Had iemand je gedwongen om te gaan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:44 schreef lady-wrb het volgende:
mij boeit het verder niet meer zo, ik heb het ding aan de gang en hij doet het nog steeds.
ik vind loods 5 maar een rare toko. een soort peperdure ikea, want ook daar is het heel erg massaal en verdwaal ik de keren dat ik er kom hopeloos. (ik was een keer zo verdwaald dat ik de uitgang niet meer kon vinden en er was al omgeroepen dat ze gingen sluiten)
en het volk dat er loopt. wat een kakkineuze types zitten daarbij !
jazeker! mijn grenzeloze nieuwsgierigheid. ik was er al meer dan een jaar niet geweest en honderd keer voorbijgefietst en de toko is helemaal verbouwd ondertussen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Had iemand je gedwongen om te gaan?
navigatie op de foon?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef trui het volgende:
groetjes uit zutphen!hetishier inderdaad goed toeven! nu alleen de fiets die ik geleend had nog even terugvinden... wat een doolhof!
Met de jongens, miss.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:15 schreef miss_sly het volgende:
lily, heerlijk Parijs <3 Samen, zonder kinderen? Geniet er van!
Ook fijn met de jongens, denk ik zoquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:47 schreef lily het volgende:
[..]
Met de jongens, miss.
We hebben een geweldige dag gehad. Top.
Het weer is hier prima hoor. Wel bewolkt maar geen spatje regen gehad. Helemaal niks. En totaal niet koud.
Genieten
pssshh prioriteitenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef miss_sly het volgende:
Fijn, een appartement! Lijkt me wel relaxt. En hoe zijn jullie erheen? Wij gaan met de Thalys, ben benieuwd of dat prettig reizen is. B zit er dal al de hele week voor een cursus en op vrijdagmiddag ga ik er met de Thalys ook heen.
Ja, ik wilde het nog afzeggen, maar B kan zijn cursus niet meer verzettenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef innepin het volgende:
[..]
pssshh prioriteitenen je was nog wel uitgenodigd op Mijn Verjaardag!
![]()
Tsssssssk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het nog afzeggen, maar B kan zijn cursus niet meer verzetten
Jaaa leuk he!? Waar ben je zoal geweest?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef trui het volgende:
groetjes uit zutphen!hetishier inderdaad goed toeven! nu alleen de fiets die ik geleend had nog even terugvinden... wat een doolhof!
Duur?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef lily het volgende:
Ja, met de Thalys. Heb ik vaker gedaan. Reist helemaal geweldig. Snel en comfortabel.
dan zul je richting groningen moeten,daar moet iemand wat miljoenen gewonnen naar het schijntquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:47 schreef Luigi het volgende:
Dat werken is het ook niet he.
Heeft er niemand een miljoen of wat over?
Meth is in Nederland toch helemaal niet zo hip? Kun je beter XTC gaan produceren, denk ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:14 schreef Luigi het volgende:
A la Breaking Bad meth fabrikant worden is zeker ook niet zo'n strak plan?
Een ondernemer zou denken dat er dus een markt te winnen valt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Meth is in Nederland toch helemaal niet zo hip? Kun je beter XTC gaan produceren, denk ik
Een realist zo denken dat het misschien niet de juiste drugs voor Nederland isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:29 schreef Luigi het volgende:
A
[..]
Een ondernemer zou denken dat er dus een markt te winnen valt.
Pfft wat weten junks nou over wat goed voor ze is!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een realist zo denken dat het misschien niet de juiste drugs voor Nederland is
Zoals zoveel mensen denken ook zij het zelf wel te weten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Pfft wat weten junks nou over wat goed voor ze is!.
Maar dan wel onder invloed van MIJN crystal meth, ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals zoveel mensen denken ook zij het zelf wel te weten.
wellicht gaat het succesvol zijn als je er ook gelijk een tandartsdienst bijdoet. en dan reclame maken met "veilig gebruik van crystal meth, niemand zal het u aanzien"quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar dan wel onder invloed van MIJN crystal meth, ja.
Cokejes misschien?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef Luigi het volgende:
Koekjes ipv meth? Lijkt me lang zo winstgevend niet, maar ok...
Metformine heb ik al 2 dozen van joh.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef Luigi het volgende:
Koekjes ipv meth? Lijkt me lang zo winstgevend niet, maar ok...
Da's geen methamphetamine.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Metformine heb ik al 2 dozen van joh.
Joh de afkorting lijkt op elkaar. Gewoon verpoederen en verhandelen lijkt mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:49 schreef Vlindur het volgende:
Ik weet niet waar ik het kwijt kan, maarDat verhaal ken ik? En nu 39 weken zwanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Niet lang meer. Bijna klaar.quote:
Dan heb ik een baby?quote:
Ze zeggen het.quote:
Dat kan. Ik ook wel trouwens. Stomme zwangerschap.quote:
Ach... De 2 meiden heb ik maar voor de helft. En of je er dan 1 of 2 hebt, die beperking van een kind heb je toch. Dan plannen we gewoon om de weekenden heen als we wat willen doen. Dat kleintje kan gewoon nog bijna overal mee naartoe. En anders is er oma. Problemen zijn zo groot als je ze zelf maakt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:17 schreef Luigi het volgende:
Nou, meer met baby's enzo ook. Leuk spul maar ik merk dat ik de kleine beetjes vrijheid die ik terugkrijg nu ze wat ouder wordt ook erg kan waarderen. En mijn vrouw ook. Grote gezinnen zijn niet zo ons ding geloof ik.
Het is ook een mening, geen feit. Maar vind wel dat ik merk bij heel veel mensen om ons heen dat er heel veel flexibiliteit is ingeleverd bij het tweede kind. Eén kind kun je nog uit logeren sturen, bij 2 wordt dat weer iets lastiger, vooral als er wat jaartjes tussen zit (qua zorg liggen een 4 jarige en een 1 jarige nogal uit elkaar). Nogmaals, er zullen mensen zijn die het prima weten te regelen (vaak ook dezelfde die geen decemberstress kennen wonderbaarlijk genoegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach... De 2 meiden heb ik maar voor de helft. En of je er dan 1 of 2 hebt, die beperking van een kind heb je toch. Dan plannen we gewoon om de weekenden heen als we wat willen doen. Dat kleintje kan gewoon nog bijna overal mee naartoe. En anders is er oma. Problemen zijn zo groot als je ze zelf maakt.
Ja, ik vind het echt heerlijk zo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:23 schreef laziness het volgende:
Luigi heeft het meer over verworven vrijheden die je opgeeft als je na een paar jaar het gebeuren weer overnieuw doet met een 2e etc volgens mij? En dat snap ik zelf heel goed en is iets waar ik ook over nadenk.
ja je kan niet ff snel dingen spontaan fixen misschien , maar dat is toch al lastig met kinderenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:35 schreef trui het volgende:
Nou, een baby erbij kost je hoe dan ook tijd (en energie), je zult rekening moeten houden met slaapjes, voedingen, e.d. Niet dat dat erg hoeft te zijn, maar ik vind 't wel wat onrealistisch om te beweren dat dat je geen beperkingen oplevert.
Nee jij kan nog makkelijk 's avonds om 19:30 bedenken dat je ff een filmpje gaat pakken zonder dat je iets hoef te fixen ?quote:
A, leven is toch alleen maar werken en slapen ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:42 schreef Armageddon het volgende:
Geloof me nou J. Je leven is voorbij zometeen.![]()
![]()
Ja alleen komt er tussen werken en slapen nu nog een paar EXTRA dingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:43 schreef Joene het volgende:
[..]
A, leven is toch alleen maar werken en slapen ?
Nee, dat kan alleen met 0 kinderen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee jij kan nog makkelijk 's avonds om 19:30 bedenken dat je ff een filmpje gaat pakken zonder dat je iets hoef te fixen ?![]()
jaloers!
oh dat kan dan heb ik nog wel ff tijdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja alleen komt er tussen werken en slapen nu nog een paar EXTRA dingen.
Oh maar dan doe je dat ook nooitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:44 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, dat kan alleen met 0 kinderen..
Ik ben in staat de baby gewoon mee te nemen dan hoor. Die slaapt toch.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee jij kan nog makkelijk 's avonds om 19:30 bedenken dat je ff een filmpje gaat pakken zonder dat je iets hoef te fixen ?![]()
jaloers!
Oh wij deden dat wel hoor. Filmpje, Antwerpen, etentje... gewoon 's avonds bedenken wat je wilde doen en dan d'r op uit.quote:
Oh dat doen wij wel. Schoonouders komen wel zitten. Maar nu hij door slaapt eerder dan toen hij spookte als baby zijnde.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:42 schreef Joene het volgende:
[..]
jaloers!
Dat is niet zonder wat te fixen ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:48 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh dat doen wij wel. Schoonouders komen wel zitten. Maar nu hij door slaapt eerder dan toen hij spookte als baby zijnde.
Geen decemberstress en jij hebt een vol, eigen leven met regelmatige solo én partner uitstapjes ondanks je 23 kinderen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:50 schreef PM-girl het volgende:
Ik geloof dat ik een van de mensen ben waar Luigi het over heeft.
Dat heb ik zelfs!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
Geen decemberstress en jij hebt een vol, eigen leven met regelmatige solo én partner uitstapjes ondanks je 23 kinderen?.
Nou vooruit 20 seconden bellen en 10 minuten wachten tot ze er zijnquote:
Ik ga drie keer in de week alleen weg ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
Geen decemberstress en jij hebt een vol, eigen leven met regelmatige solo én partner uitstapjes ondanks je 23 kinderen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:52 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik ga drie keer in de week alleen weg ja.ik ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik drop Tess 2x pw bij de opvang van de sportschool.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Samen sporten. Ook zoiets wat opeens godsonmogelijk is geworden iddquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ook..
En ik drop Tess 2x pw bij de opvang van de sportschool.
Dat mis ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
Samen sporten. Ook zoiets wat opeens godsonmogelijk is geworden idd![]()
.
Ach nee maar het zijn 'van die dingen' idd. Net zoals dat samen in de auto zitten. Of samen op de bank eten met de tv aanquote:
Nou ja, dat kan wel..... maar dan kijk je Disney ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach nee maar het zijn 'van die dingen' idd. Net zoals dat samen in de auto zitten. Of samen op de bank eten met de tv aan.
Haha ja, dan zit je onder je bak shoarma naar Nick Jr. te kijken ofzo. Is het net toch niet he.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:23 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan wel..... maar dan kijk je Disney ofzo
Ik ben wel heel blij dat ik daar vanaf begin te raken hier. Een paar weken geleden ben ik met oudste naar Twilight geweest. Eat that, Cinderella!
En samen rennen vind ik echt leuk. Dat doen we dan ook in de zomer, als we bij oma logeren...
Nee hoor. Wij sporten minimaal 3x in de week samen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
Samen sporten. Ook zoiets wat opeens godsonmogelijk is geworden idd![]()
.
Ja maar we zijn niet allemaal gescheiden hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee hoor. Wij sporten minimaal 3x in de week samen.
Nee maar als je cyclus rare dingen doet kun je niet vertrouwen op vruchtbare dagen vermijden enzo. Daar heb je maar 1 rare cyclus voor nodig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:30 schreef Vlindur het volgende:
Aangezien ik me totaal niet zwanger voel geloof ik het niet zo, maar de test is gekocht. Straks als we thuis zijn zal ik even één streepje plassen
Wat heeft dat met het aantal keer sex te maken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja maar we zijn niet allemaal gescheiden he.
Oh kut het ging nu écht niet over sporten dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het aantal keer sex te maken?
Noem het maar niet sporten. Topsport jonguh!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh kut het ging nu écht niet over sporten dus![]()
.
Passief liggen en naar het plafond staren..hmwoahquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Noem het maar niet sporten. Topsport jonguh!
Inderdaad! Ik ben pas gaan hardlopen met de oudste samen, dat is geen doen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:06 schreef Vicky het volgende:
Sporten doe ik ook graag alleen.. Niemand om rekening mee te houden..
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:06 schreef Vicky het volgende:
Sporten doe ik ook graag alleen.. Niemand om rekening mee te houden..
lol.. Ik bedoel dat ik niet met iemand afspreek om.te gaan sportrn..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:27 schreef trui het volgende:
dat spreekt elkaar dan weer een beetje tegen vicky.
Je vergeet het boodschappenlijstje maken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Passief liggen en naar het plafond staren..hmwoah
ik klaag niet.. Ik hou van pittige lessen.. Liefst 2u achter elkaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef Ticootje het volgende:
Groepslessen <3 collectief klagen hoe zwaar het is en na een uur de instructeur weer vriendelijk bedanken.
Ik klaag een uur lang. Samen met het hele buikspierengroepje. En na afloop allemaal helemaal vrolijk en bedankt en tot volgende week. Heerlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik klaag niet.. Ik hou van pittige lessen.. Liefst 2u achter elkaar
Rare vraag misschien..maar kan dat niets met je schouders te maken hebben?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik klaag niet.. Ik hou van pittige lessen.. Liefst 2u achter elkaar
Balen van je cyclusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:43 schreef Vlindur het volgende:
Niet zwanger.
Maandag dokter maar eens bellen
pittig met den beenen...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ah ok. In mijn hoofd staat pittige lessen gelijk aan full body enzoMaar dat klopt niet dus.
Nou best wel. Dat niet zomaar zwanger worden is één ding, maar ook nog zo'n achterlijke cyclus is wel heel stomquote:
hmm ja klote weerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:09 schreef Luigi het volgende:
Vandaag was echt zo'n dag waarop ik me kan voorstellen dat er een paar extra voor de trein springen dan gemiddeld. Kolere wat een grijze neerslachtige bende!
ik had je wel in het hofbad verwacht Vick!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:28 schreef Vicky het volgende:
Ben.wel buiten geweest, ja hrt was miezerig en grijs.. Maar ach.. Zo is NL
volgende keer laat wel even opzich wachten maar ik zal je een whatsapp sturen ok ? Avond van tevoren ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:32 schreef Vicky het volgende:
Zeg dat volgende keer wat eerder dan...
Ik moest vandaag boodschaps doen enzulks..
Geilquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Maaar ik vond Hugh Jackman bij de Graham Nortonshow. Dus i'm good now
absofuckinglutelyquote:
First squeeze your bag... Does it drip? Hihiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
absofuckinglutely
Helemaal toen ze teksten gingen voorlezen van de British bake-off.
You have to whip it to get it stifquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
First squeeze your bag... Does it drip? Hihi
ik heb een heerlijk moeder-zoondagje gehadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Jamaar ik dacht dat jullie me gingen vermaken.
ja t is echt een aanrader! L. kwam er zelf mee. ik ben niet zo met bioscopen bezig.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:09 schreef trui het volgende:
wreck-it-ralph is leuk he! wij zagen 'm woensdag.
dicht op elkaar moeten zitten, beweegt er een, beweegt de hele rij, getrap in je rug, over hoofden heen moeten kijken, en de geur van popcornquote:Op zondag 6 januari 2013 00:20 schreef trui het volgende:
niet? goh, ik dacht echt dat jij heel veel met bioscopen bezig was.![]()
ach gossie, arme kindersquote:Op zondag 6 januari 2013 01:08 schreef Gaoxing het volgende:
Het heeft even drie weken geduurd, maar mijn kinderen slapen nu dan toch eindelijk allebei een beetje uit.
En morgen mogen ze weer fijn om 5:50 uur opstaan.....
ik ben anders ook op alles voorbereid, zeker na alle ellende van de afgelopen anderhalf jaar, maar het was hier al een week of wat angstvallig rustig op dat gebied en ik wist dat het eerdaags weer moest gebeuren en dan toch geen tampons in de tas mee. dom dom domquote:Op zondag 6 januari 2013 01:20 schreef Saffier het volgende:
Oef. Pijnlijk tijdstip Gao
Lady wat een horror zo zeg! Dat is wel een van mijn nachtmerries; onverwachts ongesteld worden en dan niets bij je hebben. Ik heb echt altijd iets bij me.
Jaha herkenbaarquote:Op zondag 6 januari 2013 02:46 schreef Gaoxing het volgende:
Oh en wat menstruatie-ellende betreft: ik heb tegenwoordig echt altijd iets bij me, want ik zit nog steeds aan de anti-stollingsmiddelen (in de volksmond: bloedverdunners). Drie keer raden wat er dan met je menstruatie gebeurd
Sukkelsquote:Op zondag 6 januari 2013 17:06 schreef Lois het volgende:
Nou dat conclusie was dat ik wel veel bloed verloormaar dat we geen alternatief hebben. Klaar
Voor het eerst, sinds ruim een jaar, kan ik eindelijk zeggen "heel goed" en dat ik dan zelf ook zo voelquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:33 schreef Dale. het volgende:
Ik plaats hier even een crosspost omdat ik namelijk erg benieuwd ben naar de mening van mensen die nu ouders zijn.
Het betreft zich om het topic: GC / Als ouder zou jij je kind een corrigerende tik geven? #2
Het zou fijn zijn als je wellicht ook deeltje 1 leest.
Dit is dus niet bedoelt als discussie topic meer om jullie op dit topic te wijzen.
Als je van OUD komt vermeld dat er wellicht ook even bij.
-edit- graag wel met degelijke argumentatie waarom wel/niet. Van die leeghoofden die alleen ja dat mag of nee dat mag niet zeggen hebben we al genoeg namelijk
Dan weten ze of ze met een ervaren tikker te maken hebben?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:50 schreef debuurvrouw het volgende:
oh thanks but no thanks.en of je even wil melden als je van oud komt?? Why?
ik gebruik altijd correctielint.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:55 schreef Grijs het volgende:
[..]
Dan weten ze of ze met een ervaren tikker te maken hebben?
Typ-exx in huidskleur ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik gebruik altijd correctielint.
Nah, ik word altijd heel aggressief van dit soort topics en dat ga ik dan uitleven op mijn kind dus ik sla ff over.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Mja, voor wie zin heeft in de zoveelste discussie over dit onderwerp...
[..]
Ja, dat wilde ik er eerst nog onder zetten ook, dat ik dat nou juist niet zou vermelden. Maar ik ging er eig. vanuit dat men dat ook zelf wel zou bedenken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:50 schreef debuurvrouw het volgende:
oh thanks but no thanks.en of je even wil melden als je van oud komt?? Why?
ik ben ook blijquote:Op maandag 7 januari 2013 19:03 schreef Lois het volgende:
Het is al meer dan een jaar geleden, sept 2011. En het voelt als veel langer, maar dat komt vooral omdat het herstel zo traaaaaaaaaag gaat en je af en toe gewoon 10 stappen terug doet.
Maar, en dat moest ik echt leren, als ik niet meer kijk naar wat ik vroeger kon maar meer naar waar ik vandaan kom kan ik alleen maarvan blijdschap.
quote:
Ai. Dat heb ik gemist. Ik loop ook hopeloos achter soms.quote:
Hetty Blok sprak zo mooi sprookjes in met o.a. Ton van Duinhoven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, waar ik Blok zei bedoelde ik Heijting!
*stopdetijd*
Dat is fijn zeg! Hopelijk kan hij snel geholpen worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Vicky het volgende:
Na ruim 2 jaar kwakkelen en prikken halen gaat M nu eindelijk geopereerd worden aan zijn rug!
We hebben.een.2nd opiniom.aangevraagd en de neurochirurg zag duidelijk 2 plekken (vernauwingen) die ervoor zorgen dat ie pijn heeft..
De lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren. Hij helpt je ook om de baby mee te voeren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:56 schreef _Bar_ het volgende:
Loisknap hoor.
Rocka succes met de juiste kleding uitzoeken.
Als ik zeg vrouwtje theelepel,wat komt dan het eerste in jullie op? Straks maar weer de serie kijken,voor details.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
De lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren. Hij helpt je ook om de baby mee te voeren.
Gewoon heel handig, je moet je niet vergissen, je zult wel zien dat er ook rare theelepels zijn (ofziets).
zeg mij waar hij is, ik zoek al zoveel jaar, de lepel van goud, hij moet er zijn maar wie vertelt me waar?
Daarmee tover ik, een glimlach op je waaaaaaaaaaaaaaaaaangen
de gouden lepel...schittert in mijn droom
en iedere droom moet je in een ppotje vangheeeeeeen
de gouden lepel roert alles daarin vrolijk rond
agossie, had je maar 1 kip?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:24 schreef flowerbox het volgende:
Oeh, vrouwtje theelepel; daar keek ik vroeger heel vaak naar. Inderdaad veel lepels is het eerst wat bij me op komt.
Zo sneu; onze kip lag dood in haar hok
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
De lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren. Hij helpt je ook om de baby mee te voeren.
Gewoon heel handig, je moet je niet vergissen, je zult wel zien dat er ook rare theelepels zijn (ofziets).
zeg mij waar hij is, ik zoek al zoveel jaar, de lepel van goud, hij moet er zijn maar wie vertelt me waar?
Daarmee tover ik, een glimlach op je waaaaaaaaaaaaaaaaaangen
de gouden lepel...schittert in mijn droom
en iedere droom moet je in een ppotje vangheeeeeeen
de gouden lepel roert alles daarin vrolijk rond
Love itquote:
Nope, we hadden er twee... nu dus nog maar 1. Ze hadden zelfs namenquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:22 schreef lady-wrb het volgende:
agossie en nu?
ik ben wel benieuwd naar de namen van je kippen.
bij mij hebben ze niet allemaal een naam. een aantal lijkt gewoon teveel op elkaar (allemaal wit)
ik heb twee hanen : karel (een grote) en henkie (krieltje)
3 blonde krieltjes: stumper (heeft een vergroeid pootje) aagje en 1 zonder naam
een hoogbejaarde grote grijze: marian
en dus 4 grote witte zonder naam
uhmm ik gok bijna 3 meter,of in elk geval een ruime 2 meter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:11 schreef trui het volgende:
bar, ze lijkt al aardig hoor! hoe groot is deze vrouw theelepel wel niet?
flauw hequote:
quote:er zijn 1441 topics gevonden
En als ik dan nog wat extra accounts erbij optel kom ik wel over de 2000quote:er zijn 331 topics gevonden
Is ook hoor. Ik moet vooral heel ergquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:32 schreef Luigi het volgende:
Mja, als KLB user iets over OUD roepen is wel een beetje pot, ketel verhaal denk ik. Maarja, boeiend.
Je ouders zullen trots zijn dat je zoveel hebt bereikt in dit leven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:14 schreef Nielsch het volgende:
ONZ / Mijn 750ste topic!
Daar zitten dus ook OUD-topics bij dus he!
29 stuks in totaal!
Klik hier voor een overzicht
"schiet me neer als ik daar post" terwijl ik ze geregeld zie posten hier...quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is ook hoor. Ik moet vooral heel ergom al die grote bekken die over elkaar buitelen om te vertellen hoe stom OUD wel niet is. Maar ondertussen weten ze wel precies wat er gaan de is.
ik zou het werkelijk niet weten. ik kom er niet, eigenlijk alleen als ik een seintje krijg dat het vermakelijk is. maar als ik eens zin hebt om ongecensureerd te schelden dan is het wel eens lekker daar je gemoed te luchten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:32 schreef Luigi het volgende:
Mja, als KLB user iets over OUD roepen is wel een beetje pot, ketel verhaal denk ik. Maarja, boeiend.
Er is gisteravond een heuse begrafenis geweest in de achtertuin. Compleet met steen en bloemenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:22 schreef lady-wrb het volgende:
agossie en nu?
ik ben wel benieuwd naar de namen van je kippen.
bij mij hebben ze niet allemaal een naam. een aantal lijkt gewoon teveel op elkaar (allemaal wit)
ik heb twee hanen : karel (een grote) en henkie (krieltje)
3 blonde krieltjes: stumper (heeft een vergroeid pootje) aagje en 1 zonder naam
een hoogbejaarde grote grijze: marian
en dus 4 grote witte zonder naam
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:06 schreef flowerbox het volgende:
Ik vind krieltjes ook altijd zo leuk <3
ik denk dat ik dat ergens gemist hebquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:24 schreef _Bar_ het volgende:
<3 wat een schattige kippetje
Weten sommige het van jullie nog het gedoe met de buren die mijn pa en tante hadden ivm het slopen van de woning?
Nou eindelijk uiterlijk volgende maand, zal de uitspraak van de advocaten komen.
Het adviesbureau is vorige maand geweest en die zagen al snel dat de lekkages niet door het slopen komen!
Schikken wilde de buuv niet.
Nu is het afwachten wat de rechter en de andere advocaat doet, maar het ziet er nu positief uit voor pa en tante
ik had het destijds op fb gezetquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat ergens gemist heb
is je vader iets aan het slopen of de buurvrouw?
he gatver, dan heb je al zo'n hoop narigheid gehad, krijg je nog gezeur uit onverwachte hoekquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik had het destijds op fb gezet
Even heel kort.
Het huis van mijn opa destijds waar mijn broertje in zat en wat in brand kwam te staan, dat hebben mijn pa en tante laten slopen door erkens bedrijf inclusief de regels die erbij komen kijken.
Maar de buurvrouw van dat huis kwam met een advocaat op de proppen dat ze sindsdien met lekkages zit.
Affijn nu is er eindelijk vooruitgang geboekt, en zie bovenstaand bericht
laten we hopen dat het snel ophoudt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:47 schreef _Bar_ het volgende:
Ja dat was en is een verdrietig ding,en het duurde en duurde maar. Mijn vader en tante waren het op een gegeven moment zo beu,dat ze besloten hadden kijken of ze wilt schikken dan kunnen we het los laten. Daar ging ze niet mee akkoord,en ineens stond dat bedrijf die bij haar kwamen kijken en controleren. Die zagen al snel dat dit al van veel langer is.
En dus kreeg ze geen gelijk.
Nu is het alleen maar wachten of de rechter het voor wilt laten komen,maar de advocaat van pa en tante gaat er voorzichtig vanuit van niet.
Het lijkt een knuffelkipje.quote:
Dat doet ie ook. Hij was gewoon te laat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vertel dat jong dan dat hij moet gaan zitten! Jong geleerd is oud gedaan enzo..
*popcorn en cola alvast pakt*
Ik vind andere kindjes gewoon viezer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:01 schreef flowerbox het volgende:
Ik vind urine van andere kindjes dan je eigen altijd viezer. Stinkt meer of zo.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:06 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik vind andere kindjes gewoon viezer.
T klinkt mij eigenlijk als een doorsnee jongetje?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:29 schreef -Spring het volgende:
Ik kan L moeilijk opzadelen met mijn smetvrees jegens andere mensen.
En het is hier ook lastig voor m. Ons huis is niet zo kidsproof als het zijne. Zij hebben een onwijs groot huis met een speelkamer zo groot als onze huiskamer. Daar ligt het vól met alleen maar speelgoed. L speelt hier gewoon in de huiskamer en wij hebben best wel wat dingen liggen en staan die kapot kunnen en die niet om mee te spelen zijn. Grote glazen vazen, stenen onderzetters, een oude radio van N's opa, een antiek kermishobbelpaard waar écht niet op gezeten mag worden. L weet precies waar ze wel en niet aan mag zitten of waar ze voorzichtig mee moet doen. maar hij stuitert van het één naar het ander en zit overal aan met zn druzige handjes. Breekt een stenen onderzetter in twee en bestijgt ondertussen het hobbelpaard nadat ie een knop van de radio heeft afgedraaid. Hoewel, 'handjes', het is een boom van een kleuter.
Geeft niks verder, hoor, hij is superlief, en L is dol op m. het kost alleen wat extra toezicht, energie en geduld. Continu.Vooral als ie dan ook nog de boel onderplast.
Is het ook, denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
T klinkt mij eigenlijk als een doorsnee jongetje?
Al moet ik zeggen dat wij hier ook weinig hebben weggezet. ook nooit een traphek gehad (open trap) dat mocht gewoon niet. Punt. Maar wij moeten wel vaker dan gemiddeld sauzen denk ik. Die jongens zanden af volgens mijquote:
mijnessen zijn allebei zo?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
T klinkt mij eigenlijk als een doorsnee jongetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |