Oordopjes.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:36 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zijn er hier nog mensen die tips hebben voor (of eigenlijk, tegen) snurkers in de Sitzwagen van de CNL (418 rijtuig 183)?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:36 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zijn er hier nog mensen die tips hebben voor (of eigenlijk, tegen) snurkers in de Sitzwagen van de CNL (418 rijtuig 183)?
Had ik bij me, hielp niet echt (33 DB doppen).quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:38 schreef b2py het volgende:
[..]
Oordopjes.
Eigen slaaphut reserveren.
Vliegtuig.
Auto.
Als je slaapt heb je wat aan je dag, anders moet ik 's nachts slapen en overdag rijden (of andersom).quote:
Je hebt uiteindelijk alsnog niet geslapen..quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Als je slaapt heb je wat aan je dag, anders moet ik 's nachts slapen en overdag rijden (of andersom).
Jawel hoor, die oudjes gingen er ergens tussen Koblenz en Oberhausen uit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Je hebt uiteindelijk alsnog niet geslapen..
Ik heb nog wel iets uit een boek.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:57 schreef Monopoly het volgende:
Glen, kan je binnenkort ff wat foto's schieten in de cabine van een mat'64 met wat uitleg etc er bij ?
Ben wel nieuwsgierig.
que?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:02 schreef greavy het volgende:
Foto's van BNLS kan je niet ergens anders laten zien dmv de afbeeldingslink.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:02 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Met op de achtergrond de uit 1887 stammende Evangelische Emmauskirche arriveert BVG-metrostel 770 en vijf soortgenoten als U1 vanuit Warschauer Straße op het Görlitzer Bahnhof. Na een korte stop rijdt de trein verder in westelijke richting via de Kurfürstendamm naar de Uhlandstraße. Anno 2012 alleen nog bestaande uit een metrostation, maar tot 1962 lag hier een groot kopstation van waaruit de treinen richting Cottbus vertrokken.
Berlijn, zaterdag 28 juli 2012.
Daar ben ik ook geweest met de metro. Dat viaduct waar die op rijdt is zo ongelofelijk gaaf!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:02 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Met op de achtergrond de uit 1887 stammende Evangelische Emmauskirche arriveert BVG-metrostel 770 en vijf soortgenoten als U1 vanuit Warschauer Straße op het Görlitzer Bahnhof. Na een korte stop rijdt de trein verder in westelijke richting via de Kurfürstendamm naar de Uhlandstraße. Anno 2012 alleen nog bestaande uit een metrostation, maar tot 1962 lag hier een groot kopstation van waaruit de treinen richting Cottbus vertrokken.
Berlijn, zaterdag 28 juli 2012.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |