Klopt, maar nu was er best aanloop.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:19 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Is Radisson Blu of niet? Ben er toevallig eind november geweest.
Toen ik er was, was het in ieder geval epic rustig in de gym.
Ja, dit stond laatst in de men's healthquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:40 schreef seto het volgende:
[..]
Die chick die skateboard squats staat te doen
Benen ook niet meer?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:43 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Sinds december al niet meer kunnen trainen door een gekneusde pols. Losing allllllll kinds of gains![]()
![]()
Je zag er ook wel ecto uit met O&N. (not srs) (maybe srs) (ik was te dronkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:43 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Sinds december al niet meer kunnen trainen door een gekneusde pols. Losing allllllll kinds of gains![]()
![]()
Shit, daar gaan je gains..quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:45 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je zag er ook wel ecto uit met O&N. (not srs) (maybe srs) (ik was te dronken)
gewoon met je andere hand fappenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:43 schreef da_unfuckwithable het volgende:
![]()
Gewoon doortrainen..quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:43 schreef da_unfuckwithable het volgende:
![]()
quote:
Die pak ik wel, maar mn upper body lijkt met de dag te krimpen terwijl ik niet op een kcal deficit zitquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Benen ook niet meer?
btw DJ Premier![]()
Heb ik jou gezien met oud & nieuw?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:45 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je zag er ook wel ecto uit met O&N. (not srs) (maybe srs) (ik was te dronken)
Hahaha ja man.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Heb ik jou gezien met oud & nieuw?
En dan kom je niet naar me toe om te zeggen: faka tuig, k ben je boi luchtkoker?quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
die pot whey heeft ze idd in de winkel gehaald
quote:
Je hebt absoluut geen idee wat je mist.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:25 schreef IrCute het volgende:
[..]Ik kijk de hele dag naar vrouwenkonten en lichamen, ook IRL
Maar ik krijg totaal geen warm gevoel bij de gedachte aan seks met een vrouw oid, zou het niet willen
Ik heb geen piemel, dus wat moet ik met een vrouwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je hebt absoluut geen idee wat je mist.
Aldus iemand die waarschijnlijk graag gebeft wordt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:27 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb geen piemel, dus wat moet ik met een vrouwBeffen
Uiteraard. Maar het idee om het zelf te doen vind ik niksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Aldus iemand die waarschijnlijk graag gebeft wordt.
Daarom hetero.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het idee om het zelf te doen vind ik niksEn ik word ook niet warm van het idee dat een vrouw mij zou beffen
![]()
Hetero met lesbotrekjes.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:32 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen wel kijken naar vrouwen![]()
Toen ik binnen kwam was jij srs een van de eersten die ik de hand schudde, ik stelde me voor met m'n echte naam (die je kentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:16 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
En dan kom je niet naar me toe om te zeggen: faka tuig, k ben je boi luchtkoker?
Voelde je je onzeker?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:28 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Toen ik binnen kwam was jij srs een van de eersten die ik de hand schudde, ik stelde me voor met m'n echte naam (die je kent), je keek me wat verwilderd aan, ik was wasted, liep naar de tuin, en ging feesten.
Terwijl je gebeft word?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:32 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen wel kijken naar vrouwen![]()
lol nee. Waren vrienden van me die ik al zo'n jaar niet had gezien in de tuin, dus ik ging gewoon fissa machen.quote:
not sure if really happened or just drunkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:28 schreef Luchtkoker het volgende:
Toen ik binnen kwam was jij srs een van de eersten die ik de hand schudde, ik stelde me voor met m'n echte naam (die je kent), je keek me wat verwilderd aan, ik was wasted, liep naar de tuin, en ging feesten.
Ziet er goed uit, zou alleen niet zo'n strakke broek aantrekken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:46 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Ik squat nu 60kgx7, wat vinden jullie van mijn progress boiis?
Thick.solid.ghettoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:46 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Goede kuiten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:46 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |