Nog meer gekocht behalve een UFO?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:41 schreef Yreal het volgende:
Zooo, ik ben er weer.
En ik heb mijn ufo
uuh.. nee?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nog meer gekocht behalve een UFO?
Zaken als harrods enzo waren gewoon helemaal afgeladen. Was echt geen doorkomen aan overal. Vuurwerk was ook hels om uit te komen. Maar wel zeker de moeite waard.quote:
Dank dank, van hetzelfde nogquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Yreal vent de beste wensen nog
al gelezen over het recht van eendenkooi?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Net wat verkennend werk uitgevoerd voor Rechtsgeschiedenis. Voorlopig ziet het er erg interessant uit
Het mooiste vak dat er is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Net wat verkennend werk uitgevoerd voor Rechtsgeschiedenis. Voorlopig ziet het er erg interessant uit
Ze mògen ook iets anders beslissen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:20 schreef Letstalk het volgende:
Even een heel simpele vraag maar ik ben er even niet zeker over, is een willekeurige rechtbank in Nederland nou gebonden aan de uitspraken van de Hoge Raad?
Wat Actaeon zegt. De rechter mag zelf beslissen alleen ingaan tegen staande jurisprudentie van de HR is doorgaans zinloos.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:20 schreef Letstalk het volgende:
Even een heel simpele vraag maar ik ben er even niet zeker over, is een willekeurige rechtbank in Nederland nou gebonden aan de uitspraken van de Hoge Raad?
Inderdaad, alleen als je iets nieuws bedacht hebt, goed motiveert en hoopt dat de HR omgaat. Of als je gewoon de spreekwoordelijke knuppel in het hoenderhok wilt gooien en een (nieuwe) mening van de HR wilt ontlokken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat Actaeon zegt. De rechter mag zelf beslissen alleen ingaan tegen staande jurisprudentie van de HR is doorgaans zinloos.
Ja, oke duidelijk. Thanks. Stom is dat, zit je zo´n oefententamen te maken en dan ga je twijfelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen als je iets nieuws bedacht hebt, goed motiveert en hoopt dat de HR omgaat. Of als je gewoon de spreekwoordelijke knuppel in het hoenderhok wilt gooien en een (nieuwe) mening van de HR wilt ontlokken.
Twijfelen is doorgaans een teken van kennis. Hoe meer je weet hoe meer twijfels.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:37 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, oke duidelijk. Thanks. Stom is dat, zit je zo´n oefententamen te maken en dan ga je twijfelen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:49 schreef eriksd het volgende:
Uiteindelijk draait het om wat ik zeg, natuurlijk. Ik ben de Hoogste Raad.
Deze jongen weet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Twijfelen is doorgaans een teken van kennis. Hoe meer je weet hoe meer twijfels.
Dat is dan wel weer positief haha! Nou ja, nog even snel alle stof doornemen voor het tentamen van straks! Nogmaals bedankt voor jullie snelle reacties!quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Twijfelen is doorgaans een teken van kennis. Hoe meer je weet hoe meer twijfels.
'Dames en heren, DE ERIK.'quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:49 schreef eriksd het volgende:
Uiteindelijk draait het om wat ik zeg, natuurlijk. Ik ben de Hoogste Raad.
logischquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh na al die topics moeten we 'm blijkbaar ook een tijdje missen
quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:10 schreef Tchock het volgende:
Bart, ik begrijp dat je op de avond voor je verjaardag in een vakantie blijkbaar niets te doen hebt, maar dit is toch ook niet echt nodig?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |