SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god heb je die kankerkneus weer. Je weet niet hoe snel je moet gaan janken hier hé, pestventje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En we hebben een modje erbij die oproept tot brandbommen en om het af te maken nog een Hofstadgroepje, die eigenlijk zo een lieve jongen is en waar we niks over mogen zeggen!
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef De_Guidance het volgende:
Ik kan mij nog herinneren dat bepaalde mensen hebben gezegd dat Hofstadgroepje (Xray) eigenlijk een heel leuk mens is en wij alleen maar leugens over hem de wereld ingooien.
Veel leesplezier zou ik zeggen:
[..]
[..]
[..]
Tja, sommige figuren maken de discussie onmogelijk door meteen over in brand steken en brandbommen begint.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef Disana het volgende:
En dicht, en begrijpelijk, want het ging alleen nog maar over elkaar terwijl het best aardig was geweest het over de onwaarschijnlijkheid van zo'n gelegenheid op zo'n plek te hebben. Wel jammer.
Dan maar snel in fb huilen!!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tja, sommige figuren maken de discussie onmogelijk door meteen over in brand steken en brandbommen begint.
Zeker als een daarvan mod is. Actie-> Reactie
Anderzijds konden we ook weten dat het topic weinig kans maakte op een mooie discussie. Dilemma: ageren of negeren. Geen van beide is zaligmakend.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tja, sommige figuren maken de discussie onmogelijk door meteen over in brand steken en brandbommen begint.
Zeker als een daarvan mod is. Actie-> Reactie
Mateloos eenzaam en zonder niesje zal je bedoelen.quote:
Begrijp je nou echt niet dat sommige opmerkingen als het gooien van brandbommen over de grens van het toelaatbare gaan? Jij, met al je kritiek op de Islam? Heb jij wel enige vorm van zelfreflectie? Groot gelijk dat hij is dicht gegooid imho.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan maar snel in fb huilen!!!
Zoals gewoonlijk
Echt hoe triest kan je zijn. Je zal op school ook wel lekker populair zijn
Ik heb het niet eens over brandbommen gehad maar kneus DG maakt dat niets uitquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Begrijp je nou echt niet dat sommige opmerkingen als het gooien van brandbommen over de grens van het toelaatbare gaan? Jij, met al je kritiek op de Islam? Heb jij wel enige vorm van zelfreflectie? Groot gelijk dat hij is dicht gegooid imho.
Idd, de Remlof nerdsquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ach de Remlof maatjes hebben zich verzameld
Zodra er kritiek is op de islam mist die persoon ineens zelfreflectie en alles, is er alles mis met deze persoon .....serieus laat je nakijken.
Volgens mij was normale kritiek het punt helemaal niet, maar het garanderen van geweld (brandstichting, brandbommen, samen afspreken om de boel af te fakkelen). Dat gaat enorm ver, en ik ben het ermee eens dat een mod niet aan zulke dreigementen mee zou moeten doen. Maar het is alsof sommigen niet beseffen hoe ver dergelijke taal gaat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zodra er kritiek is op de islam mist die persoon ineens zelfreflectie en alles, is er alles mis met deze persoon .....serieus laat je nakijken.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over brandbommen gehad maar kneus DG maakt dat niets uit
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit dus. Ziet men echt niet in dat dit veel te ver gaat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij was normale kritiek het punt helemaal niet, maar het garanderen van geweld (brandstichting, brandbommen, samen afspreken om de boel af te fakkelen). Dat gaat enorm ver, en ik ben het ermee eens dat een mod niet aan zulke dreigementen mee zou moeten doen. Maar het is alsof sommigen niet beseffen hoe ver dergelijke taal gaat?
ow Paddy is er al overheen geweestquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
NWS / De Pier straks een nieuwe moskee?
Voor jou is er ook nog wel een klus hoor:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |