Je kunt het ook niet op Facebook zetten, voor je het weet wordt het tig keer geliked.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:12 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ja zoals alle mensen dus eigenlijk doen. Als jouw reactie niet goed gaat ga je ook niet twitteren zojuist in elkaar geslagen door m'n ventje #tejammer.
Ik snap je wel maar toch, heel veel mensen zijn zo qua schijn ophouden.
Ik bedoel relatie ipv reactie.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt het ook niet op Facebook zetten, voor je het weet wordt het tig keer geliked.
Raffie slaat de hoer van Amsterdam?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Wat een kut TT, verander eens naar iets over die kamper die zijn wijf slaat.
Doe eens normaal. Dat hij haar echt geslagen heeft is nooit bewezen en dus niet geschikt als TT.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Wat een kut TT, verander eens naar iets over die kamper die zijn wijf slaat.
quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:14 schreef Smoofie het volgende:
Sylvie is vreemd gegaan en sylvie haalde het bloed onder de nagels vandaan bij Rafa.
Dat bloed onder de nagels vandaan halen geloof ik meteen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:14 schreef Smoofie het volgende:
Sylvie is vreemd gegaan en sylvie haalde het bloed onder de nagels vandaan bij Rafa.
Het is de waarheid wat ik zeg.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat bloed onder de nagels vandaan halen geloof ik meteen!
Welke duitser was het?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik ook, lijkt me echt een vals sekreet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat bloed onder de nagels vandaan halen geloof ik meteen!
Hij is nu net kort!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Korter dan ditOf is 'ie al korter?
EGT? WAT EN DRAMAquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? :S
OMG OMG Sylvie en Raffie uit elkaar? :S:S:S:
Die vraag blijft komen...quote:
Er is niets fake johquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die vraag blijft komen...
Misschien kan er in de OP een lijstje komen met wat er allemaal fake is?!
Ben benieuwd of ze nu weer voor een domme voetballer gaat, die geven elkaar toch wel door wat voor hoer het isquote:
Dat zouden vrouwen nooit doen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:14 schreef Smoofie het volgende:
Ja echt waar. Ik heb een facebook praatgroepje van iiets te dikke huisvaders en daar kwam dat aan het licht.quote:
Wesley Sneijder joh.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze nu weer voor een domme voetballer gaat, die geven elkaar toch wel door wat voor hoer het is
Schokkend.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt waar. Ik heb een facebook praatgroepje van iiets te dikke huisvaders en daar kwam dat aan het licht.
Zlatanquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze nu weer voor een domme voetballer gaat, die geven elkaar toch wel door wat voor hoer het is
Dan zal het wel zo zijn. Ik geloof je.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt waar. Ik heb een facebook praatgroepje van iiets te dikke huisvaders en daar kwam dat aan het licht.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die vraag blijft komen...
Misschien kan er in de OP een lijstje komen met wat er allemaal fake is?!
Het zal wel een hoop verklaren. Het ging toentertijd niet goed met Rafael in Spanje en had dus haar eigen publiciteitsstunt nodig. Als je niet meer kunt meeliften op het succes van manlief dan maar je eigen carriere forceren met een grove leugen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze heeft nooit kanker gehad ben ik zojuist achtergekomen.
Nee, de voorgevel ging vanzelf van slappe theezakjes naar strakke bollen bij Hunkemoller.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is niets fake joh
http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)een-commentaar.dhtml
Ja echt waar alles voor de aandacht... En nu weer dat Raf haar geslagen heeft.... Ook allemaal voor de aandacht... Ik schrok er ook van hoor...quote:
Ja het is gewoon waarheid ik heb zo mijn bronnen. 300% waarheid.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zal wel een hoop verklaren. Het ging toentertijd niet goed met Rafael in Spanje en had dus haar eigen publiciteitsstunt nodig. Als je niet meer kunt meeliften op het succes van manlief dan maar je eigen carriere forceren met een grove leugen.
Rafa heeft haar ook echt geslagen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:25 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja echt waar alles voor de aandacht... En nu weer dat Raf haar geslagen heeft.... Ook allemaal voor de aandacht... Ik schrok er ook van hoor...
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
- de tieten van Sylviequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:24 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
- de lach van Sylvie
- de zogenaamde happy family tsunami.
Geloof ik niet. Daar is Rafie veelte zachtaardig voor. Volgens mij komt dit allemaal uit het kamp van Sylvie om ondanks haar vreemdgaan en leugens over haar ziekte toch als winnaar uit de bus te komen. Immers is een tv-carriere snel over.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rafa heeft haar ook echt geslagen.
Haar geld is niet nep.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
- de tieten van Sylvie
- het zogemaamd eten van ijsjes
- perfecte huwelijk
- haar haren (extensions)
Ik heb een getuige.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Daar is Rafie veelte zachtaardig voor. Volgens mij komt dit allemaal uit het kamp van Sylvie om ondanks haar vreemdgaan en leugens over haar ziekte toch als winnaar uit de bus te komen. Immers is een tv-carriere snel over.
Wat doe je hier?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is er eigenlijk interessant aan dit soort dingen? Mensen die scheiden, het gebeurt zo vaak.
Dat ze soms ijs eet vast wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Sylvie faked haar anorexia niet denk ik
Columns?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
- de tieten van Sylvie
- het zogemaamd eten van ijsjes
- perfecte huwelijk
- haar haren (extensions)
Neequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk een vriendin van Sylvie die haar cover moest beamen.
zo kunnen we nergens meer over praten op dit forumquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is er eigenlijk interessant aan dit soort dingen? Mensen die scheiden, het gebeurt zo vaak.
Ik kan de dirty gossip ook gewoon voor mezelf houden hoor. Dacht dat jullie het wel vermakelijk vonden.quote:
Oké, ik ga alvast mijn verslag typen over dit fantastische verhaal. Ben straks terug.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo kunnen we nergens meer over praten op dit forum
Nee nee nee....give us the dirt !quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik kan de dirty gossip ook gewoon voor mezelf houden hoor. Dacht dat jullie het wel vermakelijk vonden.
Nee ik moest lachen om 'dikke huisvaders'quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik kan de dirty gossip ook gewoon voor mezelf houden hoor. Dacht dat jullie het wel vermakelijk vonden.
Dat vinden we zeker vermakelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:28 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/prof
ile/11803]Vivi[/url] het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Sinds wanneer worden mannen in een suborum als SHO niet meer serieus genomen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:27 schreef Andromache het volgende:
Het kankerverhaal geloof ik wel. Want ik geloof dat zelfs al in haar TMF-periode bekend werd dat haar familie genetisch erfelijk belast is met borstkanker.
Shit is aan bitchesquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:31 schreef Tim86 het volgende:
SHO / [FAKEGATE] Scheiding Syl en Raf. #5
Die reeks over dat gedoe met Rafie en Sylvie is echt triest zeg..Driekwart van de posts daar komt van vadsige wijven die lopen te janken over vanalles en nog wat uit pure jaloezie..zo opzichtig
[..]
[..]
[..]
Mabel Wisse Smit?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we dat ene blondje, eh, dat Jantje en Winston deed... Is die niet aan Raf te linken? Hoe heet ze...
Qua lengte past dat wel...quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Wes met Sylvie heeft geneukt. Simpel
Ellemieke Vermolenquote:
Hoeft ook niet, ben ik het mee eens. Alleen vraag ik me bepaalde dingen af, hoe het bepaalde mensen kan interesseren dat deze mensen gescheiden zijn, ik doe niets verkeerd hoor.quote:
Is die nou uiteindelijk gescheiden van die kok?quote:
Die presenteerde vroeger de 25quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan het voortaan met een foto, wie is dat?
Weet niet. Maar ik vond die Ellemieke altijd maar een nep wijf met haar uitstraling enzo bah. En dan ook nog eens dat blonde haar en waarschijnlijk neptieten. Wat jij?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is die nou uiteindelijk gescheiden van die kok?
Rafael heeft wel meer klasse dan dat. Ik ben dan ook zowaar blij dat hij van die fake, huichelachtige Sylvie af is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |