there you goquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:20 schreef seto het volgende:
[..]
Doh zat in het verkeerde topic.
Kan ik in de OP btw?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:24 schreef Poppiholla het volgende:
Nieuwe compoundoefening in mijn fullbody schema opgenomen. Look at dat form!
[ afbeelding ]
Als ie langskomt mag ie erinquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
popiholla staat er ook nog niet in.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welk nummer je kiest.
Chicane - Poppiholla?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welk nummer je kiest.
Goed liedje om op te trainen man.quote:
Word! Sigur Ros - Hoppipolla mag ook.quote:
Wilde hem net posten.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan echt niet trainen op die slome shizz man.
Ik ben ook geabonneerd op een lijst van een maat en die voegt elke keer muziek toe. Voorheen maakte ik zelf lijsten, draaide ik grijs en had geen nieuwe muziek meer = slechter trainen. Prima oplossing dit. Spotify sowieso.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:39 schreef mtchel112 het volgende:
Heb met een maat een hele spotify lijst vol met dat soort muziek, heerlijk.
Snoeiharde metal?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
jezus, moet ik ook nog muziek kiezen?
Ik hou van muziek die jullie stom vinden, en in de gym luister ik altijd wat er op de radio knalt
Lekker nummer, bedankt!quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Opbokken met je dirty dutch priegeldeuntjes.
Nu nog uit de spoiler halen. Al spijt van de hijack?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, muziek en chicks verwisseld, nu naar bed, word catabool hier
quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:29 schreef ZetaOS het volgende:
Hij is hier meer op zijn plaats.
Jullie reactie...
Van mij zelf dit keer...zo gelachenquote:Op donderdag 3 januari 2013 03:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Die filmpjes van jou in Antwerpen die je gisteren had geüpload, zijn die van jou of heb je die ook gejat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2013 03:29:16 ]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:22 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Van mij zelf dit keer...zo gelachen
Was op 31-12-2012 om 20:00 lekker in de Hotel Gym wellness
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb ik ook die twee filmpje van die mannen die op hun slippers aan het rennen waren gemaakt.Hahaha. Ik heb moeten lachen om dat filmpje 'Antwerpen in brand'. Ik dacht: oké. Komt er zo'n kut sterretje in beeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If not now, then when.
Ja, kreeg al een paar mailtjes van belgen die zeiden dat ik per ongeluk het verkeerde videootje had geupload.quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Ik heb moeten lachen om dat filmpje 'Antwerpen in brand'. Ik dacht: oké. Komt er zo'n kut sterretje in beeld.![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 04:07 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, kreeg al een paar mailtjes van belgen die zeiden dat ik per ongeluk het verkeerde videootje had geupload.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 04:07 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, kreeg al een paar mailtjes van belgen die zeiden dat ik per ongeluk het verkeerde videootje had geupload.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb ik ook die twee filmpje van die mannen die op hun slippers aan het rennen waren gemaakt.Er is geen stopcontact voor die TV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb ik ook die twee filmpje van die mannen die op hun slippers aan het rennen waren gemaakt.Is Radisson Blu of niet? Ben er toevallig eind november geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik er was, was het in ieder geval epic rustig in de gym.
Gezien je ook een beetje van de "stevige" dance bent.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben ook geabonneerd op een lijst van een maat en die voegt elke keer muziek toe. Voorheen maakte ik zelf lijsten, draaide ik grijs en had geen nieuwe muziek meer = slechter trainen. Prima oplossing dit. Spotify sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |