Klopt, maar nu was er best aanloop.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:19 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Is Radisson Blu of niet? Ben er toevallig eind november geweest.
Toen ik er was, was het in ieder geval epic rustig in de gym.
Ja, dit stond laatst in de men's healthquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:40 schreef seto het volgende:
[..]
Die chick die skateboard squats staat te doen
Benen ook niet meer?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:43 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Sinds december al niet meer kunnen trainen door een gekneusde pols. Losing allllllll kinds of gains![]()
![]()
Je zag er ook wel ecto uit met O&N. (not srs) (maybe srs) (ik was te dronkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:43 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Sinds december al niet meer kunnen trainen door een gekneusde pols. Losing allllllll kinds of gains![]()
![]()
Shit, daar gaan je gains..quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:45 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je zag er ook wel ecto uit met O&N. (not srs) (maybe srs) (ik was te dronken)
gewoon met je andere hand fappenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:43 schreef da_unfuckwithable het volgende:
![]()
Gewoon doortrainen..quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:43 schreef da_unfuckwithable het volgende:
![]()
quote:
Die pak ik wel, maar mn upper body lijkt met de dag te krimpen terwijl ik niet op een kcal deficit zitquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Benen ook niet meer?
btw DJ Premier![]()
Heb ik jou gezien met oud & nieuw?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:45 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je zag er ook wel ecto uit met O&N. (not srs) (maybe srs) (ik was te dronken)
Hahaha ja man.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Heb ik jou gezien met oud & nieuw?
En dan kom je niet naar me toe om te zeggen: faka tuig, k ben je boi luchtkoker?quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
die pot whey heeft ze idd in de winkel gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |