SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die moeten we wel houden hoor
Ik vind Koninginnedag leukquote:![]()
![]()
Mickey is wel stoer jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Uberhaupt nationale feestdagen. Samen met half Nederland gezellig doen.
[..]![]()
Nee man, samen zijn ze leukquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:10 schreef Faxie het volgende:
Mickey vind ik maar stom, doe mij Donald maar.![]()
![]()
pff.... ik heb in 1 week 3 nieuwe klant-aanmeldingen... kan ze niet eens kwijt in mn planning..
Moet ze OF weigeren OF aannemen en heeeeeeeeeeeeel snel goed personeel zien te vinden .. luxe probleempje
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Hier op Fok! genoeg beroepswerklozequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:11 schreef marbasnarf het volgende:
pff.... ik heb in 1 week 3 nieuwe klant-aanmeldingen... kan ze niet eens kwijt in mn planning..
Moet ze OF weigeren OF aannemen en heeeeeeeeeeeeel snel goed personeel zien te vinden .. luxe probleempje
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Maar zijn die ook goed met blaffies?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier op Fok! genoeg beroepswerklozeBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Lekker in A'dam slenteren. Afgelopen jaar wel leuker dan tijdens dat massale. Rustig in de zon gezeten bij Museumplein, drankje er bij. Heerlijk.![]()
Vast welquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar zijn die ook goed met blaffies?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
gheheh tja.. een van de eisen is dat iemand in een straal van 10km bij mij vandaan woont ivm reiskosten die ik ook nog moet vergoeden (en met alle premies die ik af moet dragen en extra werknemers verzekeringen die ik af moet sluiten, moet ik anders bij gaan leggen en das niet de bedoeling van een groeiend bedrijf hihi)quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier op Fok! genoeg beroepswerklozeThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik had de verwarming op 12 graden gezet omdat ik 3 dagen niet thuis was.
Nu moet ik met mijn jas aan in de huiskamer zitten![]()
![]()
Je kan ook proberen eerst iemand op vrijwillige basis in te hurenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh tja.. een van de eisen is dat iemand in een straal van 10km bij mij vandaan woont ivm reiskosten die ik ook nog moet vergoeden (en met alle premies die ik af moet dragen en extra werknemers verzekeringen die ik af moet sluiten, moet ik anders bij gaan leggen en das niet de bedoeling van een groeiend bedrijf hihi)14 SHADES OF GREY
Wij hebben excuses nodig voor een feestje, dus beter blijft het er lekker in
Wat ik mensen kan aanraden is ook om naar 3 oktober in leiden te komen, dat is ons kleine feestdagje
Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef palawan het volgende:
Nu moet ik met mijn jas aan in de huiskamer zitten![]()
![]()
![]()
die vacature staat ook uit.... maar mensen die ik heb ingewerkt vonden t bij nader inzien toch zwaarder dan ze dachtenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook proberen eerst iemand op vrijwillige basis in te hurenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik vind dat 4 oktober een nationale feestdag moet worden. Iedereen is dan immers jarig14 SHADES OF GREY
om 10.00 uit bedquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzzz ik kwa rond 10:00 uur uit bed. Dan ontbijten en dan om half 11 GTST kijken op RTL Lounge.
11:00 uur douchen, aankleden, kyra uit laten (uurtje).
Dan ging ik boodschappen doen. Huisje opruimen en was wassen en opvouwen. En strijken als ik zin had
Dan rond 15:00 uur ging ik series kijken of gamenOf ik ging sporten
Dat is uitslapen voor mij. Was vanochtend om 5.45 wakker, stomme werkritme
Ik vind wel iets om mijn dagen te vullen![]()
Dat lijkt mij ook. Succes met zoeken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die vacature staat ook uit.... maar mensen die ik heb ingewerkt vonden t bij nader inzien toch zwaarder dan ze dachten
14 SHADES OF GREY
als je geen studie wil doen (begrijpelijk) zou ik idd iets van vrijwilligerswerk doen, meteen je CV ff aanvullen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
om 10.00 uit bedDat is uitslapen voor mij. Was vanochtend om 5.45 wakker, stomme werkritme
Ik vind wel iets om mijn dagen te vullenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Je weet dat je in de winter je verwarming niet lager dan 17 graden mag zetten?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef palawan het volgende:
Nu moet ik met mijn jas aan in de huiskamer zitten
(althans dat advies kreeg ik ooit)
![]()
heb wel iemand op mn lijstje staan die ik graag erbij wil hebben, al mail gestuurd, hoop morgen wel wat terug te hebben. dan heb ik een maand om in te werken (en die nieuwe klantjes ff aan t lijntje te houdenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Succes met zoeken.) en dan HOP lading honden aan haar "overdragen"
Nee, vertel eens?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je weet dat je in de winter je verwarming niet lager dan 17 graden mag zetten?
Omdat het veel energie kost om weer op te warmen ofzo? meer dan op temperatuur houden?![]()
Dan de vraag waarom...quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rustig aan.![]()
Ja en dan rond 1 uur slapen meestalquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
om 10.00 uit bedDat is uitslapen voor mij. Was vanochtend om 5.45 wakker, stomme werkritme
Ik vind wel iets om mijn dagen te vullen
Ik zet nu mijn wekker steeds om 8 uur.... want ik moet vanaf volgende week 8 uur min bed uit![]()
![]()
Dat is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, vertel eens?
Omdat het veel energie kost om weer op te warmen ofzo? meer dan op temperatuur houden?
Hoe warmer in je huis hoe meer energie er verloren gaat.
Extra warmte energie opstoken heeft nauwelijks/ niet rendement verschillen.Rustig aan.![]()
Leidens ontzet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
Wij hebben excuses nodig voor een feestje, dus beter blijft het er lekker in
Wat ik mensen kan aanraden is ook om naar 3 oktober in leiden te komen, dat is ons kleine feestdagje![]()
![]()
niet lager dan 10quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach 12 graden dat valt nog best meequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
14 SHADES OF GREY
Omdat het dan meer energie kost om weer op te warmen jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, vertel eens?
Omdat het veel energie kost om weer op te warmen ofzo? meer dan op temperatuur houden?![]()
![]()
Ligt aan de tijd dat je niet thuis bent denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat het dan meer energie kost om weer op te warmen ja![]()
Hopelijk lukt het allemaal.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb wel iemand op mn lijstje staan die ik graag erbij wil hebben, al mail gestuurd, hoop morgen wel wat terug te hebben. dan heb ik een maand om in te werken (en die nieuwe klantjes ff aan t lijntje te houden) en dan HOP lading honden aan haar "overdragen"
14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat het dan meer energie kost om weer op te warmen jaDat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ligt aan de tijd dat je niet thuis bent denk ik.
En aan je isolatie.
En aangezien mijn appartement slecht geïsoleerd is...![]()
Ah, wij leerden het bij natuurkunde op de middelbare school al anders.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij oom die daarvoor geleerd heeft en bij Eneco werkt wel
Awesome...
Of ik weet iets niet over CV ketels.Rustig aan.![]()
In de praktijk kost het mij meer om het ding op 17 te laten staan dan terug te zetten naar 14 en bij thuiskomst omhoog te stoken. Ik zet het elke dag dus gewoon terug naar 14.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij oom die daarvoor geleerd heeft en bij Eneco werkt wel![]()
Zolang ik maar brzig ben vind ik het primaquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je geen studie wil doen (begrijpelijk) zou ik idd iets van vrijwilligerswerk doen, meteen je CV ff aanvullen!Wheheheh, dat zal niet lang durenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dan rond 1 uur slapen meestal
Ik zet nu mijn wekker steeds om 8 uur.... want ik moet vanaf volgende week 8 uur min bed uit![]()
8 uur, wat een luxe![]()
![]()
Kleding, heb ik vast wel wat van dat weg kanquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kleding!
Maar alles wat je in een kringloopwinkel kan vinden
Ja zeker vlug! In 3,5 week 2400 m2 inrichten
Damn
Maar andere zaken kunnen dus ook ingeleverd worden? CoolHelaasch, dat valt niet te combineren met m'n betaalde baanquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die vacature staat ook uit.... maar mensen die ik heb ingewerkt vonden t bij nader inzien toch zwaarder dan ze dachten
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Maar wat nou als je een week op wintersport gaat?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ow sorry.... niet lager dan 15 graden![]()
![]()
Het is 15 gradenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In de praktijk kost het mij meer om het ding op 17 te laten staan dan terug te zetten naar 14 en bij thuiskomst omhoog te stoken. Ik zet het elke dag dus gewoon terug naar 14.Ik maakte een foutje
In ieder geval -5 graden dan waar je temperatuur opstaat als je gewoon thusi bent.
Dus 21 - 5 = 16 bij mij![]()
![]()
Ja 9 uur beginnen, maar ik moet er al tussen half 9 en kwart voor 9 zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:21 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zolang ik maar brzig ben vind ik het prima
[..]
Wheheheh, dat zal niet lang duren![]()
8 uur, wat een luxe
Maar het is 5 minuten fietsen![]()
![]()
Yesquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kleding, heb ik vast wel wat van dat weg kan
Maar andere zaken kunnen dus ook ingeleverd worden? Cool
[..]
Helaasch, dat valt niet te combineren met m'n betaalde baan
Ik vroeg mij net af of we eigenlijk wel spullen hebben om in te richten maandagMaar dat zal vast wel geregeld zijn hoop ik
![]()
![]()
Lapo zijn leukquote:
14 SHADES OF GREY
als je je verslaapt ben je alsnog op tijd op werkquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja 9 uur beginnen, maar ik moet er al tussen half 9 en kwart voor 9 zijn.
Maar het is 5 minuten fietsen![]()
![]()
Vraag anders even naar zijn toelichting mocht je hem ooit zien en er aan denken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is 15 gradenIk maakte een foutje
In ieder geval -5 graden dan waar je temperatuur opstaat als je gewoon thusi bent.
Dus 21 - 5 = 16 bij mijRustig aan.![]()
Tuurlijk komt dat goedquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yes
Ik vroeg mij net af of we eigenlijk wel spullen hebben om in te richten maandagMaar dat zal vast wel geregeld zijn hoop ik
Zo erg is het toch nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet als je daarna in paniek raakt
14 SHADES OF GREY
jammer, je hebt wel een geschikte busquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Helaasch, dat valt niet te combineren met m'n betaalde baanghehe
Daaromquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:24 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
als je je verslaapt ben je alsnog op tijd op werk![]()
Maar werk wel tot 18:00 uur. En dan kassa tellen en winkel sluiten
Dus denk rond 10 voor half 7 thuis.
Lange dagen wel![]()
![]()
Meer oefenenquote:
14 SHADES OF GREY
Heeft met de luchtvochtigheid te maken geloof ik. maar zal het eens vragenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vraag anders even naar zijn toelichting mocht je hem ooit zien en er aan denken.
Gordijnen voor de verwarming en banken voor de verwarming is ook niet echt slim![]()
![]()
Euh. ja en nee..quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jammer, je hebt wel een geschikte busghehe
Wat ga je doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom![]()
Lange dagen wel![]()
![]()
Dat kan ook nog. Dit jaar al 2 Lapo's gehadquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of zorgen dat het je niet overkomt
14 SHADES OF GREY
*naar verwarming kijkt*quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeft met de luchtvochtigheid te maken geloof ik. maar zal het eens vragen
Gordijnen voor de verwarming en banken voor de verwarming is ook niet echt slim
Oh dear..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Geen idee?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:22 schreef palawan het volgende:
[..]
Maar wat nou als je een week op wintersport gaat?
Maar als ik op vakantie ga, dan zet ik hem op 15 graden![]()
![]()
Maar Koen wilt dat ik een laatste post hebquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook nog. Dit jaar al 2 Lapo's gehad![]()
![]()
Niet? Echt welquote:14 SHADES OF GREY
Dat is wel wat minder maar je begint pas om 9.00quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom![]()
Lange dagen wel![]()
Hmmm..quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft met de luchtvochtigheid te maken geloof ik. maar zal het eens vragen
Gordijnen voor de verwarming en banken voor de verwarming is ook niet echt slim
Dat zou kunnen, maar dat heeft dan niet met zuinigheid qua stookkosten te maken maar meer met zuinig zijn op je huis zelf
Maar ik ben wel benieuwd naar het verhaal.Rustig aan.![]()
Omdat hij geen Lapo wilquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar Koen wilt dat ik een laatste post heb
14 SHADES OF GREY
Ja en heel misschien gaan we om half 6 sluiten, en hebben we dus een half uur om rustig te tellen en af te sluitenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat is wel wat minder maar je begint pas om 9.00
Winkels in Spijkenisse zijn tot half 6 open, dus dat wilt de bedrijfsleidster doordrukken bij de directieEn dat vind ik helemaal niet erg
ben ik om 5 over 6 thuis
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 19:31:57 ]![]()
je verliest 25% warmte als je gordijnen of bank voor de radiator hangen/staatquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*naar verwarming kijkt*
Oh dear..![]()
Een vriend van me heeft een handdoek opgerold voor de kier van de deur naar buiten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
Vouwgordijnen zijn goed als isolatie te gebruiken
Rustig aan.![]()
Klinkt ook als gelulquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je verliest 25% warmte als je gordijnen of bank voor de radiator hangen/staat
Rustig aan.![]()
Jaaahaaaa!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je verliest 25% warmte als je gordijnen of bank voor de radiator hangen/staat
Ik weet het!!
Vin heeft ook al tig keer gezegd dat mn bank voor de verwarming weg moet
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Goede vraagquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me wel af waarom een verwarming altijd recht onder een raam staat.![]()
![]()
Waarom? Dat is echt zoquote:
Gordijnen houden toch de warmte tegen dan![]()
Zelfs een mens met een IQ van een borrelnoot weet datquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaaahaaaa!!
Ik weet het!!
Vin heeft ook al tig keer gezegd dat mn bank voor de verwarming weg moet
Staat die bank voor de verwarming? Ik heb niet opgelet toen![]()
![]()
bij mij niet.... mn hoek bank staat in t midden van mn huiskamer (hoekje creeeren)quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me wel af waarom een verwarming altijd recht onder een raam staat.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Oh dat geloof ik wel hoor. De warmte blijft dan hangen achter je gordijn/meubel, ipv van de rest van de ruimte te verwarmen.quote:![]()
En wat heeft dat met de plek van je verwarming te maken?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij mij niet.... mn hoek bank staat in t midden van mn huiskamer (hoekje creeeren)![]()
![]()
Bij mij staat mijn bank tegen de verwarming. Tsja veel andere plaats heb ik niet14 SHADES OF GREY
Ja. Geen idee waar ik hem anders moet neerzetten!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom? Dat is echt zo
Gordijnen houden toch de warmte tegen dan![]()
Zelfs een mens met een IQ van een borrelnoot weet dat
[..]
Staat die bank voor de verwarming? Ik heb niet opgelet toenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:34 schreef Samzz het volgende:
Samen met m'n vriendin Vinniiee UP aan het kijken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb gewoon een lang gordijn, geen zin om korter te (laten) maken..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
nou die zit in t hoekje bij mn bank.. zonder dat mn bank voor de kachel staatquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de plek van je verwarming te maken?
Uiteraard, maar 25% is veel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel hoor. De warmte blijft dan hangen achter je gordijn/meubel, ipv van de rest van de ruimte te verwarmen.
Ok met het koude raam kan dat ja, maar gemiddelde bank die op een halve meter / meer van de verwarming staat... Mweh...Rustig aan.![]()
Wat is lang?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb gewoon een lang gordijn, geen zin om korter te (laten) maken..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gordijnen zolang mogelijk open houdenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb gewoon een lang gordijn, geen zin om korter te (laten) maken..
Ik ben zoooooo blij met mijn vloerverwarming![]()
![]()
De mannen op m'n FB posten random nummers, wat betekent dat nu weer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dit. Meeste huizen hebben van die lelijke radiatorenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gordijnen zolang mogelijk open houden
Ik ben zoooooo blij met mijn vloerverwarming
Je kunt het wel mooi maken uiteraard![]()
![]()
Je kan die verwarming ook niet zien, want de bank staat ervoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staat die bank voor de verwarming? Ik heb niet opgelet toen![]()
![]()
Ik heb geen mannen op FB die daar aan meedoen geloof ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:36 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
ja das vast om hip te doen, na al die "geheime codes" vam vrouwen eerst.. (stomme hype)quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:36 schreef Samzz het volgende:
dacht eerst dat t codes van de loterij waren, maar blijkbaar niet want zag er vandaag weer een paar voorbij komenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Scherpquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:36 schreef palawan het volgende:
[..]
Je kan die verwarming ook niet zien, want de bank staat ervoor![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen mannen op FB die daar aan meedoen geloof ik
Mijn eerste gedachte was "hoe vaak ze gefapt hebben sinds O&N"![]()
![]()
![]()
Toen zij hier was nog niet hoor. Zij heeft de bank ervoor gezetquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:36 schreef palawan het volgende:
[..]
Je kan die verwarming ook niet zien, want de bank staat ervoor
[b]AirwiN schreef [/b]
t zijn codes met 6 cijfers... doen ze rap dan ghehequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik heb het over gordijnenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar 25% is veel.
Ok met het koude raam kan dat ja, maar gemiddelde bank die op een halve meter / meer van de verwarming staat... Mweh...(25%)
![]()
Kilometerstand auto.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:36 schreef Samzz het volgende:
Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook niet.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen zij hier was nog niet hoor. Zij heeft de bank ervoor gezet![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
t zijn codes met 6 cijfers... doen ze rap dan ghehe![]()
![]()
![]()
Bij vrouwen was het de kleur van hun BH stond er in het bericht dat ik toegestuurd kreeg waarin gepoogd werd mij te laten meedraaien met dat gelul.quote:Rustig aan.![]()
Is dat positief of negatief?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
De dag gaat langzaam
Nog maar 19:44 uur![]()
Positiefquote:
Dat betekent dat ik nog tot 0:00 uur series kan kijken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 19:45:53 ]![]()
pfff... irritant... 3 weken geleden HD test laten doen bij mn hond, moet beoordeeld worden door de Raad (officiele uitslag) maar door kerst/ON duurt t een week langer.... ben gewoon zo ongeduldig, wil weten of t goed is!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Veel plezier danquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Positief
Dat betekent dat ik nog tot 0:00 uur series kan kijken![]()
![]()
HD test?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:45 schreef marbasnarf het volgende:
pfff... irritant... 3 weken geleden HD test laten doen bij mn hond, moet beoordeeld worden door de Raad (officiele uitslag) maar door kerst/ON duurt t een week langer.... ben gewoon zo ongeduldig, wil weten of t goed is!Rustig aan.![]()
Welke series?14 SHADES OF GREY
Wat? Ik bevestig toch dat ik ook denk dat het dat isquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wijf, ik heb dat bericht ook zelf gehad waarin stond of ik mee wou doen.
Ik snap het ook niet helemaalquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Ik bevestig toch dat ik ook denk dat het dat is![]()
![]()
voor zn heupen... hij is al wel goedgekeurt voor de sport, maar de raad beslist of hij ook goed zou zijn voor de fok evtquote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Sorry dan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Ik bevestig toch dat ik ook denk dat het dat isRustig aan.![]()
De mannen posten de km stand van hun autoquote:. Leuk man.
ik had ook gehoopt dat t iets interessanters zou zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mannen posten de km stand van hun auto. Leuk man.
Ik bedoelde de reactie van kingtoppie hequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mannen posten de km stand van hun auto. Leuk man.
Maar ik snap ook niet waarom je de km stand van je auto zou willen posten![]()
![]()
Multitasken. Ik kan het nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik blijf ook wel hier hoor
En ik speel een spelletje
Ik kijk een hersenloze serie![]()
Wanneer had je het wel interessant gevonden?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:50 schreef marbasnarf het volgende:
ik had ook gehoopt dat t iets interessanters zou zijnI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Onze multitask heldquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en dan ben ik ook nog aan het appen soms![]()
![]()
Zo langquote:
14 SHADES OF GREY
nou ja geen idee..quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer had je het wel interessant gevonden?
bij vrouwen gaan die dingen steeds om of je een trouw- of kinderwens hebt, of behoefte hebt om vreemd te gaandan denk ik soms nog van "goh... had ik niet van die persoon verwacht"
Hoeveel vrouwen zouden eerlijk zijn over dat vreemdgaan denk je?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
nou ja geen idee..
bij vrouwen gaan die dingen steeds om of je een trouw- of kinderwens hebt, of behoefte hebt om vreemd te gaandan denk ik soms nog van "goh... had ik niet van die persoon verwacht"
Goedenavond.... alles is weer schoon en opgeruimd dus weer even tijd om ehm, stoom af te blazen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vrouwen eerlijk over vreemdgaan?? Zelden gok ik...quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen zouden eerlijk zijn over dat vreemdgaan denk je?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
CA nog steeds een de fris ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed he
Hmmm ik heb geen zetten meer
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ohquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:51 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik bedoelde de reactie van kingtoppie he
Maar ik snap ook niet waarom je de km stand van je auto zou willen posten.
Waarschijnlijk omdat ze ook wat voor henzelf willen.
Doe maar paard naar B11quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed he
Hmmm ik heb geen zetten meer![]()
zolang ze denken dat mannen niet snappen wat t t betekend... behoorlijk veel. Heb wat sappige details zien voorbij komenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen zouden eerlijk zijn over dat vreemdgaan denk je?ook een meisje was in die code zei dat ze wil trouwen, maar das geen nieuws want die had als subtiele jhint overal in huis trouw-magazines neergeleged en alvast een trouwjurk in de kast gehangen
Zelfde voor mannen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vrouwen eerlijk over vreemdgaan?? Zelden gok ik...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nicole Minetti op Glamora.ma is helemaal ontopic.... damnProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dom wijfquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zolang ze denken dat mannen niet snappen wat t t betekend... behoorlijk veel. Heb wat sappige details zien voorbij komenook een meisje was in die code zei dat ze wil trouwen, maar das geen nieuws want die had als subtiele jhint overal in huis trouw-magazines neergeleged en alvast een trouwjurk in de kast gehangen
.
Dat hangt van de hoogte van de hypotheek en de rechtsvorm van de relatie af....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
FaceBook als persoon?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het nog steeds stom dat FB aan mij vraagt hoe het is, wat er gebeurt, etc etc....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ja vond ook dat als haar vriend t nu NOG niet door zou hebben, dat ze t misschien ook maar uit dr hoofd moest zettenquote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Waar kan je de empathische powers aanzetten?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het nog steeds stom dat FB aan mij vraagt hoe het is, wat er gebeurt, etc etc....![]()
![]()
Ieder moment een antwoord geven danquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het nog steeds stom dat FB aan mij vraagt hoe het is, wat er gebeurt, etc etc....
14 SHADES OF GREY
Dit denk ik ook inderdaad.quote:
Vrouwen schijnen net zo vaak vreemd te gaan (zelfs vaker vaker volgens zooi onderzoekjes) en die percentages zijn iets van 25%... Redelijke kans op pech dus.Rustig aan.![]()
Da's gewoon een programmeur die een stukje software heeft geschreven die een tekst weergeeft he, en die op basis van taalkeuze en context gevuld wordt... zit niet iemand zich af te vragen hoe je je voeltquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het nog steeds stom dat FB aan mij vraagt hoe het is, wat er gebeurt, etc etc....
Nee, als ze wil trouwen dan vraagt ze hem maar. Fucking hints, grow the fuck upquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja vond ook dat als haar vriend t nu NOG niet door zou hebben, dat ze t misschien ook maar uit dr hoofd moest zetten.
quote:quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Waar kan je de empathische powers aanzetten?Hebben jullie dat nog niet gezien?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ieder moment een antwoord geven dan
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 20:03:00 ]![]()
soms vind ik t wel hylarisch... met sinterklaas had ze een surprise voor hem gemaakt... een bruidstaartquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, als ze wil trouwen dan vraagt ze hem maar. Fucking hints, grow the fuck up.
![]()
Ja die ik heb gezienquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hebben jullie dat nog niet gezien?
[ afbeelding ]
14 SHADES OF GREY
Jezus fuckquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
soms vind ik t wel hylarisch... met sinterklaas had ze een surprise voor hem gemaakt... een bruidstaart![]()
.
Zou dat grappig zijn bedoeld of een wanhopige hint?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
soms vind ik t wel hylarisch... met sinterklaas had ze een surprise voor hem gemaakt... een bruidstaart![]()
Khad op facebook gepost dat facebook op moest kutten met zijn debiele vragenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rustig aan.![]()
Nee, bij mij staat er van: What's on your mind?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik post ook bijna nooit iets op fb![]()
![]()
ja slaat nergens op tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Khad op facebook gepost dat facebook op moest kutten met zijn debiele vragen![]()
![]()
Dan staat je FB op engelsquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, bij mij staat er van: What's on your mind?
Maar ik post ook bijna nooit iets op fb![]()
![]()
ik heb geen idee... maar t feit dat er al een half jaar een trouwjurk in je kast hangt, lijkt me al hint genoegquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou dat grappig zijn bedoeld of een wanhopige hint?
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou dat grappig zijn bedoeld of een wanhopige hint?.
share ipv delenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:04 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil ook "Likes" zien. En niet "vind ik leuk's"14 SHADES OF GREY
hihiquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:04 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil ook "Likes" zien. En niet "vind ik leuk's"''vind ik leuk''
![]()
![]()
Dat ik teveel het positieve wil zien van sommige mensen?quote:
Volgensmij is de buurvrouw bang dat ik honger lijdt ofzo, de porties die ze me brengt worden steeds groter
Ze wil jequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij is de buurvrouw bang dat ik honger lijdt ofzo, de porties die ze me brengt worden steeds groter![]()
![]()
Waarom brengt jouw buurvrouw jou eten?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij is de buurvrouw bang dat ik honger lijdt ofzo, de porties die ze me brengt worden steeds groter![]()
![]()
ze wil jequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
dat je maar grote sterke jongen van mag wordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij is de buurvrouw bang dat ik honger lijdt ofzo, de porties die ze me brengt worden steeds groter
Ze wil je.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij is de buurvrouw bang dat ik honger lijdt ofzo, de porties die ze me brengt worden steeds groter“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Arme jongenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
14 SHADES OF GREY
Ik zou mij pas zorgen gaan maken als ze gaat vragen naar je dikke vinger. Dan wil ze je consumeren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij is de buurvrouw bang dat ik honger lijdt ofzo, de porties die ze me brengt worden steeds groterI will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou mij pas zorgen gaan maken als ze gaat vragen naar je dikke vinger. Dan wil ze je consumeren.
Omdat zij niet kan wennen aan het feit dat ze weer alleen woont en nogsteeds voor 3 personen kooktquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waarom brengt jouw buurvrouw jou eten?
En ik ben vaak laat thuis, dus dan houdt ze sowieso wat voor me over, vooral als ze stamppot gemaakt heeft..quote:quote:Damn..quote:
Heuj zegquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat je maar grote sterke jongen van mag worden
Dat gaat zeker iets wordenJoof and buuf sitting in the bus ..............................
14 SHADES OF GREY
Het is wel lief en schattigquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat zij niet kan wennen aan het feit dat ze weer alleen woont en nogsteeds voor 3 personen kookt
En ik ben vaak laat thuis, dus dan houdt ze sowieso wat voor me over, vooral als ze stamppot gemaakt heeft..
[..]
[..]
[..]
Damn..![]()
[..]
Heuj zeg![]()
![]()
Viel niet mee om het sprookje aan te houden en het toch dubbelzinnig te maken.quote:
Nee, ze ging juist bij d'r vent weg omdat hij de hele dag op pad was, bijna 7 dagen in de week werkte en al die shit.. Laat ik nou ook zo'n drukke baan hebben..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
Dat gaat zeker iets wordenJoof and buuf sitting in the bus ..............................
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat zij niet kan wennen aan het feit dat ze weer alleen woont en nogsteeds voor 3 personen kookt
En ik ben vaak laat thuis, dus dan houdt ze sowieso wat voor me over, vooral als ze stamppot gemaakt heeft..Dan is het goed. Ik was bang dat je zelf niet kon koken ofzo en daarom de buurvrouw nodig had om je in leven te houden.
![]()
en net als bij de spruitjes en goede boerenkool... eerst moet de vorst eroverheen (moest ik aan denkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:12 schreef xFriendx het volgende:
Volgende keer maakt ze weer stamppot maar laat ze zich ontvallen dat ze er geen worst bij heeft.)
Oh nee hoor, ik red me welquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dan is het goed. Ik was bang dat je zelf niet kon koken ofzo en daarom de buurvrouw nodig had om je in leven te houden.
Maar het is wel verrekte handig, aangezien ze minimaal 2 en soms zelfs 3 keer per week stamppot maakt
buurvrouw: "potverdorie... gaat zn brandalarm WEER af..."quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dan is het goed. Ik was bang dat je zelf niet kon koken ofzo en daarom de buurvrouw nodig had om je in leven te houden.
Inderdaad! Foto's willen we!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:13 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit.
Het gaat erom hoe ze eruit ziet![]()
ghehehe "buuf wilt u even met die boerenkool poseren... in een iets erotische pose.... "quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad! Foto's willen we!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Je kan best wat tijd vrij maken voor haar, als je haar leuk vindt tenminstequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ze ging juist bij d'r vent weg omdat hij de hele dag op pad was, bijna 7 dagen in de week werkte en al die shit.. Laat ik nou ook zo'n drukke baan hebben..14 SHADES OF GREY
Euh.. voorbij de 30 sowieso welquote:Niet echt heel spectaculair, gewoon normaal standaard brunette met wat volle rondingen.. Beetje Engel/Lola-achtig (mits je die kent, anders heb je niks aan die beschrijving..)quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:13 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit.
Het gaat erom hoe ze eruit zietDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Denk niet dat ik dat wil zienquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe "buuf wilt u even met die boerenkool poseren... in een iets erotische pose.... "14 SHADES OF GREY
Kei lekker dus, als ze er lola/engel achtig uitziet!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. voorbij de 30 sowieso wel
[..]
Niet echt heel spectaculair, gewoon normaal standaard brunette met wat volle rondingen.. Beetje Engel/Lola-achtig (mits je die kent, anders heb je niks aan die beschrijving..)
Charmeur![]()
![]()
Niet op die manier, eigenlijk.. Vandaar dat ik dus die hint blijkbaar niet ziequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan best wat tijd vrij maken voor haar, als je haar leuk vindt tenminste
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Niet echt heel spectaculair, gewoon normaal standaard brunette met wat volle rondingen.. Beetje Engel/Lola-achtig (mits je die kent, anders heb je niks aan die beschrijving..)
14 SHADES OF GREY
Ik wil een Foto topic zienquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar Koen wilt dat ik een laatste post heb
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gewoon vrienden zijn kan natuurlijk ook. Ook niets mis mee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet op die manier, eigenlijk.. Vandaar dat ik dus die hint blijkbaar niet zie14 SHADES OF GREY
Oh gewoon doen dusquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Rustig aan.![]()
Ze heeft er een beetje van weg, maar meer ook niet.. Ze is veel meer standaard dan Engel en Lola dat zijn, heel veel meer..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Kei lekker dus, als ze er lola/engel achtig uitziet!
CharmeurDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik wil een foto van foto zienquote:
14 SHADES OF GREY
Aandacht erbij houdenquote:
14 SHADES OF GREY
Hoi buuf, je maakt zoveel voor mij klaar, zal ik jou es een keer klaarmaken?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niet op die manier, eigenlijk.. Vandaar dat ik dus die hint blijkbaar niet zie
Rollen met de buuf mag altijd, ook met een volle maag!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik mag niet rollen met een volle maag van mama!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik dacht dat je al op jezelf woonde?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik mag niet rollen met een volle maag van mama!
Of mag je dat soms niet van je buuf?![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rollen met de buuf mag altijd, ook met een volle maag!![]()
![]()
Die zin is een -garantie- dat het daarna nooit meer iets gaat wordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi buuf, je maakt zoveel voor mij klaar, zal ik jou es een keer klaarmaken?
Wel op mezelf, maar ik luister nogsteeds naar m'n mama hoor!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al op jezelf woonde?
Of mag je dat soms niet van je buuf?
Jammer, hey psst mag ik haar nummerquote:
14 SHADES OF GREY
je bent op dreefquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi buuf, je maakt zoveel voor mij klaar, zal ik jou es een keer klaarmaken?
Oh, dan is het zo gek nog niet die te gebruiken..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zin is een -garantie- dat het daarna nooit meer iets gaat worden
Euh.. Nee Tijn, die mag je nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer, hey psst mag ik haar nummer![]()
Totdat blijkt dat ze al maanden droogstaat en niet bekend is met doe-het-zelf activiteitenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dan is het zo gek nog niet die te gebruiken..
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Totdat blijkt dat ze al maanden droogstaat en niet bekend is met doe-het-zelf activiteiten![]()
![]()
Zou jij er voor vallen?quote:
Waarom niet? Gun mij ook eens watquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Nee Tijn, die mag je niet14 SHADES OF GREY
Dat laatste kan ik ontkrachtenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Totdat blijkt dat ze al maanden droogstaat en niet bekend is met doe-het-zelf activiteiten
Dat eerste is ook niet helemaal waar..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Welnee, mits op het juist moment gebracht, zou het zelfs echt op neuken kunnen uitdraaien.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef fietsie het volgende:
Die zin is een -garantie- dat het daarna nooit meer iets gaat wordenI will work to elevate you. Just enough to bring you down
hoe weet jij dat laatste?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik ontkrachten
Dat eerste is ook niet helemaal waar..![]()
Ah je hebt uitzicht op haar slaapkamer ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik ontkrachten
Dat eerste is ook niet helemaal waar..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik gun je heel veel Tijn, maar dat nou net niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Gun mij ook eens watDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zullen wij het samen op zijn hondjes doen?quote:14 SHADES OF GREY
Dat rond ik af naar ja.quote:
Haar slaapkamer is boven de mijne, en ik neem haar pakketten weleens aan van de postbode als ze niet thuis is.. En aangezien ik zelf bij de TNT pakketdienst gewerkt heb, weet ik wat er in een discrete witte ongemarkeerde doos zit..quote:
Dank jequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik gun je heel veel Tijn, maar dat nou net niet.wat gun je mij precies? Een vriendin?
14 SHADES OF GREY
Daar wordt mijn dure modelbouwspul ook in geleverd....quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haar slaapkamer is boven de mijne, en ik neem haar pakketten weleens aan van de postbode als ze niet thuis is.. En aangezien ik zelf bij de TNT pakketdienst gewerkt heb, weet ik wat er in een discrete witte ongemarkeerde doos zit..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waterplanten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haar slaapkamer is boven de mijne, en ik neem haar pakketten weleens aan van de postbode als ze niet thuis is.. En aangezien ik zelf bij de TNT pakketdienst gewerkt heb, weet ik wat er in een discrete witte ongemarkeerde doos zit..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haar slaapkamer is boven de mijne, en ik neem haar pakketten weleens aan van de postbode als ze niet thuis is.. En aangezien ik zelf bij de TNT pakketdienst gewerkt heb, weet ik wat er in een discrete witte ongemarkeerde doos zit..![]()
![]()
Natuurlijk, jij mag ook best je geluk hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank jewat gun je mij precies? Een vriendin?
Je wil niet weten wat sommige vrouwen in hun doos proppen om klaar te komen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:25 schreef fietsie het volgende:
Daar wordt mijn dure modelbouwspul ook in geleverd....
ja dat snap ik ook nooit... t enige wat discreet verpakt is.... verpak t lekker in een schoenendoos ofzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haar slaapkamer is boven de mijne, en ik neem haar pakketten weleens aan van de postbode als ze niet thuis is.. En aangezien ik zelf bij de TNT pakketdienst gewerkt heb, weet ik wat er in een discrete witte ongemarkeerde doos zit..
Ik weet zeker dat zij niet aan modelbouw doet.. Wel aan doe het zelven..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar wordt mijn dure modelbouwspul ook in geleverd....
Oh gelukkigquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij mag ook best je geluk hebben![]()
![]()
jij ook
14 SHADES OF GREY
Kun je even samenvatting doen?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat voelt toch anders als je het aanneemt hoor, qua gewicht en verdeling ervan enzoquote:
Ach, de manier waarop de dames het altijd aannamen verried ook wel het 1 en ander altijd, vandaar dat ik het leerde wat erin zatquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook nooit... t enige wat discreet verpakt is.... verpak t lekker in een schoenendoos ofzo
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, de manier waarop de dames het altijd aannamen verried ook wel het 1 en ander altijd, vandaar dat ik het leerde wat erin zat![]()
![]()
met een grote glimlach en iet wat rode wangetjesquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, de manier waarop de dames het altijd aannamen verried ook wel het 1 en ander altijd, vandaar dat ik het leerde wat erin zat
Bij selekt mag je dat niet bij de buren droppen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, de manier waarop de dames het altijd aannamen verried ook wel het 1 en ander altijd, vandaar dat ik het leerde wat erin zatRustig aan.![]()
Je wilt niet weten hoe mijn vrouw die modelbouw bestellingen aanneemtquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, de manier waarop de dames het altijd aannamen verried ook wel het 1 en ander altijd, vandaar dat ik het leerde wat erin zat
Jongen ziet meisje in Tapasbarquote:
Jongen durft meisje niet aan te spreken
Jongen zoekt meisje op Facebook
Meisje is zo stom om haar nummer zichtbaar te maken op Facebook
Jongen ziet telefoonnummer op Facebook
Jongen smst meisjeEn dan volgen er best wel grappige sms'jes naar elkaar
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 20:30:39 ]![]()
Maar dat doen dames ook als ze iets van hunkemoller krijgen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met een grote glimlach en iet wat rode wangetjesRustig aan.![]()
"mijn" pakketjesbezorger is de vriend van een vriendin van mij... kan dus niets stiekem bestellen gheheThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Nooit es op deze manier aangeboden?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rode wangetjes en oortjes, beetje beschaamd naar de grond turen en oogcontact vermijden..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met een grote glimlach en iet wat rode wangetjes
Dat eerste deel haalde ik ook uit de eerste twee pagina'squote:Op woensdag 2 januari 2013 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jongen ziet meisje in Tapasbar
Maar blijkbaar had ik dus toch door moeten lezen
*vrouw pakketje in ontvangst neemt*quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook nooit... t enige wat discreet verpakt is.... verpak t lekker in een schoenendoos ofzo
Ah, de 45 cm!
Whut?
Ehm, schoenen, maatje 45.
Whut?![]()
Dan maar gewoon bij Christine zelf halenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
"mijn" pakketjesbezorger is de vriend van een vriendin van mij... kan dus niets stiekem bestellen ghehe
14 SHADES OF GREY
Overigens kan ik melden dat die pakketjes met intieme dingen erin veelal besteld worden door mannen.
Rustig aan.![]()
Jij hebt nog nooit grote waterplanten ontvangen, zekerquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat voelt toch anders als je het aanneemt hoor, qua gewicht en verdeling ervan enzo. Die zijn behoorlijk zwaar
.
Stomme Disney!
Ik moest bijna huilen bij Up
[b]AirwiN schreef [/b]
Je kan altijd bij het bezorgen tegen hem zeggen dat het een aanrader was van zijn vriendin. Dat ze letterlijk zei dat ze daarmee het lekkerst kan klaarkomen en vervolgens een veelbetekenende knipoog geven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
"mijn" pakketjesbezorger is de vriend van een vriendin van mij... kan dus niets stiekem bestellen ghehe
Leuk cadeautjequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
Overigens kan ik melden dat die pakketjes met intieme dingen erin veelal besteld worden door mannen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij TNT mag het wel, alleen als er echt staat dat het niet mag enzo.. Sowieso neemt de hele portiek hier alles voor iedereen aan, dat weet de bezorger hier ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij selekt mag je dat niet bij de buren droppen.
tja.... in een honkbalknuppel doos dan ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*vrouw pakketje in ontvangst neemt*
Ah, de 45 cm!
Whut?
Ehm, schoenen, maatje 45.
Whut?
Up is briljant! Mijn eega heeft altijd zeker de laatste 30 minuten stofjes in haar ogenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Stomme Disney!
Ik moest bijna huilen bij Up
Hij heeft nog succes ook!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jongen ziet meisje in Tapasbar
[ afbeelding ]![]()
![]()
Schijnt overigens uit onderzoek dat ik gelezen heb dat mannen altijd kleine dingetjes kopen en vrouwen het grotere werk blijkbaar.quote:
Ik snap dat ergens ook wel.
Rustig aan.![]()
gheheh aahwquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan altijd bij het bezorgen tegen hem zeggen dat het een aanrader was van zijn vriendin. Dat ze letterlijk zei dat ze daarmee het lekkerst kan klaarkomen en vervolgens een veelbetekenende knipoog geven.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Tuurlijk wel.. In feite kan/mag hij er geen uitspraken over doen.. Tenminste, dat waren mijn instructies..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
"mijn" pakketjesbezorger is de vriend van een vriendin van mij... kan dus niets stiekem bestellen gheheDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja, dat heb ik ook bij zo goed als alle Disney filmsquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Up is briljant! Mijn eega heeft altijd zeker de laatste 30 minuten stofjes in haar ogen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog 1 hups, je kan het.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook bij zo goed als alle Disney filmsRustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: