Nouja ook Betuursrecht gaat soms om enorm grote miljoenenbelangen en dan nog de belangen van talloze betrokken burgers.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:06 schreef Boterbartje het volgende:
Bestuursrecht vind ik tot nu toe nog het miste, wat een gezever om niets
Ja dat maakt weinig uit? Boer zoekt vrouw gaat ook om een miljoenenpubliek maar heeft ook weinig diepgangquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nouja ook Betuursrecht gaat soms om enorm grote miljoenenbelangen en dan nog de belangen van talloze betrokken burgers.
Wat ik bedoel is dat Bestuursrecht ook heel veel diepgang en complexiteit kan hebben. En ook over enorme bedragen kan gaan. Het is dus niet altijd maar 'gezever om niets'. Dat kan je niet vergelijken met Boer zoekt vrouw.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat maakt weinig uit? Boer zoekt vrouw gaat ook om een miljoenenpubliek maar heeft ook weinig diepgang
BZV interesseert mij meer dan bestuursrecht. Misschien ook door docent, zak hooi eerste klas
Jaa, maar ben er niet heel vaak geweest. Lam was goed, die nieuwmeijer of nijmeijer vond ik maar een waardeloze hoop hooi. En voor werkgroepen kaya, die gast is beetje raar welquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat Bestuursrecht ook heel veel diepgang en complexiteit kan hebben. En ook over enorme bedragen kan gaan. Het is dus niet altijd maar 'gezever om niets'. Dat kan je niet vergelijken met Boer zoekt vrouw.
Jij hebt Lam toch? Prima kerel.
Jij bent morgen jarig toch ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaa, maar ben er niet heel vaak geweest. Lam was goed, die nieuwmeijer of nijmeijer vond ik maar een waardeloze hoop hooi. En voor werkgroepen kaya, die gast is beetje raar wel
Maar goed, ik ga denk ik zo nog stukje lezen in bed.. maar ook op tijd naar bed. Morgen nog wat studeren en taart +koffie
Ja klopt! Thanks!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij bent morgen jarig toch ?
Gefeliciteerd !
Ach als je je maar realiseert dat Bestuursrecht ook meer is dan de omgevingsvergunning voor het schuurtje van Wim op de hoek.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaa, maar ben er niet heel vaak geweest. Lam was goed, die nieuwmeijer of nijmeijer vond ik maar een waardeloze hoop hooi. En voor werkgroepen kaya, die gast is beetje raar wel
Maar goed, ik ga denk ik zo nog stukje lezen in bed.. maar ook op tijd naar bed. Morgen nog wat studeren en taart +koffie
Wat zit jij hier opeens bestuursrecht te verdedigen manquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat Bestuursrecht ook heel veel diepgang en complexiteit kan hebben. En ook over enorme bedragen kan gaan. Het is dus niet altijd maar 'gezever om niets'. Dat kan je niet vergelijken met Boer zoekt vrouw.
Jij hebt Lam toch? Prima kerel.
Thanks!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:45 schreef Actaeon het volgende:
aar realiseert dat Bestuursrecht ook meer is dan de omgevingsvergunning voor het schuurtje van Wim op de hoek.
Ohja feliciteert alvast voor
Iddquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat zit jij hier opeens bestuursrecht te verdedigen man
Ik zat net ook te bedenken dat ik nooit gedacht had dat er nog een dag zou komen dat ik zo hard in de bres zou springen voor Bestuursrecht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat zit jij hier opeens bestuursrecht te verdedigen man
Op voorhand afschrijven is zonde inderdaad. Zwieberzo momenteel een erg leuke bestuursrechtelijke casus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zat net ook te bedenken dat ik nooit gedacht had dat er nog een dag zou komen dat ik zo hard in de bres zou springen voor Bestuursrecht.
Maar niet onterecht vind ik.
wtfquote:Op donderdag 3 januari 2013 03:10 schreef Tchock het volgende:
Bart, ik begrijp dat je op de avond voor je verjaardag in een vakantie blijkbaar niets te doen hebt, maar dit is toch ook niet echt nodig?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd hè.
Okequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:26 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Nee, ondanks de open vragen.
Je kunt heel summier antwoorden bij de meest vragen, geen ellenlange schrijfsessies.
Komt ook weinig inzicht bij kijken, puur stampwerk.
Ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:39 schreef eriksd het volgende:
Ik heb zin om een tentamen erfrecht te maken, wie nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |