Het slingert gewoon naar voren, ze lopen op de foto.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar het hangt zo strak, lijkt el net alsof er iets aan vast hangt. Een hond hebben die 2 toch niet? Bovendien ook raar om zo met je hond te gaan wandelen.
Nu vraag ik me af, is heel Heemskerk en het kamp vandaag dan in rep en roer?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:07 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat beweren mensen rondom zijn ex Rosa tenminste.
Dit is een oude foto toen ze Damian nog niet hadden. Rond hun trouwen is deze van meen ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Zo'n kinderkoordje. Damian loopt voor hen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:58 schreef alors het volgende:
Die pic van Ali, Syl en Nikkie en de roddel over Nikki en Raf kunnen ook wel in de OP
Ik zal mn familie even bellenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af, is heel Heemskerk en het kamp vandaag dan in rep en roer?
Misschien prijskaartje, zodat ze het kan ruilen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar het hangt zo strak, lijkt el net alsof er iets aan vast hangt. Een hond hebben die 2 toch niet? Bovendien ook raar om zo met je hond te gaan wandelen.
Please do!quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zal mn familie even bellen
Mysterie ontrafelt:quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien hangen er van die pompoms aan dat touwtje
Mwah, ze draagt alles toch maar één keer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien prijskaartje, zodat ze het kan ruilen?
Zijn eigen advocate zegt het zelfs in de rechtzaal.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Waar staat dat hij een vrouw heeft geslagen? Tot nu toe komt alleen in het nieuws dat hij beta-mannetjes slaat die een alpha-man als hijzelf durven uit te dagen.
SHO / [GOLFTASGATE] #33 Is het spel uit voor Estelle ?quote:Ficq stelde ook dat de mishandeling van een vriendin van Badr niet zo ernstig was als het OM wil doen geloven. Er zou slechts sprake zijn van een blauw oog door een klap van Badr Hari met de vlakke hand. De rechtszaak wordt in februari voortgezet. Tot die tijd blijft Badr Hari in voorlopige hechtenis.
Hij ziet er hier wel een stuk frisser uitquote:
Oke Thanx. Die gate volg ik al een tijdje niet meer. Smerige vrouwen Beater Badrquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn eigen advocate zegt het zelfs in de rechtzaal.
[..]
SHO / [GOLFTASGATE] #33 Is het spel uit voor Estelle ?
Nee Fakegate is het. Nu ophouden over de gate naam bitte.quote:
Ik ben gerustgesteld, thanksquote:
Ik zal zo aan de banner nog wel een plaatje van een kaars toevoegenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Oke en de uitleg waarom het fakegate is. Ik ga even rommelen.
Lieve reactiequote:Boris Becker hoopt op hereniging Sylvie en Rafael Van onze redactie
AMSTERDAM - Boris Becker denkt dat het huwelijk tussen Sylvie en Rafael van der Vaart nog een kans heeft. De Duitse tennisser raadt het stel aan niet snel te gaan scheiden.
Dat laat Becker weten via Twitter.
“Lieve Van der Vaarts, ik hou van jullie allebei”, schrijft hij. “Alsjeblieft geen snelle scheiding, misschien gaat het over 6 maanden wel weer."
De legendarische tennisser heeft Sylvie en Rafael bij diverse gelegenheden in Duitsland ontmoet. Becker is zelf getrouwd met de Nederlandse Sharlely "Lilly" Kerssenberg.
Weet ik schatquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:15 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee Fakegate is het. Nu ophouden over de gate naam bitte.
quote:Van der Vaart: Ik moet professioneel zijn HAMBURG - Rafael van der Vaart heeft zijn fans gerustgesteld. Ondanks zijn aanstaande scheiding van Sylvie zal hij op het veld alles geven voor zijn club HSV. "De fans zullen de oude Rafael zien spelen, ook als ik privéproblemen heb”, zegt de international in Bild.
Club steunt V/d Vaart
Ook binnen de club krijgt hij steun. "Als ik hem kan helpen, zal ik dat doen”, laat trainer Torsten Fink weten. Ook sportief directeur Frank Arnesen heeft een luisterend oor. "Als hij me nodig heeft, ben ik er voor hem.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |