SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Te erg ditquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
![]()
sporten is tof, ook buiten de lakens
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Leg mij maar eens uit waarom ik moet gaan hardlopen van jouquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
sporten is tof, ook buiten de lakens
[b]AirwiN schreef [/b]
Verkeerd woordgebruikquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit waarom ik moet gaan hardlopen van jou![]()
![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik word de laatste paar nachten subtiel mn eigen bed uit gewerktquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan echt zo goed slapen, sportief he?
[b]AirwiN schreef [/b]
slapen is echt de shit he!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan echt zo goed slapen, sportief he?![]()
![]()
Trap em terug onder die steen danquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word de laatste paar nachten subtiel mn eigen bed uit gewerkt![]()
![]()
Working on itquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trap em terug onder die steen dan
[b]AirwiN schreef [/b]
Hups, dat is niet alleen bedoeld om jou mee aan te spreken, maar ook een algemene aanmoedigingskreet om degene van wie ik de post gequote had te motiveren en stimulerenquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit waarom ik moet gaan hardlopen van jou
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Oh ok. Ik schrok al!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hups, dat is niet alleen bedoeld om jou mee aan te spreken, maar ook een algemene aanmoedigingskreet om degene van wie ik de post gequote had te motiveren en stimulerenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sportief tussen de lakens, lig je op je wijffie, in missionarisstand, terwijl je tijdens het neuken voetbal kijkt en als ze scoren scoor je mee
Ik ga het strakjes doen. Nu nog te moequote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hups, dat is niet alleen bedoeld om jou mee aan te spreken, maar ook een algemene aanmoedigingskreet om degene van wie ik de post gequote had te motiveren en stimuleren![]()
![]()
check.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mits je lekker ligt, en geen kinderen
check.
jazeker![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga het strakjes doen. Nu nog te moevan uitstel komt afstel...
Ik zeg net dat ik maar eens naar huis zal gaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trap em terug onder die steen dan![]()
![]()
Alsof er tijdens het voetballen geneukt gaat wordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Sportief tussen de lakens, lig je op je wijffie, in missionarisstand, terwijl je tijdens het neuken voetbal kijkt en als ze scoren scoor je mee
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat?!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Sportief tussen de lakens, lig je op je wijffie, in missionarisstand, terwijl je tijdens het neuken voetbal kijkt en als ze scoren scoor je mee![]()
![]()
Doe ik nog niet eens om mn trein te halen!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor, van uitstellen kom je alleen maar beter toch?
Waarom uitstellen als je gewoon voor meerdere orgasmes kan gaan
[b]AirwiN schreef [/b]
ze mag me best pijpen, zolang ze niet voor mijn beeld komt!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof er tijdens het voetballen geneukt gaat worden![]()
![]()
Weet jij ook eens hoe dat isquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word de laatste paar nachten subtiel mn eigen bed uit gewerkt![]()
Goedemorgen
Het is niet eens 12.00uur geweest en ik heb al een kopje cup-a-soup op en huishouden gedaan
Twijfel tussen bed in liggen en weer gaan slapen of series kijken. First World Problems![]()
![]()
Maar te lang uitstellen kan ook tegenwerken...quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor, van uitstellen kom je alleen maar beter toch?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Opbokken!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
ze mag me best pijpen, zolang ze niet voor mijn beeld komt!
Misschien in de rust even!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Er gaat altijd wel een volgende, behalve als het de laatste isquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik nog niet eens om mn trein te halen!![]()
houdoequote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef Ishimaru het volgende:
Goedemorgen
Het is niet eens 12.00uur geweest en ik heb al een kopje cup-a-soup op en huishouden gedaan
Twijfel tussen bed in liggen en weer gaan slapen of series kijken. First World Problems
En hij jat mn deken!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom uitstellen als je gewoon voor meerdere orgasmes kan gaan![]()
![]()
/lief dagboekquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef Ishimaru het volgende:
Goedemorgen
Twijfel tussen bed in liggen en weer gaan slapen of series kijken. First World Problems
[oud wijf modus]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik hoef niet meer perse tot laat uit te slapen, gelukkig. ben tegenwoordig meestal voor 10en uit bed op een vrije dagquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet het niet meer
Laatst wel tot 11:15 uitgeslapen ... dat was zo fijn...![]()
![]()
Is het dan geen tijd om bier te pakken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opbokken!!
Misschien in de rust even!![]()
![]()
Jij had toch vandaag ook vrij genomen? Of ben ik weer eens in de war?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoef niet meer perse tot laat uit te slapen, gelukkig. ben tegenwoordig meestal voor 10en uit bed op een vrije dagIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
egoist.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opbokken!!
Misschien in de rust even!![]()
Daar heb ik personeel voorquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het dan geen tijd om bier te pakken?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik het kan, lukt het niet, en als ik het wil, kan het nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoef niet meer perse tot laat uit te slapen, gelukkig. ben tegenwoordig meestal voor 10en uit bed op een vrije dag
Dus ja ik meestal ook wel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: