Slaan is ook niet het juiste woord.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:23 schreef Jesse_ het volgende:
Je kind slaan is je eigen falen toegeven.
beter dat, dan ontkennen dat je faalt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:23 schreef Jesse_ het volgende:
Nog steeds niet snappen iddquote:
Er staat toch corrigerende tik?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:26 schreef Haque het volgende:
Gewoon een volle rechtse. Nee je moet als ouder toch wel een andere oplossing kunnen bedenken, als jij gaat slaan heb je ook nog eens kans dat een kind dat gedrag gaat kopieren.
straks is een kind eens goed bij zn arm pakken ook al mishandeling.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog steeds niet snappen idd
Corrigerende tik is al heel anders dan slaan mijn inziens.
Ik zou slaan niet eens in de mond nemen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
straks is een kind eens goed bij zn arm pakken ook al mishandeling.
je hebt wel meteen zn aandacht dan als je hem iets gaat uitleggen en hij/zij begrijpt wel dat het serieus is.
en nee, voordat de moraalridders weer komen, je gaat niet kneipen tot er blauwe plekken komen
Wat een onzin. Vroeger was een tik uitdelen vrij normaal maar tegenwoordig door al die over-protective-ouders die liever gaan praten met een kind en communicerenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:23 schreef Jesse_ het volgende:
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:29 schreef Germano het volgende:
Ik vind het altijd zo machtig aanvoelen als ik zo'n baby sla en ze mij niets kunnen doen.
Precies. Ik had eens een leraar met een zegelring. Als je niet luisterde tikte hij met die zegelring op je harsesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
Vroeger kreeg je een knal van de leraar als je niet luisterde, toen hadden de mensen nog wel fatsoen.
Niet iedereen lijkt hier op Carrottop.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
Bukken en op ooghoogte 20 cm van het gezicht fluisteren dat hij iets fout doet. Veel effectiever want het kind schijt in z'n broek van bangheid. Zo creepy.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet iedereen lijkt hier op Carrottop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |