abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121097247
IIk dacht altijd dat mijn leven niet zo boeiend was en ik me niet zo druk hoefde te maken maar het word met de week gekker... 8)7

2 weken geleden bleek (nadat het al 5 weken kut ging) dat me vriendin al langer twijfelde om het uit te maken.. Toen is het dus uitgegaan.

Vorige week bied een knap meisje van vroeger aan om gewoon paar keer af te spreken om sex te hebben. (fuckbuddy, niet de lasten wel de lusten!) Ik dacht nu na een paar dagen, naja over een tijdje waarom niet?!

Nu heb ik sterk het vermoeden dat een van mijn beste vrienden dat meisje (dat mij alleen wil om lekker los te gaan) haar echt leuk vind.. (gevoelens voor haar heeft)

Hoe dan ook heb ik nu het gevoel dat ik dit niet kan maken tegenover hem. (ik naai een van mijn beste vrienden)

Maar wil ik het wel graag doen omdat ik dat meisje wel echt knap vind en die kans niet kan laten lopen eigenlijk...

Nu heb ik hem al eens voorzichtig gevraagt (zonder hem erin te betrekken) wat ik het beste kan doen.. Hij zei: afwachten... wie weet over een tijdje, nu zeker nog niet!
Ik merkte aan hem dat hij vanuit zijn ooghoeken wel keek (controleerde) of ik met haar aan het whatsappen was...

Nu had ik zelf de oplossing bedacht om met die vriend te gaan praten en hem gewoon man op man te gaan vragen wat hij van haar vind en aangezien hij weet dat zij dit met mij wou doen wat hij hier van zou vinden.

Wat zouden jullie in godsnaam in mijn situatie doen..
pi_121097297
Ik ben er namelijk echt van overtuigd dat hij haar leuk vind.
pi_121097330
Ballen die handel !
pi_121097345
Open kaart spelen. Tis je maat. Gewoon vragen, en als hij nee zegt ga je los.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_121097387
Extra feitje: het is een maat met geen ervaring.. Nog nooit een relatie gehad..

Dus als hij een meisje leuk vind is het 'extra' speciaal..

Open kaart spelen is inderdaad het enige wat ik kan doen ben ik bang..
Toch voelt dit allemaal zwaar klote!
pi_121097390
quote:
13s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:13 schreef Someguyfaraway het volgende:
IIk dacht altijd dat mijn leven niet zo boeiend was en ik me niet zo druk hoefde te maken maar het word met de week gekker... 8)7

2 weken geleden bleek (nadat het al 5 weken kut ging) dat me vriendin al langer twijfelde om het uit te maken.. Toen is het dus uitgegaan.

Vorige week bied een knap meisje van vroeger aan om gewoon paar keer af te spreken om sex te hebben. (fuckbuddy, niet de lasten wel de lusten!) Ik dacht nu na een paar dagen, naja over een tijdje waarom niet?!

Nu heb ik sterk het vermoeden dat een van mijn beste vrienden dat meisje (dat mij alleen wil om lekker los te gaan) haar echt leuk vind.. (gevoelens voor haar heeft)

Hoe dan ook heb ik nu het gevoel dat ik dit niet kan maken tegenover hem. (ik naai een van mijn beste vrienden)

Maar wil ik het wel graag doen omdat ik dat meisje wel echt knap vind en die kans niet kan laten lopen eigenlijk...

Nu heb ik hem al eens voorzichtig gevraagt (zonder hem erin te betrekken) wat ik het beste kan doen.. Hij zei: afwachten... wie weet over een tijdje, nu zeker nog niet!
Ik merkte aan hem dat hij vanuit zijn ooghoeken wel keek (controleerde) of ik met haar aan het whatsappen was...

Nu had ik zelf de oplossing bedacht om met die vriend te gaan praten en hem gewoon man op man te gaan vragen wat hij van haar vind en aangezien hij weet dat zij dit met mij wou doen wat hij hier van zou vinden.

Wat zouden jullie in godsnaam in mijn situatie doen..
Gewoon die chick neuken natuurlijk. Hij zou zich ook niet inhouden als 't jou betrof man. Sowieso is die meid er zelf ook bij, dus kiest ze duidelijk voor jou.
pi_121097404
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:18 schreef Someguyfaraway het volgende:
Extra feitje: het is een maat met geen ervaring.. Nog nooit een relatie gehad..

Dus als hij een meisje leuk vind is het 'extra' speciaal..

Open kaart spelen is inderdaad het enige wat ik kan doen ben ik bang..
Toch voelt dit allemaal zwaar klote!
Dan helemaal doen, als hij geen ervaring heeft verprutst hij 't toch bij zo'n knappe meid. Ballen die chick dus.
pi_121097423
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gewoon die chick neuken natuurlijk. Hij zou zich ook niet inhouden als 't jou betrof man. Sowieso is die meid er zelf ook bij, dus kiest ze duidelijk voor jou.
Denk dat je daar wel mis zit.. Hij zou voor mij zich zeker inhouden. (hechte vriendengroep van meer dan 11 jaar)..

Echter kiest die meid voor mij maarja aangezien ik al zij dit zijn misschien wel eerste echte liefde is in zijn koppie.. Kan ik hem toch niet naaien?
pi_121097451
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:19 schreef Someguyfaraway het volgende:

[..]

Denk dat je daar wel mis zit.. Hij zou voor mij zich zeker inhouden. (hechte vriendengroep van meer dan 11 jaar)..

Echter kiest die meid voor mij maarja aangezien ik al zij dit zijn misschien wel eerste echte liefde is in zijn koppie.. Kan ik hem toch niet naaien?
Nee, ik snap je probleem wel en 't is ook lastig. Aan de andere kant kun je 't ook omdraaien. Die mattie van jou moet het je gewoon gunnen aangezien zij duidelijk meer interesse in jou heeft dan in hem.
pi_121097495
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, ik snap je probleem wel en 't is ook lastig. Aan de andere kant kun je 't ook omdraaien. Die mattie van jou moet het je gewoon gunnen aangezien zij duidelijk meer interesse in jou heeft dan in hem.
Tjaa zo kun je het ook bekijken.. Echter ben ik niet zo wanhopig dat ik de eerste beste na 2 weken moet gaan neuken snap je haha. Voor hem ligt de situatie heel anders.. Het is en blijft maar een lastig verhaal waarin het mes aan 2 kanten snijd ben ik bang.
  donderdag 3 januari 2013 @ 01:25:06 #11
366803 AthCom
Overigens ...
pi_121097563
Inderdaad open kaart spelen. Voor de rest is er weinig over te zeggen, daar dat van zijn antwoord(en) afhangt.
Moira. is tof. :7
pi_121097627
Puberproblemen.
And evil takes a human form in Regina George. Don't be fooled because she may seem like your typical selfish, back-stabbing slut faced ho-bag, but in reality, she's so much more than that.
"Je bent echt de meest onaangename persoon hier op FOK!".
pi_121097635
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

True. Maar hij hosselt makkelijker nieuwe chick. Als zn maat haar leuk vindt gewoon laten gaan, maar wel ff goed wingmannen dan. Komen nog wel meer langs.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_121097675
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:27 schreef ReginaGeorge het volgende:
Puberproblemen.
Ben 20 dus daar kan je zomaar nog net gelijk in hebben :W Echter kan deze situatie zich natuurlijk zeker ook op latere leeftijd overkomen.. Echter zal die vriend van mij dan al meer ervaring hebben haha ;)
pi_121097693
Ik weet niet. Als ik iemand leuk vind en hij mij dan ga ik er voor. Als het geen goede vriend is maakt het me verder niet uit. Vrienden zijn vervangbaar.
And evil takes a human form in Regina George. Don't be fooled because she may seem like your typical selfish, back-stabbing slut faced ho-bag, but in reality, she's so much more than that.
pi_121097702
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:22 schreef Someguyfaraway het volgende:

[..]

Tjaa zo kun je het ook bekijken.. Echter ben ik niet zo wanhopig dat ik de eerste beste na 2 weken moet gaan neuken snap je haha. Voor hem ligt de situatie heel anders.. Het is en blijft maar een lastig verhaal waarin het mes aan 2 kanten snijd ben ik bang.
Tsja...je moet natuurlijk niet je vriendschap op de spits gaan drijven voor 1 of ander slettebakje natuurlijk.
pi_121097720
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:30 schreef ReginaGeorge het volgende:
Ik weet niet. Als ik iemand leuk vind en hij mij dan ga ik er voor. Als het geen goede vriend is maakt het me verder niet uit. Vrienden zijn vervangbaar.
Hij zegt toch net dat 't eigenlijk maar om een neukertje gaat. En nee...vrienden moet je echt koesteren. JUIST als je een relatie hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2013 01:32:37 ]
pi_121097746
quote:
Relatie is vervangbaar, (goede) vrienden niet.
  donderdag 3 januari 2013 @ 01:34:43 #19
366803 AthCom
Overigens ...
pi_121097785
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:19 schreef Someguyfaraway het volgende:

[..]

Moira. is tof. :7
pi_121097791
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Relatie is vervangbaar, (goede) vrienden niet.
Dit. En mensen die anders beweren hebben nooit goede vrienden gehad. Mattie's zijn er altijd om je op te vangen als 't fout gaat, maar dan moet je ze wel blijven koesteren als 't je in relationeel opzicht voor de wind gaat. Veel mensen vergeten dat en dan is 't een hard gelach als ze ineens alleen staan als 't uitgaat. ;)
pi_121097809
Ik heb een paar echt goede vrienden en daarnaast wat vrienden-om-lol-mee-te-hebben. Die zijn vervangbaar.
pi_121097822
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:36 schreef ReginaGeorge het volgende:
Ik heb een paar echt goede vrienden en daarnaast wat vrienden-om-lol-mee-te-hebben. Die zijn vervangbaar.
Dit.
  donderdag 3 januari 2013 @ 02:24:39 #23
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_121098790
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Open kaart spelen. Tis je maat. Gewoon vragen, en als hij nee zegt ga je los.
dit, gewoon even checken
  donderdag 3 januari 2013 @ 08:40:16 #24
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_121101006
Pfff, wordt altijd zo moe van dit soort draadjes waar datgene wat de vrouw wil volkomen ondergeschikt lijkt aan wat de mannen willen. De mannen maken onderling wel even uit wie het meisje mag hebben? :')

Maar vrouwen hebben ook hun eigen wil hoor, ga je haar nou echt afwijzen omdat een vriend van je op haar valt terwijl ze zelf misschien totaal geen interesse in die jongen heeft? En zoja, vertel je dat dan ook eerlijk aan haar? Zo van "ik moet je niet, want ik heb je al aan mijn vriend beloofd?" |:(
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_121101112
Je naait niet je beste vriend, je naait een lekker wijf. Wie het eerst komt het eerst maalt enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')