Een Aygo uit een recent bouwjaar wil je netjes bijhouden voor de restwaarde. Dus moet je de officiële beurtjes aanhouden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:21 schreef Snoepje5 het volgende:
We hebben hier meer dan 5 verschillende soorten auto's gehad denk ik.. Van nieuwe tot 2e handse. Ik geloof niet dat je daar om het half jaar mee bij de garage stond oid.
Maargoed, 145 euro aan vaste kosten is te doen incl. afschrijvingen en excl. benzine.
Niet als je ongeveer 15000 km rijdt op jaarbasis. Je gaat het driedibbele rijden, dan is er onderhoud nodig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:21 schreef Snoepje5 het volgende:
We hebben hier meer dan 5 verschillende soorten auto's gehad denk ik.. Van nieuwe tot 2e handse. Ik geloof niet dat je daar om het half jaar mee bij de garage stond oid.
Maargoed, 145 euro aan vaste kosten is te doen incl. afschrijvingen en excl. benzine.
De 1.4 is trager en verbruikt waarschijnlijk meer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat is het verschil tussen 1.0 liter met 68 pk en 1.4 liter met 54 pk?
Vreemd dat ze dan een tragere, later op de markt brengen? In 2005 kwam de aygo. In 2006 de Aygo met 1.4l en 54pk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:17 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De 1.4 is trager en verbruikt waarschijnlijk meer.
De 1.4 is een diesel de 1.0 benzine.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:19 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Vreemd dat ze dan een tragere, later op de markt brengen? In 2005 kwam de aygo. In 2006 de Aygo met 1.4l en 54pk.
heb ik ook gedaan, 13 tot 15 jaar geleden, was geen probleem, en toen ik zelf ging verzekeren begon ik met 2 schadevrije jarenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:17 schreef Hamerke het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat ik de eerste jaren de auto ook op mijn moeders naan had gezet, en die vervolgens ook zo verzekerde.
Bij de maatschappij was dat ook bekend, en stond ik als regelmatige bestuurder geregistreerd, later kon ik de no-claim ook mee overnemen.
Maar dit is wel tussen de 17 en 14 jaar geleden, of dit nu nog zo werkt (kan en mag) weet ik niet.
Oh da's wel mooi meegenomen dan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:18 schreef gateway het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, 13 tot 15 jaar geleden, was geen probleem, en toen ik zelf ging verzekeren begon ik met 2 schadevrije jaren
Zekerquote:
Import he. Dat je het weet.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:57 schreef Snoepje5 het volgende:
Deze lijkt me wel wat
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Oh heb ik dan over het hoofd gezien. Wat is daar het nadeel van tov geen import?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Import he. Dat je het weet.
Dat je rekening moet houden met een afwijkende kilometerstand. Nou zeg ik niet dat dit bij elke auto gebeurt maar je weet maar nooit. Goed in de papieren kijken + natrekken zou ik doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:00 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Oh heb ik dan over het hoofd gezien. Wat is daar het nadeel van tov geen import?
Oke dankjewel.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat je rekening moet houden met een afwijkende kilometerstand. Nou zeg ik niet dat dit bij elke auto gebeurt maar je weet maar nooit. Goed in de papieren kijken + natrekken zou ik doen.
Dat zijn vaak ex schade auto's, het is namelijk erg gunstig om die te importeren vanwege de bpm.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:00 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Oh heb ik dan over het hoofd gezien. Wat is daar het nadeel van tov geen import?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |