Verbruiksgewijs inderdaad.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
verbruikswijs? bijf bij de 1.4 16V vandaan als het de 74KW versie is; verbruik hoogstens 1:14(in een 200kg zwaardere Ibiza). (maar wel een lekker vlotte motor..)
Dank! Zal eens kijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:50 schreef Revolution-NL het volgende:
Wat dacht je van een Lupo 3L 1.2tdi . Een van de zuinigste diesels ooit gebouwd en tot 2014 wegenbelastingvrij.
Alleen de automaatbak kan problematisch zijn
Geen idee heb me er nooit in verdiept. Kijk anders hier eens http://3-liter.nl/forum/v(...)2ee8c89f497bc79f21bfquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:56 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dank! Zal eens kijken.
Hoe erg is dat met die versnellingsbak..??
Ik wil natuurlijk niet om de maand 100 euro nerleggen voor dat gedoe.
Nja als nadeel noemen ze wel dat die maar klein is inderdaad.. En aan de ene kant meer een stadsauto is dan een snelweg auto..quote:
Niet als je 45.000km per jaar rijd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef Snoepje5 het volgende:
Mijn ouders zeggen dat onderhoud voor een Aygo (uit bijv. 2006-2008) totaal geen 50 euro per maand kost. Hoogstens 30.
En ook dat afschrijving bij een Aygo langena geen 85 euro per maand is. Die blijven redelijk stabiel in de prijs.
Het interieur zegt al heel veel over hoe de vorige eigenaar met de auto is omgesprongen. Neem dus een auto die er verzorgt uit ziet het liefst met onderhoudsgeschiedenis en zo min mogelijk vorige eigenaren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:14 schreef Snoepje5 het volgende:
Dankje.
Ik sta soms nog versteld van hoe schoon sommige auto's er van binnen uit zien. Sommige mensen maken er dan ook wel echt een zooitje van. Zelfs voor de foto denken ze niet, ik maak de auto even schoon.
Dan sla ik 'm snel over.. want een goed uitziende bekleding vind ik ook wel belangrijk.
Lol, mijn vader rijdt meer dan 70000km per jaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Niet als je 45.000km per jaar rijd.
Kijk maar naar de ANWB koerslijst.
Het is wel te merken dat je ouders nooit veel kilometers per jaar met een auto hebben gereden
[..]
Het interieur zegt al heel veel over hoe de vorige eigenaar met de auto is omgesprongen. Neem dus een auto die er verzorgt uit ziet het liefst met onderhoudsgeschiedenis en zo min mogelijk vorige eigenaren.
Vast lease bij zo'n kilometragequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:18 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Lol, mijn vader rijdt meer dan 70000km per jaar
2 vorige eigenaren vind ik nog niet zo'n probleem als verder alles er goed uitziet..
Uhh.. jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:22 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Vast lease bij zo'n kilometrage
Hij heeft natuurlijk wel al 30 jaar rij ervaring.. En rijdt geen 30 jaar in een lease autoquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dan ziet je vader ook de afschrijving, onderhoudskosten en brandstofkosten niet
225 groot is veels te goedkoop, weet niet waar ze je dan voor afzetten maar daarmee zal niet al te veel vervangen worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:14 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat kost een kleine en grote onderhoudsbrurt voor een volkswagen lupo??
Aygo kost 100klein en 225 groot.
http://data.toyota.nl/hom(...)onderhoud%20Aygo.pdfquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
225 groot is veels te goedkoop, weet niet waar ze je dan voor afzetten maar daarmee zal niet al te veel vervangen worden.
Je zei dat je vader handig was, dan kan hij toch een kleine beurt uitvoeren? Scheelt je sowieso al. Desnoods doe (leer) je het zelf. Zelfs ik, als meisje kan het
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |