Nee, ik vergat de vriendin van...quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij vergat mij mee te tellen, volgens mij.
Was dan blijven liggen tot de middag.. zoals ik deedquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Sorry, ik wilde alleen even aangeven hoe ernstig de situatie was.
Ik moest toch werken schatje!quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was dan blijven liggen tot de middag.. zoals ik deed
Ooooohwquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:59 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop dat lapo-hunters eerder sterven.
[..]
Nee, ik vergat de vriendin van...
Maar het was zo gezellig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet ook de avond voor niet aan de zuip gaan
Tjaquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar het was zo gezellig.Open haard, lekker muziekje, hapjes, drankjes...
Meestal ben ik er na een paar uur wel weer bovenop. Bovendien was het rustig op de zaak en de chef was er niet. Dus ik heb heerlijk kunnen uitbrakken...quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Achja dan maar een dagje minder rust.
Geen probleem dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Meestal ben ik er na een paar uur wel weer bovenop. Bovendien was het rustig op de zaak en de chef was er niet. Dus ik heb heerlijk kunnen uitbrakken...
Och dat is toch niets nieuws?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Behalve dat ik nu op het werk beter bekend ben als die crackhead die er zo slecht uitzag.
Vond het wel mooi. lekker vooraanquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe vond jij het Zwanenmeer eigenlijk?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vond het wel mooi. lekker vooraan
Laatst nog een stuk gezien van Isabelle Beerneard.. mordern stuk. dat was ook erg mooi
Vaker het huis voor je alleenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss en haar moeder vonden het ook mooi.Dat gaan ze vaker doen...
Voornamelijk vaker "ga je ook een keer mee?"quote:
geven en nemenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Voornamelijk vaker "ga je ook een keer mee?"
"Natuurlijk, als jij met mij meegaat naar Circuitpark Zandvoort"
*stilte*
Hoe gaat dat eigenlijk,.. aangezien je onlangs nog wel eens twijfels had.. toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Meestal wel. De basis van een goede relatie.
We vermaken ons nog steeds wel. Af en toe wat irritaties over en weer, maar dat hoort er bij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe gaat dat eigenlijk,.. aangezien je onlangs nog wel eens twijfels had.. toch?
klinkt beetje matig.. maar zolang het bevaltquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:15 schreef 100% Tukker het volgende:
We vermaken ons nog steeds wel. Af en toe wat irritaties over en weer, maar dat hoort er bij.
It could be worse.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
klinkt beetje matig.. maar zolang het bevalt
Gras..overkant enzo hequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja hè!![]()
Ik mis het stiekem ook wel een beetje.![]()
Ik ben altijd één bonk positiviteit!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:49 schreef Cue_ het volgende:
en het kan gewoon beide kanten op.. afhankelijk van hoe positief of negatief je in het leven staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo af en toe open je een briljant topic...quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:55 schreef ACT-F het volgende:
Hier moet ik gepost hebben, wat een gaaf topic!
quote:Georginio Wijnaldum-award
Voor de user die altijd vriendelijk blijft.
• MarkoAlmelo 17
• DonRaja 17
• Stylo 7
• Johannes_Vermeer 7
Ruiz award
fanatiekste FC Twente user.
• Drizzt 24
• TwenteFC 20
• Ties02 10
Wat let oe?quote:
Als dat alles is...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog mensen die geïnteresseerd zijn in de "vreetmeet" van het jaar?
Vorig jaar met Marko, Bas en Wouter de Bultburger gehaald, dit jaar in het een spies van een kilo
quote:
quote:
quote:
Ik ben echt gewoon doodmoe. M'n ogen vallen zowat achter de pc dichtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Cue_! Minder fris en fruitig vandaag?
Als het niet weer op zo'n korte termijn geplanned wordt ben ik "down"quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vorig jaar met Marko, Bas en Wouter de Bultburger gehaald, dit jaar in het een spies van een kilo
Heb je het laat gemaakt gisteren? Was je dansen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben echt gewoon doodmoe. M'n ogen vallen zowat achter de pc dicht
Nadenken lukt ook niet echt..
Pff nog ruim 8 uur
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Zit ik in Zwolle op m'n teller te kijken dat ik niet te hard langs een flitspaal rij. Rij ik door rood.![]()
![]()
Dat wordt waarschijnlijk 230 aftikken.
Doe eens een goed voorstel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb 1,5 uur gedanst.. even de kroeg in geweest en thuis nog twee afleveringen van serie gekeken.. half 2 sliep ik een keer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je het laat gemaakt gisteren? Was je dansen?
Dat is fucked up. Al kan je beter te hard rijden dan door roodquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Zit ik in Zwolle op m'n teller te kijken dat ik niet te hard langs een flitspaal rij. Rij ik door rood.![]()
![]()
Ach, zo op een donderdag moet dat kunnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb 1,5 uur gedanst.. even de kroeg in geweest en thuis nog twee afleveringen van serie gekeken.. half 2 sliep ik een keer.
Ik laat de wijn thuis staan. Maar die bank .. daar verlang ik nu al aanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, zo op een donderdag moet dat kunnen.
Het komt wel weer goed schatje!Vanavond ben je weer thuis en mag je neerploffen op de bank met een glas wijn.
Dat is klotequote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben echt gewoon doodmoe. M'n ogen vallen zowat achter de pc dicht
Nadenken lukt ook niet echt..
Pff nog ruim 8 uur
Ik zou gewoon een verkeersbord jatten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:52 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teun!quote:
Daar ga je vanavond niet meer uitkomen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik laat de wijn thuis staan. Maar die bank .. daar verlang ik nu al aan
In mijn oud studentenhuis stond een verkeersbord op de plee. Geen idee wie die gejat had. Stond er al een tijdje volgens mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zou gewoon een verkeersbord jatten.![]()
Dekentje van bed halen en dan lekker liggen en tv kijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Daar ga je vanavond niet meer uitkomen?
Oe, ik heb al een MI voor mequote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Teun!Alles goed, mijn jongen?
Ik heb gisteren cevapcici's gemaakt.Ik moest meteen aan je denken toen ik het gehakt in de vorm van een fallus rolde...
Dat heb ik gisteren gedaan. Behalve dat dekentje dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dekentje van bed halen en dan lekker liggen en tv kijken
Lief!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* ACT-F masseert Kjoe wakker achter haar pc
En, al helemaal happy?![]()
![]()
Dat dekentje of nouja.. 2 persoonsdekenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat heb ik gisteren gedaan. Behalve dat dekentje dan.Een paar afleveringen Powlitie terug gekeken.
Geen happy ending nee?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lief!het was geen echte en ben nog steeds moe
Dan krijg ik het echt véééééél te warm.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat dekentje of nouja.. 2 persoonsdekenmaakt het af!
powlitieklinkt al verrot.
American Horror Story al gezien?
Dat was ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In mijn oud studentenhuis stond een verkeersbord op de plee. Geen idee wie die gejat had. Stond er al een tijdje volgens mij.
Neem ontslag en ga bij een bank werken, zo'n zachte waar je heerlijk in kan ploffenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lief!het was geen echte en ben nog steeds moe
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:10 schreef 100% Tukker het volgende:
American Horror Story nog niet gezien nee. Wel van gehoord. Is het wat?
lolquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:11 schreef ACT-F het volgende:
Dat was ikIk kwam vroeger zowat elke week met een verkeersbord thuis na het uitgaan. Later heb ik ze gedoneerd aan wat studenten toen mijn moeder het helemaal beu was
wat een toekomstquote:Neem ontslag en ga bij een bank werken, zo'n zachte waar je heerlijk in kan ploffen
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat die jongen vroeger allemaal uitvrat op den openbaere weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |