Je link gaat naar de user TLC? Of mijn pc is nu helemaal lekker bezigquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:44 schreef Boldface het volgende:
Deze user kraamt de laatste tijd wel vaker dit soort taal uit. Begint een beetje irritant te worden:
NWS / Anti-homowet in Russische Doema
Is gister al weggehaald, was volgens mij zo'n troll uit ONZ.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef paddy het volgende:
Je link gaat naar de user TLC? Of mijn pc is nu helemaal lekker bezig
Ah, mooiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is gister al weggehaald, was volgens mij zo'n troll uit ONZ.
Het ging om user Hetkapitaal, die inmiddels geband is. Ik kan niet zien of het tijdelijk of blijvend is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef paddy het volgende:
Je link gaat naar de user TLC? Of mijn pc is nu helemaal lekker bezig
Men zou een ander echt eens wat meer in zijn waarde moeten laten. Hier en elders.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:55 schreef sp3c het volgende:
post waar je op reageerde is weg, dan haal ik de quotes ook weg
Dat is appels met peren vergelijken. Je bent koppig en te persoonlijk als je een bericht moet veranderen/wijzigen etc. Wees wat meer objectief.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:20 schreef sp3c het volgende:
Nederland heeft ook al meerdere malen meegedaan aan het WK voetbal
maakt ons nog geen wereldkampioen
Jij en ik gaan hele goede vriendjes worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:23 schreef sp3c het volgende:
das het mooie
ik moet helemaal niets en het kan nog veeeeeeel persoonlijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |