Deze manquote:
Wat versta je onder hulp en hoe zou je het zoeken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:47 schreef littledrummergirl het volgende:
nee, ik zou hulp voor mezelf zoeken als ik de opvoeding van mijn kinderen niet aan kan
Nee hoor. Ik werk dagelijks met kinderen dus weet wel een beetje hoe ze kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:48 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Deze man
Maar ben jij niet een beetje bang voor ondeugende boeven van kinderen in de latere jaren?
Dat slaat een generatie over, in zijn geval is het risico dus erg groot.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:48 schreef Hetkapitaal het volgende:
Maar ben jij niet een beetje bang voor ondeugende boeven van kinderen in de latere jaren?
opvoedingsondersteuning via maatschappelijk werk oidquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:49 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Wat versta je onder hulp en hoe zou je het zoeken?
Huh? Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat slaat een generatie over, in zijn geval is het risico dus erg groot.
Dus omdat jij zelf geslagen werd als kind, vind jij het gepast om je eigen kinderen te slaan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Moet kunnen. Ben er zelf ook niet zwakker op geworden.
Zoals dit?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
opvoedingsondersteuning via maatschappelijk werk oid
Jij bent ziek. Ik hoop dat je sarcastisch bent.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:55 schreef Mourik het volgende:
Nee, gewoon 3 dagen in de kelder opbergen is voldoende.
Dat hoopte mijn zoontje van 6 ook altijd, maar niets is minder waar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:57 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Jij bent ziek. Ik hoop dat je sarcastisch bent.
1 keer laten voelen doet wonderen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:50 schreef capricia het volgende:
Nee. Maar ik zou wel de vingertjes weg kunnen tikken/slaan als ze heel snel te dicht bij bijv. het gasfornuis ofzo zouden komen.
Er zit een heel groot nuanceverschil in geslagen worden en een corrigerende tik. Als ik dat vroeger kreeg wist ik dat ik iets behoorlijks fouts had gedaan en dat hielp aardig kan ik je zeggen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:54 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dus omdat jij zelf geslagen werd als kind, vind jij het gepast om je eigen kinderen te slaan?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:58 schreef Mourik het volgende:
[..]
Dat hoopte mijn zoontje van 6 ook altijd, maar niets is minder waar.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:06 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Gadverdorie wist jij dat dat illegaal is? Is kindermishandeling.
Laat je onderzoeken en bel jeugdzorg uit jezelf.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:59 schreef Compoantje het volgende:
Kreeg ik vroeger ook altijd.
Omdat ik vroeger nogal vervelend was ook redelijk vaak.
Ik ben er niets minder op geworden. Dus het antwoord is ja. En flink ook als ze maar door blijven gaan.
Ze worden er niets minder om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |