Die nieuwe vid van nep die 1e clipquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die nieuwe vid van nep die 1e clip! Liep je te haten toen ik zei dat ik rondpass, nou wat hij daar doet doe ik dus 10x aanvallender 10x beter en 10x sneller
90% van de wedstrijden heb ik ook gewoon rond de 50% balbezit hoor, weet echt niet waar je op haatquote:
Ik ook, ik kijk nooit naar de pass accuracy maar die is bij mij volgens mij best wel hoogquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die nieuwe vid van nep die 1e clip! Liep je te haten toen ik zei dat ik rondpass, nou wat hij daar doet doe ik dus 10x aanvallender 10x beter en 10x sneller
Berba? Really?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet het niet hoor
Wát een kutteamquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet het niet hoor
Jij post nog meer teams dan ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet het niet hoor
quote:
dafuqquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Bizar dat Sylvie er ooit zo uit zag..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Gaan de prijzen ooit nog weer stijgen? Balotelli is nu ongeveer 18k, maar zal hij ooit weer rond 25k of zelfs rond zijn oude 30k prijs blijven? Of blijft hij altijd 18k nu?
Hij zal eerder dalen dan stijgen ben ik bang...quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Gaan de prijzen ooit nog weer stijgen? Balotelli is nu ongeveer 18k, maar zal hij ooit weer rond 25k of zelfs rond zijn oude 30k prijs blijven? Of blijft hij altijd 18k nu?
quote:
Zo werkt het nou eenmaal.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef Alovenac het volgende:
Zit ik dan met mijn dik BPL team, waar zelfs Aguero geen donder meer waard is en Hart, Kompany, Nasri etc.
Ik weiger het ook om te verkopen.
Dat is al een verbeteringquote:
- haar haren (extensions)quote:
Echt he. Ik zat eigenlijk alleen te scrollen op zoek naar fapfoto's van Sylvie, maar iedere pagina staat alleen maar vol met dit soort rommel. Al 4,5 topics vol vandaag ofzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
- haar haren (extensions)die heeft er echt s lapeloze nachten van
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt he. Ik zat eigenlijk alleen te scrollen op zoek naar fapfoto's van Sylvie, maar iedere pagina staat alleen maar vol met dit soort rommel. Al 4,5 topics vol vandaag ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |