die wat flikt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iedereen die zo iets flikt moet verplicht worden om in een real life saw film mee te doen wat live word uitgezonden.
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:09 schreef Zosk het volgende:
Sick, is al oud zie ik maar nooit eerder gezien.Dit moeten ze bij alle pedofielen doen, vinden sommige SC'ers.SPOILER: Niet kijken met een zwakke maag.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Dit moeten ze bij alle pedofielen doen, vinden sommige SC'ers.
Ja, en verkrachters.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Dit moeten ze bij alle pedofielen doen, vinden sommige SC'ers.
Nee, moeten ze gewoon opnemen in het strafproces natuurlijk.quote:
Zakkenrollers die naar Awakenings gaan ook.quote:
Ja want de man die aangevallen werd was ook een pedo/verkrachter.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:00 schreef Zosk het volgende:
Ik herinner mij de discussie nog over de agente die zich een beetje misdraagt en dat was echt een mega probleem voor de mensen die dit nu goedpraten als het om een pedofiel/verkrachter gaat.![]()
![]()
Ben je bestolen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zakkenrollers die naar Awakenings gaan ook.
Ik volg het niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja want de man die aangevallen werd was ook een pedo/verkrachter.
De reden dat het destijds een probleem was, was omdat het geweld niet in verhouding stond met de (mis)daad die die man gepleegd had. Het is dus een compleet scheve vergelijking.quote:
Zo'n soort van Big Brotherquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iedereen die zo iets flikt moet verplicht worden om in een real life saw film mee te doen wat live word uitgezonden.
Als het maar een gat en een hartslag heeftquote:
Maat van me. Roller is gelukkig wel gepakt, goor tyfustuig.quote:
Is wel makkelijk verdienen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maat van me. Roller is gelukkig wel gepakt, goor tyfustuig.
Ah oké, ik vind niet dat het er echt toe doet of het een scheve vergelijking is of niet. Maar laten we daar niet weer over beginnen, ieder zijn mening.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De reden dat het destijds een probleem was, was omdat het geweld niet in verhouding stond met de (mis)daad die die man gepleegd had. Het is dus een compleet scheve vergelijking.
En wat werd er tegen die roller gezegd?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maat van me. Roller is gelukkig wel gepakt, goor tyfustuig.
Dus je zou het ook niet erg vinden als we alle straffen in NL gelijk trekken en je 4 jaar cel krijgt voor 10km te hard rijden? Dat is feitelijk wat je nu zegt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah oké, ik vind niet dat het er echt toe doet of het een scheve vergelijking is of niet. Maar laten we daar niet weer over beginnen, ieder zijn mening.
Levensgevaarlijk. Zo'n tuig zouden ze moeten martelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus je zou het ook niet erg vinden als we alle straffen in NL gelijk trekken en je 4 jaar cel krijgt voor 10km te hard rijden? Dat is feitelijk wat je nu zegt.
Ik bedoel dus de vergelijking tussen het incident met de agent en hetzelfde bij een pedofiel/verkrachter doen als wat er in het filmpje op FB gebeurt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus je zou het ook niet erg vinden als we alle straffen in NL gelijk trekken en je 4 jaar cel krijgt voor 10km te hard rijden? Dat is feitelijk wat je nu zegt.
heb ik haar ooit gehad danżquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
En wijooooo voor wise, dat ie haar zo verliest
dacht dat ze het over eten had :$ :$quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat?! Had je zelf niet in de gaten dat ze craving for cock was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |