SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Ole op 04-01-2013 17:39:56 ]Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Die niets gezien heeftquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:00 schreef Ole het volgende:
Ze hebben een gast van het feest gesproken..
Mariakaars, die wilde niet branden op het huwelijk en dat was een teken van ongeluk.quote:
Het is een kaars. Die wilde niet branden op haar huwelijksdag, en dat was een voorteken destijds.quote:
Dat het huwelijk niet voor altijd zou zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:05 schreef Zucht93 het volgende:
Oh ja kaars, sorry. Voorteken voor wat?
Waarom is ze dan toch gaan trouwen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat het huwelijk niet voor altijd zou zijn.
Omdat de kaars niet wilde branden toen ze in haar trouwjurk voor het altaar zat en toen niet meer af wilde zeggenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:06 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Waarom is ze dan toch gaan trouwen?
Het gebeurde op de dag zelf, ik geloof na het jawoord.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:06 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Waarom is ze dan toch gaan trouwen?
Daar snap ik ook geen snars van! Maar ja het is Sale he... Die mag je niet missen...quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:07 schreef Uccie het volgende:
Je problemen oplossen door te shoppen....met 20 paparazzi achter je aan, waarom??
quote:Sylvie zag op trouwdag voorteken´
Sylvie van der Vaart zag een incident op haar trouwdag als een slecht voorteken. Dat vertelt een vriendin van Sylvie in De Telegraaf.
Tijdens de huwelijksceremonie op 10 juni 2005 knielde Sylvie voor het altaar en probeerde ze de Mariakaars te ontsteken. Ze trachtte de kaars met een andere kaars aan te steken, maar dat lukte niet. Er kwam een aansteker aan te pas, maar ook daarmee lukte het niet. De pastoor die kwam helpen, bleek de kaars evenmin te kunnen ontsteken.
Sylvie zou geschrokken, volgens intimi zelfs zichtbaar ontdaan, teruggekeerd zijn naar haar bruidegom Rafael. Het incident was niet te zien tijdens de uitzending van het huwelijk op SBS6. “Sylvie was er zó van ondersteboven dat de kaars niet wilde branden, dat zij het zag als een omen”, zegt de vriendin in De Telegraaf. “Als een slecht voorteken. Ze verbood SBS dat moment uit te zenden.”
Volgens de vriendin heeft Sylvie de afgelopen jaren vaak teruggedacht aan het bewuste moment. “De eerste keer was natuurlijk toen zij ziek werd. Toen dacht de bijgelovige Sylvie dat haar angst waarheid zou worden. Dat Maria tóén al had willen zeggen dat zij met Raf niet oud zou worden.”
En je hebt al een imago als leeghoofd, die moet je instant houden anders verdien je er straks niets meer mee....quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Daar snap ik ook geen snars van! Maar ja het is Sale he... Die mag je niet missen...
Sylvie kan zich wel oppervlakkig gedragen, ze is allesbehalve een leeghoofd. Volgens mij heeft ze VWO gedaan (weet het niet zeker) en de manier waarop zij haar carrière heeft ontwikkeld is iets waar ik alleen maar respect voor kan hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
En je hebt al een imago als leeghoofd, die moet je instant houden anders verdien je er straks niets meer mee....
Zou ik misschien ook doen in die situatie. En dan ben ik nog man.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:07 schreef Uccie het volgende:
Je problemen oplossen door te shoppen....met 20 paparazzi achter je aan, waarom??
quote:Meis werd geboren in Noord-Brabant maar groeide op in het Noord-Belgische Hoogstraten. Nadat ze de havo had afgerond op het Markenhage College te Breda rondde zij de HBO-opleiding Personeel & Arbeid af.[1] Op haar 18e wilde ze fotomodel worden, maar vond school zo belangrijk dat ze hier vaak de prioriteit aan gaf. Meis ging aan het werk als PR- en communicatiemedewerkster en volgde daarnaast enkele logopedielessen.
Ze heeft meer gedaan, al zijn verschillende bronnen verdeeld over het al dan niet succesvol afronden van een en ander.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Sylvie kan zich wel oppervlakkig gedragen, ze is allesbehalve een leeghoofd. Volgens mij heeft ze VWO gedaan (weet het niet zeker)...
quote:Sylvie Françoise van der Vaart-Meis werd op 13 april 1978 geboren in Breda. Haar jeugd bracht ze door in het Noord-Belgische Hoogstraten. Na haar Vwo-diploma rondde ze met succes de Hbo-opleiding Personeel & Arbeid af. Vanaf haar achttiende wilde Sylvie model worden maar besloot dat haar school belangrijker was. Meis ging aan de slag als PR- en communicatiemedewerkster en volgde logopedielessen. De interesse voor het televisievak bloeide langzaam op in die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |