SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die moeten we wel houden hoor
Ik vind Koninginnedag leukquote:![]()
![]()
Mickey is wel stoer jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Uberhaupt nationale feestdagen. Samen met half Nederland gezellig doen.
[..]![]()
Nee man, samen zijn ze leukquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:10 schreef Faxie het volgende:
Mickey vind ik maar stom, doe mij Donald maar.![]()
![]()
pff.... ik heb in 1 week 3 nieuwe klant-aanmeldingen... kan ze niet eens kwijt in mn planning..
Moet ze OF weigeren OF aannemen en heeeeeeeeeeeeel snel goed personeel zien te vinden .. luxe probleempje
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Hier op Fok! genoeg beroepswerklozequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:11 schreef marbasnarf het volgende:
pff.... ik heb in 1 week 3 nieuwe klant-aanmeldingen... kan ze niet eens kwijt in mn planning..
Moet ze OF weigeren OF aannemen en heeeeeeeeeeeeel snel goed personeel zien te vinden .. luxe probleempje
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Maar zijn die ook goed met blaffies?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier op Fok! genoeg beroepswerklozeBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Lekker in A'dam slenteren. Afgelopen jaar wel leuker dan tijdens dat massale. Rustig in de zon gezeten bij Museumplein, drankje er bij. Heerlijk.![]()
Vast welquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar zijn die ook goed met blaffies?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
gheheh tja.. een van de eisen is dat iemand in een straal van 10km bij mij vandaan woont ivm reiskosten die ik ook nog moet vergoeden (en met alle premies die ik af moet dragen en extra werknemers verzekeringen die ik af moet sluiten, moet ik anders bij gaan leggen en das niet de bedoeling van een groeiend bedrijf hihi)quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier op Fok! genoeg beroepswerklozeThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik had de verwarming op 12 graden gezet omdat ik 3 dagen niet thuis was.
Nu moet ik met mijn jas aan in de huiskamer zitten![]()
![]()
Je kan ook proberen eerst iemand op vrijwillige basis in te hurenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh tja.. een van de eisen is dat iemand in een straal van 10km bij mij vandaan woont ivm reiskosten die ik ook nog moet vergoeden (en met alle premies die ik af moet dragen en extra werknemers verzekeringen die ik af moet sluiten, moet ik anders bij gaan leggen en das niet de bedoeling van een groeiend bedrijf hihi)14 SHADES OF GREY
Wij hebben excuses nodig voor een feestje, dus beter blijft het er lekker in
Wat ik mensen kan aanraden is ook om naar 3 oktober in leiden te komen, dat is ons kleine feestdagje
Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef palawan het volgende:
Nu moet ik met mijn jas aan in de huiskamer zitten![]()
![]()
![]()
die vacature staat ook uit.... maar mensen die ik heb ingewerkt vonden t bij nader inzien toch zwaarder dan ze dachtenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook proberen eerst iemand op vrijwillige basis in te hurenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik vind dat 4 oktober een nationale feestdag moet worden. Iedereen is dan immers jarig14 SHADES OF GREY
om 10.00 uit bedquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzzz ik kwa rond 10:00 uur uit bed. Dan ontbijten en dan om half 11 GTST kijken op RTL Lounge.
11:00 uur douchen, aankleden, kyra uit laten (uurtje).
Dan ging ik boodschappen doen. Huisje opruimen en was wassen en opvouwen. En strijken als ik zin had
Dan rond 15:00 uur ging ik series kijken of gamenOf ik ging sporten
Dat is uitslapen voor mij. Was vanochtend om 5.45 wakker, stomme werkritme
Ik vind wel iets om mijn dagen te vullen![]()
Dat lijkt mij ook. Succes met zoeken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die vacature staat ook uit.... maar mensen die ik heb ingewerkt vonden t bij nader inzien toch zwaarder dan ze dachten
14 SHADES OF GREY
als je geen studie wil doen (begrijpelijk) zou ik idd iets van vrijwilligerswerk doen, meteen je CV ff aanvullen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
om 10.00 uit bedDat is uitslapen voor mij. Was vanochtend om 5.45 wakker, stomme werkritme
Ik vind wel iets om mijn dagen te vullenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Je weet dat je in de winter je verwarming niet lager dan 17 graden mag zetten?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef palawan het volgende:
Nu moet ik met mijn jas aan in de huiskamer zitten
(althans dat advies kreeg ik ooit)
![]()
heb wel iemand op mn lijstje staan die ik graag erbij wil hebben, al mail gestuurd, hoop morgen wel wat terug te hebben. dan heb ik een maand om in te werken (en die nieuwe klantjes ff aan t lijntje te houdenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Succes met zoeken.) en dan HOP lading honden aan haar "overdragen"
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Nee, vertel eens?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je weet dat je in de winter je verwarming niet lager dan 17 graden mag zetten?
Omdat het veel energie kost om weer op te warmen ofzo? meer dan op temperatuur houden?![]()
Dan de vraag waarom...quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rustig aan.![]()
Ja en dan rond 1 uur slapen meestalquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
om 10.00 uit bedDat is uitslapen voor mij. Was vanochtend om 5.45 wakker, stomme werkritme
Ik vind wel iets om mijn dagen te vullen
Ik zet nu mijn wekker steeds om 8 uur.... want ik moet vanaf volgende week 8 uur min bed uit![]()
![]()
Dat is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, vertel eens?
Omdat het veel energie kost om weer op te warmen ofzo? meer dan op temperatuur houden?
Hoe warmer in je huis hoe meer energie er verloren gaat.
Extra warmte energie opstoken heeft nauwelijks/ niet rendement verschillen.Rustig aan.![]()
Leidens ontzet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
Wij hebben excuses nodig voor een feestje, dus beter blijft het er lekker in
Wat ik mensen kan aanraden is ook om naar 3 oktober in leiden te komen, dat is ons kleine feestdagje![]()
![]()
niet lager dan 10quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach 12 graden dat valt nog best meequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
14 SHADES OF GREY
Omdat het dan meer energie kost om weer op te warmen jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, vertel eens?
Omdat het veel energie kost om weer op te warmen ofzo? meer dan op temperatuur houden?![]()
![]()
Ligt aan de tijd dat je niet thuis bent denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat het dan meer energie kost om weer op te warmen ja![]()
Hopelijk lukt het allemaal.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb wel iemand op mn lijstje staan die ik graag erbij wil hebben, al mail gestuurd, hoop morgen wel wat terug te hebben. dan heb ik een maand om in te werken (en die nieuwe klantjes ff aan t lijntje te houden) en dan HOP lading honden aan haar "overdragen"
14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat het dan meer energie kost om weer op te warmen jaDat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ligt aan de tijd dat je niet thuis bent denk ik.
En aan je isolatie.
En aangezien mijn appartement slecht geïsoleerd is...![]()
Ah, wij leerden het bij natuurkunde op de middelbare school al anders.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij oom die daarvoor geleerd heeft en bij Eneco werkt wel
Awesome...
Of ik weet iets niet over CV ketels.Rustig aan.![]()
In de praktijk kost het mij meer om het ding op 17 te laten staan dan terug te zetten naar 14 en bij thuiskomst omhoog te stoken. Ik zet het elke dag dus gewoon terug naar 14.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij oom die daarvoor geleerd heeft en bij Eneco werkt wel![]()
Zolang ik maar brzig ben vind ik het primaquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je geen studie wil doen (begrijpelijk) zou ik idd iets van vrijwilligerswerk doen, meteen je CV ff aanvullen!Wheheheh, dat zal niet lang durenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dan rond 1 uur slapen meestal
Ik zet nu mijn wekker steeds om 8 uur.... want ik moet vanaf volgende week 8 uur min bed uit![]()
8 uur, wat een luxe![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: