Ahwquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:34 schreef Renesite het volgende:
Misselijk van hoofdpijn aan het worden. ff wat afkijken en dan kotsen. Of slapen
Je kunt beter dat eerste doen dan het combineren. Of beter nog... helemaal niet kotsen. Gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:34 schreef Renesite het volgende:
Misselijk van hoofdpijn aan het worden. ff wat afkijken en dan kotsen. Of slapen
quote:
Issie ookquote:
Ik moest ook een paar keer kijken voordat ik hem doorhadquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Issie ook
Ik heb 5 minuten gedaan om de TT te ontcijferen
Luusquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:31 schreef Lutte het volgende:
René wil de nieuwe Lucille Werner worden.
Geeft niet, maar ik had het gewoon niet doorquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien dat Arcee hem nog terug weet te vinden
Goed toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:00 schreef iBenny het volgende:
Driede als "Beste nieuwsposter"
GC / De uitslag van de FOK!verkiezingen!
Nou enquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoveel bijzonders heb ik niet geschreven
Beter juistquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoveel bijzonders heb ik niet geschreven
Ohw, er waren maar 4 deelnemersquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
4e in een categorie met 4 deelnemers
Aah joh, maakt het uit. Had het er als eens met Hork over dat het een beetje onzincategorie is, het is niet alsof wij onze namen onder dingen zetten. Niemand voor de schermen weet als het goed is wie wat doet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, er waren maar 4 deelnemers. Woeps... dat had ik niet gezien
Ach.... toch 32 stemmen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aah joh, maakt het uit. Had het er als eens met Hork over dat het een beetje onzincategorie is, het is niet alsof wij onze namen onder dingen zetten. Niemand voor de schermen weet als het goed is wie wat doet.![]()
32 fokvriendjes
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aah joh, maakt het uit. Had het er als eens met Hork over dat het een beetje onzincategorie is, het is niet alsof wij onze namen onder dingen zetten. Niemand voor de schermen weet als het goed is wie wat doet.![]()
32 fokvriendjes
En de mijne das al 2 voor leukstequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, ook eentje voor leukste, compensaaaassiieeeee
Nou ja het is Fok! Autisten enzulks, weten zij veelquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben dan wel benieuwd wie mij niet leuk vind
DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET
quote:
quote:
Ja, maar dat is al weer een tijdje een probleemquote:
Ah, leuk!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar dat is al weer een tijdje een probleem
Joy forevahquote:
IK VIND JE LEKKKAAAHHHHHHquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Joy forevah
Heb jij het liedje ik vind je lekkah al gehoord?
Dan moet ik aan jou denken
quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen mezelf even naar de sportschool slepen denk ik. Brrr.
omg....vies!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:51 schreef Lutte het volgende:
SBS 6 nu, bizarre verslavingen, vrouw is verslaafd aan het eten van kussenvulling
monopoly als beste nieuwsposter sport, hij heeft vijf berichten geplaatst ..quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:00 schreef iBenny het volgende:
Driede als "Beste nieuwsposter"
GC / De uitslag van de FOK!verkiezingen!
Vriendjespolitiek... DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op donderdag 3 januari 2013 06:49 schreef franklop het volgende:
[..]
monopoly als beste nieuwsposter sport, hij heeft vijf berichten geplaatst ..
Ach, wij hebben een beste reviewer die nog nooit een review heeft geschreven. Weet je meteen hoe serieus je het moet nemenquote:Op donderdag 3 januari 2013 06:49 schreef franklop het volgende:
[..]
ik kan haar echt niet meer aanhorenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:25 schreef Pheno het volgende:
Nu Sandra op de radio. Venus flikkert van saaiheid uit de ruimte.
Ik en roos zitten samen dan in spanning op de bank!quote:
Nog nooit gezien. En dat gaat vanavond weer niet lukken.quote:
Dittoquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. En dat gaat vanavond weer niet lukken.
Ja WTFquote:Op donderdag 3 januari 2013 06:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Roos en ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik en roos zitten samen dan in spanning op de bank!
Ja het is zeker niet slecht dit jaarquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet toch wel van ong. de helft wie het zijn. Het is een wwonder
Tim? Kees dan toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:03 schreef franklop het volgende:
Mijn theorie; Tol rijmt op Mol. Tol verschilt maar 1 letter met Mol. Volendam willen we ze snel mogelijk ergens onder de grond verstoppen --> een mol gaat graag ondergronds.
1+1=2 lijkt me; Tim Haars is de Mol
namen? Dan kan ik ook tellenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet toch wel van ong. de helft wie het zijn. Het is een wwonder
Niets is wat het lijkt!quote:
Ik ken joep. Meer nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
RLS / [WIDM] Wie is de Mol? Prono 2013!
Daar is een overzichtje
Jeo wil ik ook niet kennen. Humorloze komediant op de radio geweest of zoquote:
Kachel uitdoen!quote:
Ik zie een verband!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En warm in de behandelkamer. En mijn tandarts is zwanger
Buik over je hoofd?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En warm in de behandelkamer. En mijn tandarts is zwanger
Nee, dat niet... Ik zag een buikje opkomen... denk maandje of 4/5. En ze is niet aangekomen, want ze heeft een supergoed figuurquote:
Jongetje wordt het danquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Ik zag een buikje opkomen... denk maandje of 4/5. En ze is niet aangekomen, want ze heeft een supergoed figuur
Omdat je dan naar voren draagt, meisje wordt je rondom dikkerquote:
Zoopquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:24 schreef TheVulture het volgende:
Iedereen nog de beste wensen hier
Vanavond WIDM inderdaad.... ik hoop dat ik elke week van Ewoutmag genieten
Ook voor jou nog de beste wensenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:24 schreef TheVulture het volgende:
Iedereen nog de beste wensen hier
Vanavond WIDM inderdaad.... ik hoop dat ik elke week van Ewoutmag genieten
het is echt de leukste mannelijke homo op TVquote:
Ja die Patrick Martens is echt vergaydquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is echt de leukste mannelijke homo op TV
edit: normaal was niet zo'n goede woordkeus
Die zou ik ook nog wel doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja die Patrick Martens is echt vergayd
Maar die is wel een stuk lekkerder!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja die Patrick Martens is echt vergayd
Dat heb ik nooit ontkendquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zou ik ook nog wel doen
Is hij trouwens nog steeds samen met Freek B.?
Ewoutquote:
Die blonde krullenbol is dat toch?quote:
eeeeensquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar die is wel een stuk lekkerder!
Moest even google raadplegen maar ook eensquote:
Oh dat hoorde ik, even downloadenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef Lutte het volgende:
Achtste-groeiers huilen niet aan het kijken, jaaanken
* checkquote:
ja heb ik ook gezien... janken ja hihi! Erg mooie aangrijpende film.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef Lutte het volgende:
Achtste-groeiers huilen niet aan het kijken, jaaanken
quote:
Nee, ligt nog in de kastquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:43 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
trouwens, heb je Hachi nou al gezien?
I knowquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef Renesite het volgende:
SIEPPIEEE GC / Users met 100.000 posts of meer. #2
whehe, durf je het nog niet aan?quote:
Ik heb zo maar het vermoeden dat ik van begin tot eind ga huilen, dus neequote:
Benny in veruit het minst aantal dagenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef Renesite het volgende:
SIEPPIEEE GC / Users met 100.000 posts of meer. #2
Die zit in alle live topics, dan gaat het hardquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny in veruit het minst aantal dagen
Jij in 2009 alquote:
zeer begrijpelijk. Ik heb vanaf de 1e minuut tot ver na het einde gejankt. Laatste half uur van de film echt hard gejankt zelfsquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het vermoeden dat ik van begin tot eind ga huilen, dus nee
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
zeer begrijpelijk. Ik heb vanaf de 1e minuut tot ver na het einde gejankt. Laatste half uur van de film echt hard gejankt zelfs
maar het was het waard hoor! Erg mooie film, zo onwijs lief en schattigquote:
Juistquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
maar het was het waard hoor! Erg mooie film, zo onwijs lief en schattigEen must see vind ik, maar wel kijken op een moment dat je de rest van de dag de deur niet meer uit hoeft
ik denk dat zelfs dat soort makeup eraan gaatquote:
Euh, rode dikke ogen, geen make-up kan dat aanquote:
Die mafkees van VBL is snellerquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny in veruit het minst aantal dagen
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:12 schreef iBenny het volgende:
Lutte, je moet ff je DM kijken. Ik ging kapot
Ik lag al onder het bureau te lachenquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:16 schreef iBenny het volgende:
Potentie voor een CRE-topic. Jammer dat ik niet kan breien
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:24 schreef Kally het volgende:
Jongste zit helemaal in de tv, Chipmunks
Geen idee welkequote:
Dunno, kijk ik nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:29 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ff gekeken. Wist namelijk niet eens dat die was. Is inderdaad de eerste.
Zijn die afleveringen van House vanavond nieuw?!
ssst.... ik wil niet weten hoequote:Op donderdag 3 januari 2013 20:31 schreef iBenny het volgende:
De afvaller van WIDM is waarschijnlijk al bekend
New Girl moet ik ook nog kijken... een heel nieuw seizoenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:32 schreef Kally het volgende:
Ik kijk momenteel Revenge, Once upon a time, Walking Dead, Arrow, New Girl en Bones
Niet allemaal tegelijk maar toch
Ik vind die zo leukquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
New Girl moet ik ook nog kijken... een heel nieuw seizoen
Die is nu op RTL5 'uhquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:37 schreef Kally het volgende:
Oh en seizoen 1 van Grimm is bijna binnen
Klopt, maar daar ga ik niet op wachtenquote:
Dat kan ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, maar daar ga ik niet op wachten
Ik kijk liever in het Engels ook.quote:
En klopte het en wat is de redenatie?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:31 schreef iBenny het volgende:
De afvaller van WIDM is waarschijnlijk al bekend
Beetje stom.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:41 schreef iBenny het volgende:
http://photos-c.ak.fbcdn.(...)83283_2126197478.jpg
Dat plaatje werd in het topic geplaatst. Zo zou het op het tweede scherm staan
ohw ja... Dat was ook vandaagquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:35 schreef Lutte het volgende:
Tienermoeders editie België, die zijn nog net en slag dommer.
Eentje zat aan de pil, maar ze vond het veel te moeilijk allemaal dus was er maar mee gestopt. Na de zwangerschap ging ze het wel leren had ze besloten. Kijk dat moet een kind op gaan voeden, komt helemaal goed!
Dat kan nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:37 schreef iBenny het volgende:
Het zijn nieuwe afleveringen van House. Waarom wist ik dat niet
seizoen 8 was de laatste toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan nietHet was toch definitief geëindigd en shit?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:13 schreef Lutte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:16 schreef franklop het volgende:
[..]We hebben zelfs afleveringen gekeken en dan heette het collegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisje voor me wil me kapot hebben, ze eet saucijzenbroodjes![]()
Ik ben nu in Arnhem, maar op een maandag kan meestal welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:14 schreef Lutte het volgende:
Pheno gaan we een keer een kopje thee drinken?
Ik zal es kijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben nu in Arnhem, maar op een maandag kan meestal wel
ohw. Dinges...?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:49 schreef Lutte het volgende:
In het ziekenhuis... Stond op de wegwijzer te loeren, wegwijspiet vraagt waar ik heen moet, 'gynaecologie' *rare blik*
Nu in de wachtkamer, meer rare blikken.
Het is een probeersel voor me, ik heb constant hoofdpijn, maar geen bizar slechte ogen. Alleen werken ze waarschijnlijk niet goed samen, dus nu weet-ik-wat-voor-glazen erin en maar checken. Lenzen zijn hierdoor iig geen optie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mag ook weer aan de bril met mijn 0.25![]()
Maar ik heb een spier in mijn oog die niet goed werkt ofzo
Jaa, zoiets heb ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een probeersel voor me, ik heb constant hoofdpijn, maar geen bizar slechte ogen. Alleen werken ze waarschijnlijk niet goed samen, dus nu weet-ik-wat-voor-glazen erin en maar checken. Lenzen zijn hierdoor iig geen optie.
je mentor is een gynodingesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nope gesprek mentor. Ff doorlopen en ik haal m'n bus!
Ja, k kan het niet eens uitsprekenquote:
ik ook niet. Net als het uittypen. En aangezien er geen spellingscontrole zit op mij telefoon heet het bij dezen een gynodinges.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, k kan het niet eens uitsprekenEn hij is raar
En heeft elf jaar over de basisopleiding gedaan maar moedigde mij aan op kamers te gaan
Hahahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik ook niet. Net als het uittypen. En aangezien er geen spellingscontrole zit op mij telefoon heet het bij dezen een gynodinges.
Geniaal. Maar is hij voor de rest wel nuttig?
is het zo "waarom wil je dat? Hoe ga je het aanpakken? Wat ga je daaraan doen?"-gast?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
HahahaPrecies
Euhm... Nee.Wat een onzin.
Ohw, je bent nog/weer bezig met je dieet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik maak mijn shakes eerst op... dus mag niks eten
Had nog 30 shakes liggen... deze even opmaken en daarna op eigen krachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je bent nog/weer bezig met je dieet?
Aha!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Had nog 30 shakes liggen... deze even opmaken en daarna op eigen kracht
Sylviequote:"Soms kan ik gewoon niet geloven dat dit echt mijn leven is en dat ik echt Sylvie van der Vaart ben, maar dan kijk ik in de spiegel, en dan zie ik daar dus de vrouw staan die door het Duitse tv-publiek (en dat zijn dus echt MILJOENEN mensen!!!) is uitverkozen tot mooiste vrouw en intelligentste presentatrice, en die vrouw... dat ben ik!!! Hoe leuk is dat?! Ik moet mezelf dan echt even in mijn arm knijpen, hoor, want ik ben ook maar een gewoon Hollands meisje, en dan is het soms best even raar om te beseffen dat al die miljoenen mensen (en dan tel ik het Engelse publiek niet eens mee, want dat zijn er ook MILJOENEN, en die adoreren mij ook massaal!!!), dat al die miljoenen mensen dus kwijlend aan mijn voeten liggen.
Als je dan bedenkt dat ik schoenmaatje 35 heb, is dat best grappig: zoveel mensen aan zulke kleine voetjes! Het is een beetje het Assepoestersprookje, als je erbij stilstaat. En als ik dan 's avonds ga slapen in mijn Dior-pyjama, en ik kijk naar mijn trofeeënkast, dan vraag ik me af waar ik het allemaal aan heb verdiend, de prijzen voor best geklede voetbalvrouw, mooiste kapsel, duurste handtas, liefste moeder van de wereld... en dan pink ik best eens een traantje weg, daar ben ik heel eerlijk in. Al die prijzen, de roem en het geld wegen natuurlijk niet op tegen het kleine geluk met mijn gezinnetje, dat altijd voorop staat, maar voor een gewoon meisje uit Holland is het heus wel eens heftig, om zo hoog te stijgen in het leven.
Mijn goede vriend Karl Lagerfeld zegt altijd: "Sylvie, jij bent mijn muze," maar ik denk op zo'n moment dat Karl een grapje maakt, want die man is een wereldberoemde modeontwerper en ik ben maar gewoon Sylvie uit Holland, maar als er dan de volgende dag een bos rozen wordt bezorgd op mijn vijfsterren hotelkamer, en op het kaartje staat 'Kusjes van Karl', nou, dan moet ik dus wel geloven dat hij het meent, van die muze. Gek, hè? Dat is dan ook weer zo'n knijpmomentje. Kippenvel krijg ik ervan, ik bedoel: van mijn eigen leven, maar gelukkig heb ik altijd wel een kasjmieren Prada-vestje liggen om snel om mijn schouders te slaan als ik het koud krijg van ontroering."
![]()
Ze weet alleen niets over honkbalknuppels. Ik zou d'r geven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:25 schreef Kally het volgende:
Dit is duidelijk verzonnen, al zou ze het zo kunnen zeggen, alleen mevrouw weet hoe ze zich bescheiden moet opstelken.
Dat scheelt iets danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:25 schreef Kally het volgende:
Dit is duidelijk verzonnen, al zou ze het zo kunnen zeggen, alleen mevrouw weet hoe ze zich bescheiden moet opstelken.
Eeeuuuuuhwwww!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:25 schreef Kally het volgende:
Niet om het een of ander maar dit is geschreven door een FOK!ker toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:20 schreef iBenny het volgende:
uit SHO / [FAKEGATE] Scheiding Syl en Raf. #8:
[..]
Sylvie [ afbeelding ]_________________!
Volgens die post is het een column van haar uit de Grazia. What the fuck een Grazia ook mogen zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar dit is geschreven door een FOK!ker toch?
Woppa Gangnamstyle.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:53 schreef iBenny het volgende:
The wheels on the bus go round and round, round and round.
The wheels on the bus go round and round, round and roun.
All day long.
...Dit zit al de hele dag in mijn kop en ik krijg er maar niet uit
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:53 schreef iBenny het volgende:
The wheels on the bus go round and round, round and round.
The wheels on the bus go round and round, round and roun.
All day long.
...Dit zit al de hele dag in mijn kop en ik krijg er maar niet uit
Ahwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Even medicijnen halen voor mama, die alweer blaasontsteking heeft..
Het ligt er eigenlijk ook wel iets te dik bovenopquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:23 schreef Kally het volgende:
Grazia is een tijdschrift, en ik geloof het nog steeds niet.
Bij van der Vorst is ze bescheiden, al overtuigt dat ook niet
Awww beterschap voor mamsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Even medicijnen halen voor mama, die alweer blaasontsteking heeft..
Oh ik geloof vast dat ze zo denktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ligt er eigenlijk ook wel iets te dik bovenop
Zakenmanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef Kally het volgende:
Oudste is bij mijn broer, zit daar spellen te spelen die hij thuis niet heeft, hoorde pizza en heeft zichzelf meteen voor het eten uitgenodigt
Ja, ik dacht we gaan weer lekker even aan de vitamines, na al dat geschrans, ja dahagquote:
Oh das bijna de...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Gelukkig maar 20 mensen voor mij. Grrr
Hahahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik dacht we gaan weer lekker even aan de vitamines, na al dat geschrans, ja dahag
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
HahahaProp er vanavond een mandarijn in
En in Amerika telt pizzasaus als groente
Hier halen ze vijf in een uur op goeie dagen. Echt wat een trage wijven, stapje sneller of extra zetten is te veel gevraagdquote:
quote:
Waar heb ik die eerder gezienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bah, cadeautjes en feest
[ afbeelding ]
Humbug, doe ik niet aanquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bah, cadeautjes en feest
[ afbeelding ]
#moeheidquote:
quote:
amenquote:
Voice Kidsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef Pheno het volgende:
Piemeltjedrie. vanavond niets op tv, dus wat zal ik eens gaan doen.
Nah, niets voor mij, word ik geband omdat ik kinderen doodwens.quote:
Dat kijk ik dus ook echt nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, niets voor mij, word ik geband omdat ik kinderen doodwens.
Terecht. Ik ben echt talentenjachtmoe. Met FOK! erbij is het meestal nog te pruimen, maar voor de rest is het gewoon te uitgemolken. Maar Kids trek ik niet.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Terecht. Ik ben echt talentenjachtmoe. Met FOK! erbij is het meestal nog te pruimen, maar voor de rest is het gewoon te uitgemolken. Maar Kids trek ik niet.
Ik las alleen de eerste zin en moest hardop lachen, nadat ik je post over die kinderen lasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:33 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens EO kijken. Frozen planet. Misschien zijn er wel pinguins
Ik heb laatst MAX gekeken, naar een docu over Barry Stevens. Ik word ben oud.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las alleen de eerste zin en moest hardop lachen, nadat ik je post over die kinderen las
Vooral doorgaan Stevens?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb laatst MAX gekeken, naar een docu over Barry Stevens. Ik word ben oud.
Begrijpelijktwitter:nuttelozefeiten twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 18:13:32Het meest teruggebrachte kerstcadeau in Engeland is de cd 21 van Adele. reageer retweet
Oh ik waarschuw daar van tevoren altijd voorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, niets voor mij, word ik geband omdat ik kinderen doodwens.
Niks leuk, wat een zeik reclamesquote:
Weet je hoe zwaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |