eventjes aangeven voor een note, ik lig hier wel met de pijn he, randdebielquote:Op dinsdag 1 januari 2013 04:37 schreef TrippleDistilled het volgende:
Volgende keer hopen op derdegraads
heeehehehehequote:Op dinsdag 1 januari 2013 04:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
eventjes aangeven voor een note, ik lig hier wel met de pijn he, randdebiel
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 04:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
gayquote:Op dinsdag 1 januari 2013 04:43 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]Na Haan de meeste kloterige kutuser. Ga huilen, neem het als een vent. Mietje
jammer ik wilde beter doen dan Haan_33 mss eens dmen voor tipsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 04:43 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]Na Haan de meeste kloterige kutuser. Ga huilen, neem het als een vent. Mietje
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 04:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jammer ik wilde beter doen dan Haan_33 mss eens dmen voor tips
Ik hoopte meer op een verassingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 04:37 schreef TrippleDistilled het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we er *even* van uit gaan dat dit serieus is... Ik heb gisteren hoogstpersoonlijk de capuchon van de jas van mijn zoon afgehaald om dit te voorkomen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 04:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
TS steekt vuurwerk af en dan kwam er plots een vuurpijl naar beneden dwarrelen en recht in me capuchonvest.
Gevolg dat vest in brand schoot en ik maar snel moest gaan rollen.
bij wonder maar 2de graads verbrand aan rug.
nou ja gelukkig nieuwjaar
vuurwerk pijlen die op plaatsen terecht komen waar het NIET moet.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 04:37 schreef TrippleDistilled het volgende:
Derdegraads brandwonden doen geen pijn omdat dan de zenuwen in de huid óók verbrand zijn. Dit is meteen het verraderlijke er van: als je een brandwond hebt dan moet je maar hopen dat deze flink pijn doet, dan heb je nog een *kansje* dat het wil genezen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 04:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
3e graads doet geen pijnquote:Op dinsdag 1 januari 2013 04:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |