef was er niet. Dus ik heb heerlijk kunnen uitbrakken...quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Achja dan maar een dagje minder rust.
Geen probleem dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Meestal ben ik er na een paar uur wel weer bovenop. Bovendien was het rustig op de zaak en de chef was er niet. Dus ik heb heerlijk kunnen uitbrakken...
Och dat is toch niets nieuws?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Behalve dat ik nu op het werk beter bekend ben als die crackhead die er zo slecht uitzag.
Vond het wel mooi. lekker vooraanquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe vond jij het Zwanenmeer eigenlijk?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vond het wel mooi. lekker vooraan
Laatst nog een stuk gezien van Isabelle Beerneard.. mordern stuk. dat was ook erg mooi
Vaker het huis voor je alleenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss en haar moeder vonden het ook mooi.Dat gaan ze vaker doen...
Voornamelijk vaker "ga je ook een keer mee?"quote:
geven en nemenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Voornamelijk vaker "ga je ook een keer mee?"
"Natuurlijk, als jij met mij meegaat naar Circuitpark Zandvoort"
*stilte*
Hoe gaat dat eigenlijk,.. aangezien je onlangs nog wel eens twijfels had.. toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Meestal wel. De basis van een goede relatie.
We vermaken ons nog steeds wel. Af en toe wat irritaties over en weer, maar dat hoort er bij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe gaat dat eigenlijk,.. aangezien je onlangs nog wel eens twijfels had.. toch?
klinkt beetje matig.. maar zolang het bevaltquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:15 schreef 100% Tukker het volgende:
We vermaken ons nog steeds wel. Af en toe wat irritaties over en weer, maar dat hoort er bij.
It could be worse.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
klinkt beetje matig.. maar zolang het bevalt
Gras..overkant enzo hequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja hè!![]()
Ik mis het stiekem ook wel een beetje.![]()
Ik ben altijd één bonk positiviteit!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:49 schreef Cue_ het volgende:
en het kan gewoon beide kanten op.. afhankelijk van hoe positief of negatief je in het leven staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo af en toe open je een briljant topic...quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:55 schreef ACT-F het volgende:
Hier moet ik gepost hebben, wat een gaaf topic!
quote:Georginio Wijnaldum-award
Voor de user die altijd vriendelijk blijft.
• MarkoAlmelo 17
• DonRaja 17
• Stylo 7
• Johannes_Vermeer 7
Ruiz award
fanatiekste FC Twente user.
• Drizzt 24
• TwenteFC 20
• Ties02 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |