Nee hoor, ik ben serieus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Let op, nu doet hij net alsof hij aan het trollen was.
Dat geloof ik best als je nog moet uitvinden waar alles zit en hoe het allemaal werkt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren voordat ze jou bedanken. Ze hebben een zware huwelijksnacht gehad.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat geloof ik best als je nog moet uitvinden waar alles zit en hoe het allemaal werkt.
Maar komen ze er wel makkelijk af. Iemand die zo iets flikt mogen ze van mij martelen. Ogen uitprikken. Nagels er uit trekken, etc.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar gebruikt m'n niet zo'n geweld bij.
Sick.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar komen ze er wel makkelijk af. Iemand die zo iets flikt mogen ze van mij martelen. Ogen uitprikken. Nagels er uit trekken, etc.
Tliquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar komen ze er wel makkelijk af. Iemand die zo iets flikt mogen ze van mij martelen. Ogen uitprikken. Nagels er uit trekken, etc.
Nagels uittrekken doet geen pijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En wat hun doen is niet sick? Nee laten we ze een gevangenis straf geven. Eenmaal vrij flikken ze het weer. Dan maar vmbo denkwijze, iemand die een ander op zo'n gruwelijke wijze mishandeld gun ik hetzelfde.quote:
Dat weet ik niet, telkens als ik zie in horrorfilms dat ze aan nagels zitten bij mensen word ik panisch.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Nagels uittrekken doet geen pijn.
Ik heb het wel eens gehad, per ongeluk. Als het met opzet gebeurt dan zou ik misschien ook gek worden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, telkens als ik zie in horrorfilms dat ze aan nagels zitten bij mensen word ik panisch.
Gevangenisstraffen hebben ook geen zin, we moeten zulke mensen omarmen en helpen in de samenleving want ze hebben vast een moeilijke jeugd gehad.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En wat hun doen is niet sick? Nee laten we ze een gevangenis straf geven. Eenmaal vrij flikken ze het weer. Dan maar vmbo denkwijze, iemand die een ander op zo'n gruwelijke wijze mishandeld gun ik hetzelfde.
Misschien is het wel Phpmystyle.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
Wijoo wist niet dat 4ebe op finnen viel. En wijooooo voor wise, dat ie haar zo verliest
En wijoooo voor nestalgie die maar blijft posten terwijl niemand reageerd :S wat een volhouder
Zal jou eens gruwelijk mishandelen. HUEHUEHUEAHUAHUEHUEAH.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En wat hun doen is niet sick? Nee laten we ze een gevangenis straf geven. Eenmaal vrij flikken ze het weer. Dan maar vmbo denkwijze, iemand die een ander op zo'n gruwelijke wijze mishandeld gun ik hetzelfde.
Natuurlijk moeten 'we' pedofielen hard aanpakken, maar martelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vindt ze alleen maar lekker.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal jou eens gruwelijk mishandelen. HUEHUEHUEAHUAHUEHUEAH.
We neuken ze terug.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten 'we' pedofielen hard aanpakken, maar martelen.
Oh diequote:
Iedereen die zo iets flikt moet verplicht worden om in een real life saw film mee te doen wat live word uitgezonden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gehad, per ongeluk. Als het met opzet gebeurt dan zou ik misschien ook gek worden.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iedereen die zo iets flikt moet verplicht worden om in een real life saw film mee te doen wat live word uitgezonden.
die wat flikt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iedereen die zo iets flikt moet verplicht worden om in een real life saw film mee te doen wat live word uitgezonden.
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:09 schreef Zosk het volgende:
Sick, is al oud zie ik maar nooit eerder gezien.Dit moeten ze bij alle pedofielen doen, vinden sommige SC'ers.SPOILER: Niet kijken met een zwakke maag.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Dit moeten ze bij alle pedofielen doen, vinden sommige SC'ers.
Ja, en verkrachters.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Dit moeten ze bij alle pedofielen doen, vinden sommige SC'ers.
Nee, moeten ze gewoon opnemen in het strafproces natuurlijk.quote:
Zakkenrollers die naar Awakenings gaan ook.quote:
Ja want de man die aangevallen werd was ook een pedo/verkrachter.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:00 schreef Zosk het volgende:
Ik herinner mij de discussie nog over de agente die zich een beetje misdraagt en dat was echt een mega probleem voor de mensen die dit nu goedpraten als het om een pedofiel/verkrachter gaat.![]()
![]()
Ben je bestolen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zakkenrollers die naar Awakenings gaan ook.
Ik volg het niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja want de man die aangevallen werd was ook een pedo/verkrachter.
De reden dat het destijds een probleem was, was omdat het geweld niet in verhouding stond met de (mis)daad die die man gepleegd had. Het is dus een compleet scheve vergelijking.quote:
Zo'n soort van Big Brotherquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als het maar een gat en een hartslag heeftquote:
Maat van me. Roller is gelukkig wel gepakt, goor tyfustuig.quote:
Is wel makkelijk verdienen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maat van me. Roller is gelukkig wel gepakt, goor tyfustuig.
Ah oké, ik vind niet dat het er echt toe doet of het een scheve vergelijking is of niet. Maar laten we daar niet weer over beginnen, ieder zijn mening.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De reden dat het destijds een probleem was, was omdat het geweld niet in verhouding stond met de (mis)daad die die man gepleegd had. Het is dus een compleet scheve vergelijking.
En wat werd er tegen die roller gezegd?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maat van me. Roller is gelukkig wel gepakt, goor tyfustuig.
Dus je zou het ook niet erg vinden als we alle straffen in NL gelijk trekken en je 4 jaar cel krijgt voor 10km te hard rijden? Dat is feitelijk wat je nu zegt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah oké, ik vind niet dat het er echt toe doet of het een scheve vergelijking is of niet. Maar laten we daar niet weer over beginnen, ieder zijn mening.
Levensgevaarlijk. Zo'n tuig zouden ze moeten martelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus je zou het ook niet erg vinden als we alle straffen in NL gelijk trekken en je 4 jaar cel krijgt voor 10km te hard rijden? Dat is feitelijk wat je nu zegt.
Ik bedoel dus de vergelijking tussen het incident met de agent en hetzelfde bij een pedofiel/verkrachter doen als wat er in het filmpje op FB gebeurt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus je zou het ook niet erg vinden als we alle straffen in NL gelijk trekken en je 4 jaar cel krijgt voor 10km te hard rijden? Dat is feitelijk wat je nu zegt.
heb ik haar ooit gehad danżquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
En wijooooo voor wise, dat ie haar zo verliest
dacht dat ze het over eten had :$ :$quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat?! Had je zelf niet in de gaten dat ze craving for cock was?
Ze wilde jouw haan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:16 schreef wise het volgende:
[..]
dacht dat ze het over eten had :$ :$
Laat maar, je snapt het niet, of wilt het niet snappen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de vergelijking tussen het incident met de agent en hetzelfde bij een pedofiel/verkrachter doen als wat er in het filmpje op FB gebeurt.
Niet dat de straffen gelijk getrokken moeten worden.
Kukulekuuuuquote:
Wat is hier grappig aan?quote:
Het komt niet helemaal duidelijk over wat ik bedoel, denk ik. Volgens mij begrijpen we elkaar gewoon verkeerd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat maar, je snapt het niet, of wilt het niet snappen.
het strafproces mag best wat harder, ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, moeten ze gewoon opnemen in het strafproces natuurlijk.
Dat zou wel bizar zijn. Twee Aziaten die elkaar niet begrijpen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het komt niet helemaal duidelijk over wat ik bedoel, denk ik. Volgens mij begrijpen we elkaar gewoon verkeerd.
Jij bent echt oblivious hequote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat zou wel bizar zijn. Twee Aziaten die elkaar niet begrijpen.
Dat zou ook kunnen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het komt niet helemaal duidelijk over wat ik bedoel, denk ik. Volgens mij begrijpen we elkaar gewoon verkeerd.
[..]
tell me about itquote:
[..]
quote:
Stootte hij zich tijdens de val 2 keer aan dezelfde steen?quote:
Nee, een Syriër trapt hem eraf.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stootte hij zich tijdens de val 2 keer aan dezelfde steen?
Heb je haar uberhaupt wel eens gemeet?quote:
Gemeat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je haar uberhaupt wel eens gemeet?
Waar?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een geruzie trouwens weer zo op de vroege ochtend
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:
Heb je het mooie gifje in de OP al gezien?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Oh dat wel?quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:33 schreef BobbyB het volgende:
Ik zie ook geen ruzie. Kan ook niet want Vas en WD hebben een ban.
nee, ik zal eens even kijken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je het mooie gifje in de OP al gezien?
nee, weet ook niet eens hoe ze eruit zietquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je haar uberhaupt wel eens gemeet?
Iemand had een ban gekregen vanwege de overeenkomsten tussen de praktijken hier en in Noord-Korea.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Vas ook een ban? haha lekker. why?
Omg srs? je weet niet hoe ze eruit ziet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:35 schreef wise het volgende:
[..]
nee, weet ook niet eens hoe ze eruit ziet
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:35 schreef wise het volgende:
[..]
Tandjes.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:35 schreef wise het volgende:
[..]
no sirquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omg srs? je weet niet hoe ze eruit ziet?
Mooie editquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Iemand had een ban gekregen vanwege de overeenkomsten tussen de praktijken hier en in Noord-Korea.
Vervolgens heeft zij gezegd dat het inderdaad klopt als iemand daar een ban voor krijgt.
Ik ook niet, maar heb in de wandelgangen gehoord klein en stevig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:35 schreef wise het volgende:
[..]
Iedereen, behalve jijquote:
Ik heb haar vroeger ooit eens gezien, maar ze zal wel veranderd zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iedereen, behalve jijde grootste 4e fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |