Zeker wetenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:27 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Welkom terug, hoop dat je het leuk hebt gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was mijn korte romance met privaatrecht, tot zover tot morgen
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:39 schreef NotGuilty het volgende:
Ik heb een bescheiden succesje behaald.Goed manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was mijn korte romance met privaatrecht, tot zover tot morgen
Gefeliciteerd.
Ik heb een bescheiden succesje behaald.Topper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was mijn korte romance met privaatrecht, tot zover tot morgen
Nu nog schadevergoeding claimen voor de verloren tijd![]()
Ik heb een bescheiden succesje behaald.Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was mijn korte romance met privaatrecht, tot zover tot morgen
Wat is alleen een particulier bedrijf? Iets is denk ik gewoon een bedrijf of een particulier?![]()
Ah oke.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:46 schreef NotGuilty het volgende:
Haha, ik bedoelde een particuliere verhuurder van woningen
![]()
Ik vind het wel leuk om mensen in mijn omgeving te helpen en het worden er steeds meer. Schadevergoeding claimen voor de verloren tijd ben ik nog niet echt in thuis, volgens mij moet ik binnenkort even langs de kvk hupsen.
Wat een commerciële instelling hier allemaal.quote:
Goed bezig! Lijkt mij ook behoorlijk tof om te doen, maar heb daar tot nu toe nog veel te weinig verstand vanquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:46 schreef NotGuilty het volgende:
Haha, ik bedoelde een particuliere verhuurder van woningen
![]()
Ik vind het wel leuk om mensen in mijn omgeving te helpen en het worden er steeds meer. Schadevergoeding claimen voor de verloren tijd ben ik nog niet echt in thuis, volgens mij moet ik binnenkort even langs de kvk hupsen.
Ben jij eerstejaars?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:00 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Goed bezig! Lijkt mij ook behoorlijk tof om te doen, maar heb daar tot nu toe nog veel te weinig verstand vanHoe kom je aan die mensen, joh?
Claimen voor verloren tijd. Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Topper.
Nu nog schadevergoeding claimen voor de verloren tijd
Ik weet ook wel dat dat niet kanquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Claimen voor verloren tijd. Wat bedoel je daarmee?
Die claim dien je dan in bij de persoon die jij bijstaat, en die gaat dan weer naar die pipo's toe. Je biedt je diensten toch aan, aan je klant?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat dat niet kan'
Ik bedoelde meer, knal er nog een claim achteraan dat jij geld van hun wil zien omdat jij tijd aan hun gekneus moet verspillen
Ah ik ook! Vond de vraagstelling af en toe wel behoorlijk vaag..quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef Paxcon het volgende:
Rgs (rug) gehad. Wel voldoende denk ik.
maar in de vorm dat ng nu bezig is, werkt dat uberhaupt niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die claim dien je dan in bij de persoon die jij bijstaat, en die gaat dan weer naar die pipo's toe. Je biedt je diensten toch aan, aan je klant?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef Paxcon het volgende:
Rgs (rug) gehad. Wel voldoende denk ik.
Die moet gewoon 50 euro per uur vragen ofzo. Of fixed fee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar in de vorm dat ng nu bezig is, werkt dat uberhaupt niet.
Ook aan de RUG! Doe officieel Internationaal en Europees maar weet niet of ik dat blijf doen. Vind het allemaal wel leuk maar het is nu wel even flink stressen met de tentamens aangezien ik er achter ben gekomen dat je tentamens niet zomaar haaltquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Leuk! Waar en alles enzo? En wat vind je leuk
No cure / no payquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die moet gewoon 50 euro per uur vragen ofzo. Of fixed fee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |