Rob is d'r dan ook op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:09 schreef Specularium het volgende:
Maar ik ga denk ik wel gewoon kijken.
der is oonlie wan Robquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Damn dan kijk ik Rob natuurlijk. Als je Rob Geus bedoelt natuurlijk
ik denk niet dat het alleen door de breuk met Eva komt, anders is het wel heel snel gegaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:34 schreef golfer het volgende:
Opname bekeken.
Leuk en heel voorspelbaar welke argumenten of non-argumenten (zwijgplichten/afsraken) Bram zou spelen als het lastig zou worden.
De breuk met Eva heeft hem in ieder geval wel een kilo of 20 lichter doen maken.
Dat kan wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:44 schreef De_Fietser het volgende:
ik denk niet dat het alleen door de breuk met Eva komt, anders is het wel heel snel gegaan.
Dat bedoel ik. Afgelopen voor dit seizoen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor:
Aflevering 6 (6 januari) - Jörgen Raymann
Het niet halen van je punten is iets anders dan dat je juridische kennis niet op peil zou zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zijn juridische kennis was niet op peil.
Een van de redenen voor de orde om hem uit zijn ambt te willen zetten.
Mwah, lijkt me sterk dat een rechter zich daarop baseert.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
Kan het zijn dat hij zich nu, al dan niet tijdelijk, extra terughoudend en bescheiden opstelt om de orde straks bij de rechtszaak niet verder tegen zich in het harnas te jagen?
Heb je ook weer gelijk in, dat is dan weer niet echt handig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:08 schreef Mike het volgende:
Als hij terughoudend was geweest, zou-ie niet de hele tijd van die insinuaties gedaan hebben over een samenzwering.
Hij zat een jaar of twee terug ook een paar weken alleen in PenW, toen Witteman ziek wat. Ik vond dat ook prima om heel eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:14 schreef Omnifacer het volgende:
Pauw is sowieso stukken beter in zijn eentje dan in duo met Witteman. Nu is hij scherp als een mes, in duo wordt hij erg gemakzuchtig en lui.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |