JWZ, beetje herrieschoppenquote:
Zatoichi gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wel de nodige squad fitnesses maar geen speler die veel oplevert.
Nee..klinkt iets te Japans voor me.quote:
Dan had je het al eerder kunnen/moeten doen. Prijzen dalen nou eenmaal, deal with it.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar is het dan slim om nu je hele team te verkopen en voor dat geld later een beter team terug te kopen?
haha k, wel een leuke film maar idd japans wereldjequote:
\Of hij moet al alle Balotelli's op de markt gaan opkomen en hem gaan pricefixen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan had je het al eerder kunnen/moeten doen. Prijzen dalen nou eenmaal, deal with it.
Op de bank nog oa Kouyate 81, Adrian 83, Sissoko 82 en Lloris 87.quote:Neymar 88 Ballotelli 87 Iturbe 80
Welback 72 Witsel 86 Boateng 87
Alaba 80 Kompany 85 Zouma 80 Danilo 80
Courtois 83
Deal with it? Ik huil niet hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan had je het al eerder kunnen/moeten doen. Prijzen dalen nou eenmaal, deal with it.
Ga lekker FM spelen dan johquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:44 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag speltype carriere gespeeld met Atletico Madrid. Op de één of andere manier ben ik ook bondscoach geworden van Finland, ik wil dat helemaal niet dus probeerde ik alles te verliezen. Ik moest een wk-kwali spelen tegen Spanje en ik speelde gelijk met 7 keepers in de basis, Sparv in de spits en Lampi op goal.(Simulatie)
Ohja en dit is mijn team nu:
[..]
Op de bank nog oa Kouyate 81, Adrian 83, Sissoko 82 en Lloris 87.
Falcao en Arda vorig seizoen voor 93 en 36 miljoen verkocht.
Dat zegt ook niemandquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:45 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Deal with it? Ik huil niet hoor.
Nee gewoon leuk om 1 dagje in de vakantie te doen.quote:
Alsof er nog ruimte is voor chicks op het terras als jij er al zit ....quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik deze foto zie dan krijg ik zin aan de zomer, lekker op het terras met een koud biertje chicks spotten
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof er nog ruimte is voor chicks op het terras als jij er al zit ....
Je moeder had anders geen problemen met mij...quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof er nog ruimte is voor chicks op het terras als jij er al zit ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |