SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Te erg ditquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
![]()
sporten is tof, ook buiten de lakens
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Leg mij maar eens uit waarom ik moet gaan hardlopen van jouquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
sporten is tof, ook buiten de lakens
[b]AirwiN schreef [/b]
Verkeerd woordgebruikquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit waarom ik moet gaan hardlopen van jou![]()
![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik word de laatste paar nachten subtiel mn eigen bed uit gewerktquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan echt zo goed slapen, sportief he?
[b]AirwiN schreef [/b]
slapen is echt de shit he!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan echt zo goed slapen, sportief he?![]()
![]()
Trap em terug onder die steen danquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word de laatste paar nachten subtiel mn eigen bed uit gewerkt![]()
![]()
Working on itquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trap em terug onder die steen dan
[b]AirwiN schreef [/b]
Hups, dat is niet alleen bedoeld om jou mee aan te spreken, maar ook een algemene aanmoedigingskreet om degene van wie ik de post gequote had te motiveren en stimulerenquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit waarom ik moet gaan hardlopen van jou
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Oh ok. Ik schrok al!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hups, dat is niet alleen bedoeld om jou mee aan te spreken, maar ook een algemene aanmoedigingskreet om degene van wie ik de post gequote had te motiveren en stimulerenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sportief tussen de lakens, lig je op je wijffie, in missionarisstand, terwijl je tijdens het neuken voetbal kijkt en als ze scoren scoor je mee
Ik ga het strakjes doen. Nu nog te moequote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hups, dat is niet alleen bedoeld om jou mee aan te spreken, maar ook een algemene aanmoedigingskreet om degene van wie ik de post gequote had te motiveren en stimuleren![]()
![]()
check.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mits je lekker ligt, en geen kinderen
check.
jazeker![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga het strakjes doen. Nu nog te moevan uitstel komt afstel...
Ik zeg net dat ik maar eens naar huis zal gaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trap em terug onder die steen dan![]()
![]()
Alsof er tijdens het voetballen geneukt gaat wordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Sportief tussen de lakens, lig je op je wijffie, in missionarisstand, terwijl je tijdens het neuken voetbal kijkt en als ze scoren scoor je mee
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat?!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Sportief tussen de lakens, lig je op je wijffie, in missionarisstand, terwijl je tijdens het neuken voetbal kijkt en als ze scoren scoor je mee![]()
![]()
Doe ik nog niet eens om mn trein te halen!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor, van uitstellen kom je alleen maar beter toch?
Waarom uitstellen als je gewoon voor meerdere orgasmes kan gaan
[b]AirwiN schreef [/b]
ze mag me best pijpen, zolang ze niet voor mijn beeld komt!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof er tijdens het voetballen geneukt gaat worden![]()
![]()
Weet jij ook eens hoe dat isquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word de laatste paar nachten subtiel mn eigen bed uit gewerkt![]()
Goedemorgen
Het is niet eens 12.00uur geweest en ik heb al een kopje cup-a-soup op en huishouden gedaan
Twijfel tussen bed in liggen en weer gaan slapen of series kijken. First World Problems![]()
![]()
Maar te lang uitstellen kan ook tegenwerken...quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor, van uitstellen kom je alleen maar beter toch?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Opbokken!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
ze mag me best pijpen, zolang ze niet voor mijn beeld komt!
Misschien in de rust even!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Er gaat altijd wel een volgende, behalve als het de laatste isquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik nog niet eens om mn trein te halen!![]()
houdoequote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef Ishimaru het volgende:
Goedemorgen
Het is niet eens 12.00uur geweest en ik heb al een kopje cup-a-soup op en huishouden gedaan
Twijfel tussen bed in liggen en weer gaan slapen of series kijken. First World Problems
En hij jat mn deken!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom uitstellen als je gewoon voor meerdere orgasmes kan gaan![]()
![]()
/lief dagboekquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef Ishimaru het volgende:
Goedemorgen
Twijfel tussen bed in liggen en weer gaan slapen of series kijken. First World Problems
[oud wijf modus]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik hoef niet meer perse tot laat uit te slapen, gelukkig. ben tegenwoordig meestal voor 10en uit bed op een vrije dagquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet het niet meer
Laatst wel tot 11:15 uitgeslapen ... dat was zo fijn...![]()
![]()
Is het dan geen tijd om bier te pakken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opbokken!!
Misschien in de rust even!![]()
![]()
Jij had toch vandaag ook vrij genomen? Of ben ik weer eens in de war?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoef niet meer perse tot laat uit te slapen, gelukkig. ben tegenwoordig meestal voor 10en uit bed op een vrije dagIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
egoist.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opbokken!!
Misschien in de rust even!![]()
Daar heb ik personeel voorquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het dan geen tijd om bier te pakken?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik het kan, lukt het niet, en als ik het wil, kan het nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoef niet meer perse tot laat uit te slapen, gelukkig. ben tegenwoordig meestal voor 10en uit bed op een vrije dag
Dus ja ik meestal ook wel![]()
In bed series kijken. Problem solvedquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef Ishimaru het volgende:
Goedemorgen
Twijfel tussen bed in liggen en weer gaan slapen of series kijken. First World Problems![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
had ik eigenlijk wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij had toch vandaag ook vrij genomen? Of ben ik weer eens in de war?![]()
![]()
Toch maar gaan werken dan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik wil wel altijd blijven liggen als de wekker gaat, heel vreemdquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik het kan, lukt het niet, en als ik het wil, kan het niet
Dus ja ik meestal ook wel![]()
![]()
Mogguh. Straks naar de fysio
. En daarna naar de Action
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
+1 jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil wel altijd blijven liggen als de wekker gaat, heel vreemd![]()
![]()
Ik ben trots op jequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat ga je nu weer kopen??quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:51 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Straks naar de fysio
. En daarna naar de Action
.
Er komt een dag dat jij dat niet meer hoeft te doenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Slim gedacht van jouquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet maar eens rustig aan doen voor ik in december weer geen uren heb!
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er komt een dag dat jij dat niet meer hoeft te doen
Maar ook![]()
Dan ga ik echt een winterslaap houden![]()
![]()
Ter vervanging van de nachtcreméquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
pffff, vrouwenquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ter vervanging van de nachtcremé
Ik zei altijd dat ik een maand ziek in bed zou gaan liggen als mn zoon 12 was.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook
Maar ook![]()
Dan ga ik echt een winterslaap houden
Hij is bijna 15 en het is er nog steeds niet van gekomen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga zo maar eens een nieuwe muis met usb stick kopen, dat is nutig
Wat doet die 'op die e?
Klopt geen hout van zo
[b]AirwiN schreef [/b]
Rij voorzichtigquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar eens op zoek naar mijn steen. Houdoe en tot ziens
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat moet je ermee???quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga zo maar eens een nieuwe muis met usb stick kopen, dat is nutig![]()
![]()
Je gaat weg?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar eens op zoek naar mijn steen. Houdoe en tot ziens![]()
![]()
Ah jullie zijn wakker..... de enige poster die er vanmorgen was was Heloef, en die had al sinds 5:30 niets meer gezegd
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sterker nog.quote:
Hij is weg
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/lief dagboek
[oud wijf modus]doe eens liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet het niet, heb ik straks in de avond niets meer om te kijken. Word ik weer het huis uitgejaagd, was gister iedereen in het huis aan het irriteren. Ben toen naar de bios gegaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In bed series kijken. Problem solved![]()
![]()
Toen ging ik net slapenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:01 schreef fietsie het volgende:
Ah jullie zijn wakker..... de enige poster die er vanmorgen was was Heloef, en die had al sinds 5:30 niets meer gezegd![]()
![]()
Minderquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Fuck![]()
Lotusss kan haar baan niet behouden![]()
![]()
Verdommequote:Op donderdag 3 januari 2013 11:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Fuck![]()
Lotusss kan haar baan niet behouden![]()
Das mooi klote!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bezuinigingen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Fuck![]()
Lotusss kan haar baan niet behoudenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Fuck![]()
Lotusss kan haar baan niet behoudenbalen...
wat voor branche zoekt ze nu een job dan?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik hoor een motor starten
[b]AirwiN schreef [/b]
Je zou toch een meer bedroefde reactie verwachten.... zo van.... *sjucht*quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Eerder "sjucht... nu slapenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je zou toch een meer bedroefde reactie verwachten.... zo van.... *sjucht*"
[b]AirwiN schreef [/b]
Truste!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
mweh.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Dat niet, ze werkt bij een zorgverzekeraar, hadden veel mensen aangenomen vorig jaar, nu na de overstap van zorgverzekeraar mogen er een hoop uit.quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
ICT, zorgverzekeringen, dat soort dingen,ze is best een nerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]balen...
wat voor branche zoekt ze nu een job dan?
Misschien eens rondkijken bij banensites van ziekenhuizen. Ook zag ik dat elders zorg-banen in die hoek redelijk veel voorkomen...quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ICT, zorgverzekeringen, dat soort dingen,ze is best een nerdProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet moe genoeg gemaakt ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja, ik ga toch maar hardlopen zo meteen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, daar heb ik geen contacten in... anders had ik wel even rondgekeken...quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ICT, zorgverzekeringen, dat soort dingen,ze is best een nerdhoe wist jij dat ik me zo voelde...quote:Good busy!quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja, ik ga toch maar hardlopen zo meteen.
Ze kan nog blijven werken tot 1 februari, in die tussentijd zal ze wel op zoek gaan naar andere functies, haar CV is in elk geval meer dan uitstekend.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Misschien eens rondkijken bij banensites van ziekenhuizen. Ook zag ik dat elders zorg-banen in die hoek redelijk veel voorkomen...
Ik ga mijn chef maar bellen of hij me voltijd kan inplannen, anders hebben we toch een probleem met de financiën.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Omdat ik me zo voel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen contacten in... anders had ik wel even rondgekeken...
[..]
hoe wist jij dat ik me zo voelde...
[..]
Good busy!
hoi meneer eend
Ah, ik ook, dat schept een band...quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ik me zo voel.
hoi meneer eend
dag mevrouw DW![]()
Er zijn in het zuiden des lands een aantal ziekenhuizen bezig nieuwe EPD's in te voeren (heeft niets van doen met landelijk EPD). Wellicht heben die daardoor vacaturesquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze kan nog blijven werken tot 1 februari, in die tussentijd zal ze wel op zoek gaan naar andere functies, haar CV is in elk geval meer dan uitstekend.
Ik ga mijn chef maar bellen of hij me voltijd kan inplannen, anders hebben we toch een probleem met de financiën.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Samen prijsvragen winnen ook, wat dat betreft zitten we goed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, ik ook, dat schept een band...
dag mevrouw DW![]()
Hoe gaat het met miniEend?
Ja, zeker weten,quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen prijsvragen winnen ook, wat dat betreft zitten we goed.
Hoe gaat het met miniEend?
Goed hoor, ze was flink ziek rond de kerst, maar nu weer helemaal beter, volgende maand mag ze naar school
Ik zit in de trein met mijn zieke hoofd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom lig jij niet hier?
soon![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Lotusss zal dat gaan uitzoeken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn in het zuiden des lands een aantal ziekenhuizen bezig nieuwe EPD's in te voeren (heeft niets van doen met landelijk EPD). Wellicht heben die daardoor vacatures
Toch een bummer hoor, ze heeft zich vrijwillig ingezet op dagen waarop ze eigenlijk vrij was, idem de zaterdag, en dat nemen ze helaas niet mee.
Maar goed, kop op, vooruitkijken, en doorgaan
Hoewel jij het boek hebt gewonnen en ik niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zeker weten,
Goed hoor, ze was flink ziek rond de kerst, maar nu weer helemaal beter, volgende maand mag ze naar school
Dan al? Kleine meisjes worden groot.
Maar jij hebt de goodies set gewonnen en ik nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoewel jij het boek hebt gewonnen en ik niet.
Dan al? Kleine meisjes worden groot.
![]()
Jep, het is al een echte dame hoor
Oh, wat heb je?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zit in de trein met mijn zieke hoofd.
soon!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Was het te druk, of dicht?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
"Het is mooi zonnig, laat ik eens op het terras gaan zitten Fok!en"quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ruilen? Ik houd van boeken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar jij hebt de goodies set gewonnen en ik niet![]()
Jep, het is al een echte dame hoorje kent dat nummer Wel he, 'music was My first love and it will be my last'? Dat heb ik met boeken.
Dat blijkt.
Nasleep van de griep. Maar ik moet gewoon werken van de baas.quote:
Morgen op wereldreis naar Groenlo: iemand nog enig idee of er ook toeristische highlights zijn daar bijna in Duitsland?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, ben wel blij met het boekquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ruilen? Ik houd van boeken.je kent dat nummer Wel he, 'music was My first love and it will be my last'? Dat heb ik met boeken.
Dat blijkt.Lees ook steeds meer!
Ow ja, gratis wifi natuurlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit... Dat is al een wonder.
De trein terug.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:30 schreef fietsie het volgende:
Morgen op wereldreis naar Groenlo: iemand nog enig idee of er ook toeristische highlights zijn daar bijna in Duitsland?![]()
![]()
Mehquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nasleep van de griep. Maar ik moet gewoon werken van de baas.
jammer, maar ik snap het wel. Ik ga je wel prikken met mijn plu.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, ben wel blij met het boekLees ook steeds meer!
[..]
Ow ja, gratis wifi natuurlijk[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Van WiFi gaat mijn batterij sneller leegquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, ben wel blij met het boekLees ook steeds meer!
[..]
Ow ja, gratis wifi natuurlijk![]()
Sorry maar ik doe geen OVquote:
Zeker niet met 500 kg stalen hekken en bijbehorende palen
Yup.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Gaaaaap... T is zo donker buiten dat ik het gevoel heb dat het pas 09:00 uur is
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Maar dat doet zeer... doe eens liefquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jammer, maar ik snap het wel. Ik ga je wel prikken met mijn plu.
Maar je mag m wel een keer lenen hoor
Oplader bij je? Of een goed boek?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van WiFi gaat mijn batterij sneller leeg<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Even de gordijnen opendoen: strak blauwe lucht en zonnetje!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Gaaaaap... T is zo donker buiten dat ik het gevoel heb dat het pas 09:00 uur isProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik en lief, hoe lang kennen we elkaar ook alweer?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar dat doet zeer... doe eens lief
Maar je mag m wel een keer lenen hoor
ok
niet hier.. Grijs buitenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Even de gordijnen opendoen: strak blauwe lucht en zonnetje!!
In leeuwarden zijn veel wolken. Wel zon.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Even de gordijnen opendoen: strak blauwe lucht en zonnetje!!
Jullie kunnen me wat!!
Ik ga echt nog ff terug mn bed in
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo. Tijd voor nuttige dingen.. Kattenbakken, afwas en mezelf fixen.. Om 12 uur krijg ik een vriend over de vloer om mn tv op mn slaapkamer aan te sluiten.. Ik denk niet dat ik dat ga redden
Denk een jaar of 3? Jij kan echt wel lief zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik en lief, hoe lang kennen we elkaar ook alweer?
ok![]()
mij hou je niet voor de gek...
YES! 2 Jehova's laten rennen
Ik wil je verzorgenquote:![]()
Masseren, vitamientjes brengen, kusjes geven..
heb je die de afgelopen dagen nog niet genoeg gezien?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie kunnen me wat!!
Ik ga echt nog ff terug mn bed in![]()
![]()
Nu gaat het me er juist om dat ik die niet ziequote:Op donderdag 3 januari 2013 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
heb je die de afgelopen dagen nog niet genoeg gezien?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke heel soms misschien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Denk een jaar of 3? Jij kan echt wel lief zijn![]()
mij hou je niet voor de gek...
zal Onderhand Wel 3 jaar Oid zijn Ja.
gewoon wakker blijven, dan heb je vanavond geen insomniaquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu gaat het me er juist om dat ik die niet zie![]()
![]()
Je weet toch dat ik het beste in je naar boven haalquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke heel soms misschien.zal Onderhand Wel 3 jaar Oid zijn Ja.
Dat zit wel goed!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon wakker blijven, dan heb je vanavond geen insomnia
Ik ben gewoon echt moe!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben morgen vast ook nog wel ziek, dan hoef ik niet te Werken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil je verzorgen![]()
Masseren, vitamientjes brengen, kusjes geven..
maar Straks steek Ik je weer aan.
Vin je het gek (woordspeling....)quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zit wel goed!!
Ik ben gewoon echt moe!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kom ik jullie wel verzorgen!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben morgen vast ook nog wel ziek, dan hoef ik niet te Werken.
Ik ben mama, mama's worden niet ziek
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat ik dobby ben he, mad-eye.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik het beste in je naar boven haal[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hij is grappigquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vin je het gek (woordspeling....)
[b]AirwiN schreef [/b]
Koen heeft nu al een schaafwond op zijn hoofd doordat een of ander kutkind hem gemept heeft..
Ik ga zo weer![]()
![]()
Maar jij moet eerst slapen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom ik jullie wel verzorgen!!
Ik ben mama, mama's worden niet ziek[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dus een kind is het medicijn tegen alles?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom ik jullie wel verzorgen!!
Ik ben mama, mama's worden niet ziek![]()
Toch wel zielig voor die Jehova's. Had hun grote leidsheer in de hemelen ze niet voorbereid op een MP3 speler, grote speakers en een opname van mijn vader's Rottweilers die net niet bij een stuk worst konden
Waren ze zomaar onwetend toen ze aanbelden, niet ingeseind, niet voorgelicht, niet beschermd.... jeutje
Klopt...quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ik dobby ben he, mad-eye.Tja, dat is het risico van zoveel koters op een vierkante meterquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
Koen heeft nu al een schaafwond op zijn hoofd doordat een of ander kutkind hem gemept heeft..
Ik ga zo weer
Nee dat helaas nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus een kind is het medicijn tegen alles?
[b]AirwiN schreef [/b]
ZIt je in een of ander speelemporium ofzo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga zo weerProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
kutkind skup verkopen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga zo weer[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Tegen de tijd dat het morgen is en jullie allebei ziek ben heb ik wel geslapen hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb de griep al gehad, mijn weerstand is amazing nu. Iedereen om me heen heeft buikgriep en ik sla die schijnbaar overquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben morgen vast ook nog wel ziek, dan hoef ik niet te Werken.
Morgen moet ik werken
ik moet ff eenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:49 schreef fietsie het volgende:
Toch wel zielig voor die Jehova's. Had hun grote leidsheer in de hemelen ze niet voorbereid op een MP3 speler, grote speakers en een opname van mijn vader's Rottweilers die net niet bij een stuk worst konden
Waren ze zomaar onwetend toen ze aanbelden, niet ingeseind, niet voorgelicht, niet beschermd.... jeutjekwijt!
![]()
ballorig ja...quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
ZIt je in een of ander speelemporium ofzo?
Met de drukte valt het wel mee![]()
Ze komen hier om de 2 weken, en hebben al meermalen te horen gekregen niet welkom te zijn en dat ik, ze niet meer op mijn erf wil....quote:
Ze zijn goed in het opvolgen van geschreven teksten, dus ze hebben ook een brief gehad. Helpt geen klote. Dan zo.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oke, dan geloof ik je maar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het morgen is en jullie allebei ziek ben heb ik wel geslapen hoor[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ahja dat kan heul frustrerend zijn , met van die kinderen die een "vrije opvoeding hebben"quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ballorig ja...
Met de drukte valt het wel mee
(Dit als uiting van rebellie van hun ouders tegen de grootouders die natuurlijk o-zo repressief waren in de jaren 70)
Niet om iemand jaloers te maken, maar ik zit nu op het balkon van mijn beach hut aan de mojito in Mandrem ;-)Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Geniet ervan!quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Niet om iemand jaloers te maken, maar ik zit nu op het balkon van mijn beach hut aan de mojito in Mandrem ;-)If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
hoeft Niet hetzelfde virus Te Zijn he.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de griep al gehad, mijn weerstand is amazing nu. Iedereen om me heen heeft buikgriep en ik sla die schijnbaar over
Morgen moet ik werken
Lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Niet om iemand jaloers te maken, maar ik zit nu op het balkon van mijn beach hut aan de mojito in Mandrem ;-)
Aldo!quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Niet om iemand jaloers te maken, maar ik zit nu op het balkon van mijn beach hut aan de mojito in Mandrem ;-)
Beste wensen nog kerel!
Ik ben wel onmeunig jaloers!What you forget, you are gonna repeat.
ik gun het je van hartequote:Op donderdag 3 januari 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Niet om iemand jaloers te maken, maar ik zit nu op het balkon van mijn beach hut aan de mojito in Mandrem ;-)![]()
![]()
Buikgriep is ook een ander virus dan de griep die ik hadquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoeft Niet hetzelfde virus Te Zijn he.
Thanks! Jij ook nog!quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aldo!
Beste wensen nog kerel!
Ik ben wel onmeunig jaloers!
Kom maar langs dan. Mi beach casa es su beach casa
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Als dat toch eens kon. Making love on the beach and stuff....quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Thanks! Jij ook nog!
Kom maar langs dan. Mi beach casa es su beach casa
Lol, belt mn ma op. Ze vroeg dr eigen af of ik nog leefde
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je daar op hoopt zou ik als jou was maar wat gaan boeken; de weerprofessionals voor oa landbouw en luchtvaart houden rekening met kou vanaf week 4....quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ja laat die zomer maar weer komenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat toch eens kon. Making love on the beach and stuff....
Ik kan wel wat vrouwelijk schoon gebruiken![]()
Btw: Die Indiase meisjesalleen ze zijn heeeeel conservatief. 2/3 wordt ook uitgehuwelijkt enzo. Het verst wat ik tot nu toe ben gekomen was een zoenpartij.
Maar in Goa kan ik altijd met een of andere russische aanpappenzijn er genoeg iig...
En leef je nog? Kan je nog lopen, poepen, plassen, eten en boodschappen doen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Als alles met ja beantwoord is leef je nog
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Dus je antwoordde van wel, maar met een wat hol gevoel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol, belt mn ma op. Ze vroeg dr eigen af of ik nog leefdeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
*boekt returnticket om tot maart/april ergensquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je daar op hoopt zou ik als jou was maar wat gaan boeken; de weerprofessionals voor oa landbouw en luchtvaart houden rekening met kou vanaf week 4....
Pas je daar wel op voor ziektes?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan wel wat vrouwelijk schoon gebruiken![]()
Btw: Die Indiase meisjesalleen ze zijn heeeeel conservatief. 2/3 wordt ook uitgehuwelijkt enzo. Het verst wat ik tot nu toe ben gekomen was een zoenpartij.
Maar in Goa kan ik altijd met een of andere russische aanpappenzijn er genoeg iig...
Ik leef nogquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En leef je nog? Kan je nog lopen, poepen, plassen, eten en boodschappen doen?
Als alles met ja beantwoord is leef je nog
[b]AirwiN schreef [/b]
Top!quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Zou wel ironisch zijn, niet ziek worden van het eten terwijl 99% van de westerlingen aan de schijterij is, maar dan wel ziek worden van een of ander meisjequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pas je daar wel op voor ziektes?![]()
Mja belachelijk want zo'n ouder zal het niet eens merken dat zijn kind zo is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dat kan heul frustrerend zijn , met van die kinderen die een "vrije opvoeding hebben"
(Dit als uiting van rebellie van hun ouders tegen de grootouders die natuurlijk o-zo repressief waren in de jaren 70)
Hij heeft wel een flinke schram op zijn hoofd![]()
![]()
Nouja, je weet maar nooit waar ze mee rondlopen daarquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zou wel ironisch zijn, niet ziek worden van het eten terwijl 99% van de westerlingen aan de schijterij is, maar dan wel ziek worden van een of ander meisje![]()
Zandluis in je bilnaadquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, je weet maar nooit waar ze mee rondlopen daar
En nu komt er een pint bier aan
Halve liter twv 75 cent
Nice! Geniet ervan!quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zandluis in je bilnaad
Halve liter twv 75 centWhat you forget, you are gonna repeat.
dat zijn nog eens prijzenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zandluis in je bilnaad
Halve liter twv 75 centLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Pffff was vouwen.... wat een leven.....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De rest van India waren de prijzen bijna net zo hoog als in NL. Zat heel veel belasting op. Daardoor werden cocktails bijna evem duur als bier. Maar hier is het goed vertoeven.quote:Thanksquote:
Ik voel je.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:20 schreef fietsie het volgende:
Pffff was vouwen.... wat een leven.....
aah oke dat wist ik niet dacht dat alles daar goedkoper wasquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De rest van India waren de prijzen bijna net zo hoog als in NL. Zat heel veel belasting op. Daardoor werden cocktails bijna evem duur als bier. Maar hier is het goed vertoeven.
[..]
ThanksLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Is dat dan de pijs die je betaalt omdat je europeaan bent, of de echte prijs?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De rest van India waren de prijzen bijna net zo hoog als in NL. Zat heel veel belasting op. Daardoor werden cocktails bijna evem duur als bier. Maar hier is het goed vertoeven.
[..]
ThanksProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Alles behalve alcohol. Maar dat wordt hier dus ook bijna nergens echt gedronken. Behalve in Goaquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke dat wist ik niet dacht dat alles daar goedkoper was
De echte, want kaart van restaurant/hotel. Maar de rest betaal je zelfs na heel hard onderhandelen altijd meer dan indiers.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is dat dan de pijs die je betaalt omdat je europeaan bent, of de echte prijs?
En bij nationale dingen zoals de taj mahal enzo
Taj
Indian Rs30 Foreigner 750
De rest
Indian rs10 Foreigner 250/300
Echt belachelijk, maarja wat doe je eraan..Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ruw gewekt worden door de TNT die op de bel staat te raggen alsof het 't einde van de wereld is..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
D'r is bak-tv op de BBC, misschien is dat wat leuk vermaakquote:
De buuf in een mooie verpakking met strik?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ruw gewekt worden door de TNT die op de bel staat te raggen alsof het 't einde van de wereld is..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Voor oude wijven misschien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
D'r is bak-tv op de BBC, misschien is dat wat leuk vermaak
Daarbij, wie zegt dat ik 'leuk vermaak' zoek?What you forget, you are gonna repeat.
Ik werd geroepen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor oude wijven misschien.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Deed ie The emperors theme van Star wars?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ruw gewekt worden door de TNT die op de bel staat te raggen alsof het 't einde van de wereld is..
Nee, helaaschquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
De buuf in een mooie verpakking met strik?
Dan zou het een held zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Deed ie The emperors theme van Star wars?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, hij sloeg een paar noten overquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Deed ie The emperors theme van Star wars?
Maar het is wel Starwars wat ie bracht
Ik moest mijn moeder even geruststellen dat ik nog leefde en niet verkracht was enzquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
<<knipt flauw stukje tekst weg>>quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest mijn moeder even geruststellen dat ik nog leefde en niet verkracht was enzProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo prate ze daaroquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Flauw hoor.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mjam heb je nog wat over ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Iets met "iig niet onvrijwillig" erinquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Rare Rotterdammers.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb er ook 10 jaar over gedaan om Friesismen over te gaan nemen hoorquote:
Ik haat mijn dialect.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hugh Hefner wil een kind van zijn 26 jarige bruidje.... ik wist niet dat sperma in poedervorm ook werkte....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
't Is iig geen "Happy New Year" als je zo ineens meer uren moet gaan werken en je partner moet gaan job-hunten.... Beetje lompe timing ookquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Beetje vocht erbij en gaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:41 schreef fietsie het volgende:
Hugh Hefner wil een kind van zijn 26 jarige bruidje.... ik wist niet dat sperma in poedervorm ook werkte.....
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nogal jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
't Is iig geen "Happy New Year" als je zo ineens meer uren moet gaan werken en je partner moet gaan job-hunten.... Beetje lompe timing ook
Ahja dat kan zij vast wel regelen als er een jonge kerel ergens stiekum in het zicht staat opgesteldquote:
Kusje op.quote:
Het geeft me wel een "thuis" gevoelquote:
Ik ben zo blij dat ik geen Rotterdamse tongval meegekregen heb
Ik vind dat we binnekort een Rotterdam meet moeten houden.
juni waarschijnlijk weer naar cancunquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je daar op hoopt zou ik als jou was maar wat gaan boeken; de weerprofessionals voor oa landbouw en luchtvaart houden rekening met kou vanaf week 4....![]()
![]()
Man da's 200km hier vandaan, en dan moet jij per containerschip ofzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik vind dat we binnekort een Rotterdam meet moeten houden.
Zit ik ook eens ergens dichterbijquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Man da's 200km hier vandaan, en dan moet jij per containerschip ofzo![]()
![]()
Ik zit nog maar 5 dagen in India.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Man da's 200km hier vandaan, en dan moet jij per containerschip ofzo
Maar de dag na aankomst in NL zit ik al in het vliegtuig naar Zwitserland.
Ey Totofoestelletjequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zit ik ook eens ergens dichterbij
geloof mij nou maar dan die van der stoel afdruipt bij het lezen van haar afschriften.... die heeft geen visualisatievent nodigquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dat kan zij vast wel regelen als er een jonge kerel ergens stiekum in het zicht staat opgesteld![]()
![]()
Gelukkig niet zeg!!quote:
Gorinchem is al te dicht bij Rotterdam!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zwitserland is sowieso beter dan NLquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zit nog maar 5 dagen in India.
Maar de dag na aankomst in NL zit ik al in het vliegtuig naar Zwitserland.
Idee wellicht een meet te organiseren op de MS Rotterdam?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Stond inderdaad in gemeenschap van goederen in het artikel ja... als ie echt zo dom is geweest...quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
geloof mij nou maar dan die van der stoel afdruipt bij het lezen van haar afschriften.... die heeft geen visualisatievent nodigProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ga dan lekker naar Diemen-Noordquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg!!
Gorinchem is al te dicht bij Rotterdam!![]()
![]()
Gorkum!quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg!!
Gorinchem is al te dicht bij Rotterdam!
waar heeft hij zich nou nog druk om te makenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Stond inderdaad in gemeenschap van goederen in het artikel ja... als ie echt zo dom is geweest...![]()
![]()
Jeeeej de kinderbijslag is overgemaakt!
Damn... als dat al nieuws in de krant moet zijn.... wat is er dan weinig zinnigs aan de gang op het moment...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Duur grapje wel..quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Idee wellicht een meet te organiseren op de MS Rotterdam?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Gelukkig niet! Wel van een tank die zo goed als leeg was, maar dat was precies bij een tankstationquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Wel van een tank die zo goed als leeg was, maar dat was precies bij een tankstation
Niet meegekregen dan? Weer hier is bar en boosquote:
Fijn he, zo'n vriend die even langs.. oownee, een boterham met lekkersquote:
Tis twaalf gradenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet meegekregen dan? Weer hier is bar en boos![]()
![]()
Hier kun je je kleurtje bijwerken: blauwe lucht en zon!quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet meegekregen dan? Weer hier is bar en boosProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja soms hè? soms zou ik terugwillen waar ik 3 jaar geleden zatquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier kun je je kleurtje bijwerken: blauwe lucht en zon!
Niks aan de hand hier hoor..quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet meegekregen dan? Weer hier is bar en boos
En nu even niet storen, ik moet even een scheepje bouwenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Slapenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet je wat nog lekkerder is?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet je wat nog lekkerder is?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heb je die japanse handleiding al gedownload?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks aan de hand hier hoor..
En nu even niet storen, ik moet even een scheepje bouwenVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Sjah blijkbaar kon jij de slijtageslag niet helemaal handlen ?quote:![]()
Niet nog!quote:
Weer
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dat was zo miniscuul dat kon zelfs met een pincet niet meer goed komen, en niet alle onderdelen zaten erbij volgensmijquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je die japanse handleiding al gedownload?
Maar ik heb 2 nieuwe net binnen
2 nieuwe handleidingen? ook in het Japans?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat was zo miniscuul dat kon zelfs met een pincet niet meer goed komen, en niet alle onderdelen zaten erbij volgensmij
Maar ik heb 2 nieuwe net binnen
Succesquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga zo de afwas van O&N maar eens doen![]()
![]()
modellen. en nee, zonder tekst.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
2 nieuwe handleidingen? ook in het Japans?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik zit te denken dit model te kopen. Leena en Stalin als ze stout zijn ff achterna zittenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
modellen. en nee, zonder tekst.
http://www.toemen.nl/tami(...)a5ed7826b248739b355dVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Meet in Friesland?
Aanstaande december ja!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Even een warme douche nemenen is flink ontbijten
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Je post nogquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alleen als we frietjes eten![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: