Kunnen we regelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:36 schreef Hetkapitaal het volgende:
Aks je een mooie zus heb, neuk ik dr plat terwijl je toekijkt.
met 2 hamburgers en een milkshakequote:Op donderdag 3 januari 2013 03:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kunnen we regelen.
hoe gaan we betalen?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat ons zeggen 2 hamburgers, 3 worstenbroodjes en een cola van 2 liter
Ze heeft net de pre selecties als top model gehaald. daar mag wel iets meer voorquote:Op donderdag 3 januari 2013 03:54 schreef einzeinz het volgende:
[..]![]()
Wees niet zo gulzig!
Als je zusje even dik is als jij, mag je uberhaupt blij zijn dat er iemand in haar flamoes wil gaan!
Plus size models.quote:Op donderdag 3 januari 2013 04:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze heeft net de pre selecties als top model gehaald. daar mag wel iets meer voor
Goed om te weten dat je zus goed kan zuigen! Haar telefoonnummer mag je DM'enquote:Op donderdag 3 januari 2013 04:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze heeft net de pre selecties als top model gehaald.
Beetje beweging kan geen kwaad, voordat ik vader werd, liep ik standaard iedere dag een simpel rondje van 5km.quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:20 schreef OllieWilliams het volgende:
Doe je sport? En drink alleen water of koffie/thee zonder suiker, scheelt ook echt al veel calorieën.
Afvallen is vooral minder eten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 07:52 schreef BlueNumber het volgende:
50 kilometer per week hardlopen en je kan weer zoveel hamburgers naar binnen schuiven als je wilt.
ook gerapporteerdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:45 schreef WarmZaad het volgende:
TS is echt een tyfus vetzak, hij zal nooit een meisj.. euh.. jonge aan de haak slaan met die vunzige vetrollen van hem
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
ieder pondje gaat door het kontje ofzo
Denk niet dat de TS de discipline heeft om veel, maar goed te eten en hard te trainen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:07 schreef bojan het volgende:
Begin te bodybuilden, bro
Het verandert je leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |