Berba? Really?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet het niet hoor
Wát een kutteamquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet het niet hoor
Jij post nog meer teams dan ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet het niet hoor
quote:
dafuqquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Bizar dat Sylvie er ooit zo uit zag..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Gaan de prijzen ooit nog weer stijgen? Balotelli is nu ongeveer 18k, maar zal hij ooit weer rond 25k of zelfs rond zijn oude 30k prijs blijven? Of blijft hij altijd 18k nu?
Hij zal eerder dalen dan stijgen ben ik bang...quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Gaan de prijzen ooit nog weer stijgen? Balotelli is nu ongeveer 18k, maar zal hij ooit weer rond 25k of zelfs rond zijn oude 30k prijs blijven? Of blijft hij altijd 18k nu?
quote:
Zo werkt het nou eenmaal.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef Alovenac het volgende:
Zit ik dan met mijn dik BPL team, waar zelfs Aguero geen donder meer waard is en Hart, Kompany, Nasri etc.
Ik weiger het ook om te verkopen.
Dat is al een verbeteringquote:
- haar haren (extensions)quote:
Echt he. Ik zat eigenlijk alleen te scrollen op zoek naar fapfoto's van Sylvie, maar iedere pagina staat alleen maar vol met dit soort rommel. Al 4,5 topics vol vandaag ofzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
- haar haren (extensions)die heeft er echt s lapeloze nachten van
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt he. Ik zat eigenlijk alleen te scrollen op zoek naar fapfoto's van Sylvie, maar iedere pagina staat alleen maar vol met dit soort rommel. Al 4,5 topics vol vandaag ofzo
Lolquote:
JWZ, beetje herrieschoppenquote:
Zatoichi gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wel de nodige squad fitnesses maar geen speler die veel oplevert.
Nee..klinkt iets te Japans voor me.quote:
Dan had je het al eerder kunnen/moeten doen. Prijzen dalen nou eenmaal, deal with it.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar is het dan slim om nu je hele team te verkopen en voor dat geld later een beter team terug te kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |