Had iemand je gedwongen om te gaan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:44 schreef lady-wrb het volgende:
mij boeit het verder niet meer zo, ik heb het ding aan de gang en hij doet het nog steeds.
ik vind loods 5 maar een rare toko. een soort peperdure ikea, want ook daar is het heel erg massaal en verdwaal ik de keren dat ik er kom hopeloos. (ik was een keer zo verdwaald dat ik de uitgang niet meer kon vinden en er was al omgeroepen dat ze gingen sluiten)
en het volk dat er loopt. wat een kakkineuze types zitten daarbij !
jazeker! mijn grenzeloze nieuwsgierigheid. ik was er al meer dan een jaar niet geweest en honderd keer voorbijgefietst en de toko is helemaal verbouwd ondertussen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Had iemand je gedwongen om te gaan?
navigatie op de foon?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef trui het volgende:
groetjes uit zutphen!hetishier inderdaad goed toeven! nu alleen de fiets die ik geleend had nog even terugvinden... wat een doolhof!
Met de jongens, miss.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:15 schreef miss_sly het volgende:
lily, heerlijk Parijs <3 Samen, zonder kinderen? Geniet er van!
Ook fijn met de jongens, denk ik zoquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:47 schreef lily het volgende:
[..]
Met de jongens, miss.
We hebben een geweldige dag gehad. Top.
Het weer is hier prima hoor. Wel bewolkt maar geen spatje regen gehad. Helemaal niks. En totaal niet koud.
Genieten
pssshh prioriteitenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef miss_sly het volgende:
Fijn, een appartement! Lijkt me wel relaxt. En hoe zijn jullie erheen? Wij gaan met de Thalys, ben benieuwd of dat prettig reizen is. B zit er dal al de hele week voor een cursus en op vrijdagmiddag ga ik er met de Thalys ook heen.
Ja, ik wilde het nog afzeggen, maar B kan zijn cursus niet meer verzettenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef innepin het volgende:
[..]
pssshh prioriteitenen je was nog wel uitgenodigd op Mijn Verjaardag!
![]()
Tsssssssk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het nog afzeggen, maar B kan zijn cursus niet meer verzetten
Jaaa leuk he!? Waar ben je zoal geweest?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef trui het volgende:
groetjes uit zutphen!hetishier inderdaad goed toeven! nu alleen de fiets die ik geleend had nog even terugvinden... wat een doolhof!
Duur?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef lily het volgende:
Ja, met de Thalys. Heb ik vaker gedaan. Reist helemaal geweldig. Snel en comfortabel.
dan zul je richting groningen moeten,daar moet iemand wat miljoenen gewonnen naar het schijntquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:47 schreef Luigi het volgende:
Dat werken is het ook niet he.
Heeft er niemand een miljoen of wat over?
Meth is in Nederland toch helemaal niet zo hip? Kun je beter XTC gaan produceren, denk ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:14 schreef Luigi het volgende:
A la Breaking Bad meth fabrikant worden is zeker ook niet zo'n strak plan?
Een ondernemer zou denken dat er dus een markt te winnen valt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Meth is in Nederland toch helemaal niet zo hip? Kun je beter XTC gaan produceren, denk ik
Een realist zo denken dat het misschien niet de juiste drugs voor Nederland isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:29 schreef Luigi het volgende:
A
[..]
Een ondernemer zou denken dat er dus een markt te winnen valt.
Pfft wat weten junks nou over wat goed voor ze is!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een realist zo denken dat het misschien niet de juiste drugs voor Nederland is
Zoals zoveel mensen denken ook zij het zelf wel te weten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Pfft wat weten junks nou over wat goed voor ze is!.
Maar dan wel onder invloed van MIJN crystal meth, ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals zoveel mensen denken ook zij het zelf wel te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |