Deze manquote:
Wat versta je onder hulp en hoe zou je het zoeken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:47 schreef littledrummergirl het volgende:
nee, ik zou hulp voor mezelf zoeken als ik de opvoeding van mijn kinderen niet aan kan
Nee hoor. Ik werk dagelijks met kinderen dus weet wel een beetje hoe ze kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:48 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Deze man
Maar ben jij niet een beetje bang voor ondeugende boeven van kinderen in de latere jaren?
Dat slaat een generatie over, in zijn geval is het risico dus erg groot.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:48 schreef Hetkapitaal het volgende:
Maar ben jij niet een beetje bang voor ondeugende boeven van kinderen in de latere jaren?
opvoedingsondersteuning via maatschappelijk werk oidquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:49 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Wat versta je onder hulp en hoe zou je het zoeken?
Huh? Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat slaat een generatie over, in zijn geval is het risico dus erg groot.
Dus omdat jij zelf geslagen werd als kind, vind jij het gepast om je eigen kinderen te slaan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Moet kunnen. Ben er zelf ook niet zwakker op geworden.
Zoals dit?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
opvoedingsondersteuning via maatschappelijk werk oid
Jij bent ziek. Ik hoop dat je sarcastisch bent.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:55 schreef Mourik het volgende:
Nee, gewoon 3 dagen in de kelder opbergen is voldoende.
Dat hoopte mijn zoontje van 6 ook altijd, maar niets is minder waar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:57 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Jij bent ziek. Ik hoop dat je sarcastisch bent.
1 keer laten voelen doet wonderen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:50 schreef capricia het volgende:
Nee. Maar ik zou wel de vingertjes weg kunnen tikken/slaan als ze heel snel te dicht bij bijv. het gasfornuis ofzo zouden komen.
Er zit een heel groot nuanceverschil in geslagen worden en een corrigerende tik. Als ik dat vroeger kreeg wist ik dat ik iets behoorlijks fouts had gedaan en dat hielp aardig kan ik je zeggen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:54 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dus omdat jij zelf geslagen werd als kind, vind jij het gepast om je eigen kinderen te slaan?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:58 schreef Mourik het volgende:
[..]
Dat hoopte mijn zoontje van 6 ook altijd, maar niets is minder waar.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:06 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Gadverdorie wist jij dat dat illegaal is? Is kindermishandeling.
Laat je onderzoeken en bel jeugdzorg uit jezelf.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:59 schreef Compoantje het volgende:
Kreeg ik vroeger ook altijd.
Omdat ik vroeger nogal vervelend was ook redelijk vaak.
Ik ben er niets minder op geworden. Dus het antwoord is ja. En flink ook als ze maar door blijven gaan.
Ze worden er niets minder om.
Jij vindt het gepast om kinderen op te sluiten in de kelder? Dagenlang?quote:
O, je had echt niet door dat het een troll was.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:09 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Jij vindt het gepast om kinderen op te sluiten in de kelder? Dagenlang?
Hoeveel Josef Fritzl's lopen er rond in NL?
Ik deel deze meningquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:10 schreef datismijnmening het volgende:
Je kinderen slaan is triest en je bereikt er geen fuck mee. Nee dus.
Jonge, tuurlijk was ik sarcastisch.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:06 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Gadverdorie wist jij dat dat illegaal is? Is kindermishandeling.
Laat je onderzoeken en bel jeugdzorg uit jezelf.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:13 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik deel deze mening
Voor het eerst ben ik het met je eens na onze schermutseling gisteren over religie en geloof.
Een corrigerende tik is inderdaad links, een schop onder je reet is dan weer rechts.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Typisch links dat een corrigerende tik tegenwoordig niet meer magAchterlijke hippies.
Een goed bootcamp is ook zonder lijfstraffen hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:16 schreef einzeinz het volgende:
Mijn neefjes werden op bootcamp gestuurd, is wel effectief hoor!
Zal ik later ook doen! (Als ze al problematisch gedrag zouden stellen, mini-einzjes zijn de rust zelve)
Helemaal niet hoor, ik ben ultrarechts en ik vind het ook niet kunnenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Typisch links dat een corrigerende tik tegenwoordig niet meer magAchterlijke hippies.
NEIN!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een goed bootcamp is ook zonder lijfstraffen hoor
Zieke geest.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:59 schreef Compoantje het volgende:
Omdat ik vroeger nogal vervelend was ook redelijk vaak.
Ik ben er niets minder op geworden. Dus het antwoord is ja. En flink ook als ze maar door blijve
Dus als jij zelf faalt met je kind opvoeden ga je dat op hem of haar afreageren?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat ligt aan het kind en aan de situatie. Krijg ik een bloedvervelend strontjong wat altijd de grenzen op zoekt, dan kan hij zeker een tik verwachten als hij doet waarvan 'ie dondersgoed weet dat het fout is. Anders krijg je van die ''vrijgevochten'' kindertjes die het snoepschap leegroven terwijl moederlief schaapachtig staat te lachen ''haha ach voor deze ene keer''
Vrij normaal als je het mij vraagt.quote:
Daarom zeg ik ook, zieke geest.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:50 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Vrij normaal als je het mij vraagt.
Dat lijkt mij dan weer normaal.quote:Jij bent zo iemand die 'gaat praten' met je kinderen,
Dat gebeurt juist als je ze mishandelt, zoals jij zo graag doet.quote:en ze zo ontwikkelen dat ze de grootste kutpubers uit de klas worden en later alleen maar criminele dingen aan het doen zijn?
quote:Praten helpt niets, ze moeten het voelen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dus als jij zelf faalt met je kind opvoeden ga je dat op hem of haar afreageren?
Aparte conclusie die je daar trekt, maar ik zal er op in gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dus als jij zelf faalt met je kind opvoeden ga je dat op hem of haar afreageren?
'Krijgt'?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Aparte conclusie die je daar trekt, maar ik zal er op in gaan.
Nee, natuurlijk niet. Ik heb het over de kans dat je écht een vervelend rotkind krijgt.
Kinderen worden alleen zo als je ze niet fatsoenlijk opvoedt.quote:Die kinderen heb je namelijk gewoon, ook al wil je dit als ouder soms niet in zien. Die kinderen luisteren niet makkelijk en tasten jouw en andermans grenzen af. Als je ze niet duidelijk maakt dat dat ongewenst gedrag is, laat je over je heen lopen. Kun je wel zeggen dat ''woorden'' de oplossing zijn, ik wens je veel plezier tegen een blaag van 6 jaar dat z'n oren dichtdrukt en krijst dat je een ''kut papa'' bent. Broek naar beneden, ferme tik of 2 tegen de reet en naar boven d'r mee. Opgelost.
Het is geen mishandelen, het is 'ze laten voelen' dat ze iets niet mogen doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, zieke geest.
[..]
Dat lijkt mij dan weer normaal.
[..]
Dat gebeurt juist als je ze mishandelt, zoals jij zo graag doet.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je zal zelf ook wel mishandeld zijn als je zo denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |