Klopt, viel mij inderdaad ook tegen. Hij heeft verreweg het kortst open gestaan van de verkiezingen, en alleen in de feestdagen. We zijn uitgebreid aan het overleggen hoe het beter kanquote:
Hopelijk volgend jaar beter ja. Het is de afgelopen jaren in een constante dalende lijn gegaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, viel mij inderdaad ook tegen. Hij heeft verreweg het kortst open gestaan van de verkiezingen, en alleen in de feestdagen. We zijn uitgebreid aan het overleggen hoe het beter kan
Zo Zo, ze zijn ook eens wakker na de roes.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:07 schreef timmmmm het volgende:
De FOK!userawards zijn achter de rug, de uitslag is bekend! Wil jij weten of je met de oneindige eer van een award naar huis mag gaan? Heb je gewonnen, mag je een handgemaakte overwinningsUI aanvragen bij onze designers! Kijk dan hier GC / FOK!verkiezingen: vraag hier je UI aan voor de awards, of op http://verkiezingen.fok.nl voor de volledige uitslag.
GC / De uitslag van de FOK!verkiezingen! in dit topic kan je gezellig keuvelen over de uitslag
Gefeliciteerd aan de winnaars! (tenzij het natuurlijk niet zo'n positieve award is)
De tijd dat men zich aan kon melden werd ook steeds korter. Maar we nemen het mee, laten we dat niet hier doen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar beter ja. Het is de afgelopen jaren in een constante dalende lijn gegaan.
2009: 704 inzendingen
2010: 614 inzendingen
2011: 480 inzendingen
2012: 337 inzendingen
Ik ook hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
ctrl-f................................... zucht
Nu maar weer een jaar bikkelen voor eeuwige roem..
Dankjequote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
ctrl-f................................... zucht
Nu maar weer een jaar bikkelen voor eeuwige roem..
ik voel me vereerdquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Als er een award was voor de user met het hoogste postgemiddelde zou jij hem krijgen
niet te hoog in de bol krijgen he, het is puur vriendjespolitiekquote:
Toch fapje gepleegdquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:29 schreef Bart het volgende:
[..]
niet te hoog in de bol krijgen he, het is puur vriendjespolitiek
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:29 schreef Dimens het volgende:
Een bedankje aan de mensen die op mij gestemd hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |