In de US is het een groente. Kan nooit slecht zijn dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overwogen maar liever even echt (als in "voedzaam") eten ...
zelfs ketchup is daar groentequote:Op woensdag 2 januari 2013 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In de US is het een groente. Kan nooit slecht zijn dus.
En als er straks een ander overheen gaat komt er weer een specialquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
whahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
SBS 6 zendt een extra shownieuws uit omdat Van der Vaart van z´n vrouw afgaat
Ik heb meer groenten nodig om normaal te functioneren ...quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
pizza is echt kei voedzaam
- deeg -> zetmeel
- tomatensaus -> groenten
- kaas -> zuivel
Begin/medio vorig jaar volgens mij al, maar ik heb me er niet zo bezig gehouden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje MM. Is Caol Ila 18y opnieuw op de markt gekomen
Drankgigant.nl?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, dat heb ik gemist dan. Ik zag hem net ergens in de aanbieding en dacht dat ie van de markt was
Bij mijn laatste bezoek aan België had ik een fles Speculoosjenever meegenomen. Ze hadden ook nog cactusjenever en enkele andere soorten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweestJenevers kunnen blijkbaar van uitlopende zaken gemaakt worden....
aarbeienjenever en nog meer van die gekkigheid hebben ze daar. Mooi cafe ook, toen ik er was stond er klassieke muziek opquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mijn laatste bezoek aan België had ik een fles Speculoosjenever meegenomen. Ze hadden ook nog cactusjenever en enkele andere soorten.
Het was vanmiddag zelfs bij het NOS-journaal genoemd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
whahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
SBS 6 zendt een extra shownieuws uit omdat Van der Vaart van z´n vrouw afgaat
Ik wilde het net zeggen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was vanmiddag zelfs bij het NOS-journaal genoemd.
Dat kan ik zo van een afstand eigenlijk niet zeggen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef MaJo het volgende:
Wyccie even een vraagje: met oud en nieuw mijn vinger bezeerd bij een fanatiek spel en ging uit van een gekneusde vinger. Hij wordt nu elke dag een stukje blauwer, is dat normaal? Strekken en buigen is pijnlijk maar niet verschrikkelijk dus lijkt me niet gebroken of zou het toch wel kunnen? Vind het zo suf om naar de dokter te gaan voor mijn vinger
Dan bedoel je een leesbril?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overgens is ooglaseren geen echt definitieve oplossing, het verouderingsproces gaat gewoon door dus op een gegeven moment heb je weer een bril nodig.
Geen kleding, geen bril...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:10 schreef Soempie het volgende:
Ik draag trouwens lenzen en heb daarnaast niet eens meer een bril.
Geen werk?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen kleding, geen bril...
Wat heb je nog wel...?
- 4 en -3,5quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:15 schreef wyccie het volgende:
Dan heb je niet zulke slechte ogen? Het was ook handig toen ik een oogontsteking had.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen werk?
Wordt wel een heel interessant lijstje zo
Met name verzienheid idd, maar voor zover ik weet kan ook bijziendheid soms verergeren met de jaren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan ik zo van een afstand eigenlijk niet zeggen.
[..]
Dan bedoel je een leesbril?
Kom ik aan met mijn -0,5 en -0,75quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
- 4 en -3,5
M'n oude bril had ik in eerste instantie wel bewaard, maar na een aantal jaar heb ik die maar weggegooid. Het plan was om dan maar weer een nieuwe bril te kopen, maar dat is er nooit van gekomen.
MaJo:quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan ik zo van een afstand eigenlijk niet zeggen.
quote:
Dat zou ik ook gedaan kunnen hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze kwamen er in groep 7 achter dat ik een bril nodig had, omdat ik weigerde antwoord te geven op een rekenopdracht. Ik kon de som op het bord niet lezen en het kwam niet in me op om dat gewoon toe te geven.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dr. Wyccie ik heb pijn aan het middelste kootje van mijn middelvinger, moet ik naar de EHBO?
Kijk dokter, het bloeit echt verschrikkelijk...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:35 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaaa, doen we dan ook met foto's? Zovan kijk dokter wyccie, ik heb geprobeerd het op de foto te krijgen, maar in het echt is het nog véél erger hoor!
Bij Kafé België in Utrecht heb ik vorig jaar jenever gedronken die ouder was dan ik benquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:44 schreef lubje25 het volgende:
[..]
aarbeienjenever en nog meer van die gekkigheid hebben ze daar. Mooi cafe ook, toen ik er was stond er klassieke muziek opZit ook een slijterij bij waar je heel veel soorten jenever kan kopen
Eén van mijn voormalige buren zei ooit dat de bloemen "uitgebloed" waren. Ze deed echt zo haar best om ABN te sprekenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk dokter, het bloeit echt verschrikkelijk...
Dat heb ik vorige week nog net van mijn aanvullende verzekering kunnen aanschaffen. Mooi op tijd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef Soempie het volgende:
Het plan was om dan maar weer een nieuwe bril te kopen, maar dat is er nooit van gekomen.
Dat is nog minder dan waar ik mee begon. Op de basisschool ben ik steeds meer vooraan gaan zitten, tot ik op de eerste rij niet eens meer iets kon lezen. De bril die me werd aangemeten was -1.25 of zo.quote:
Meteen naar een oogarts?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:57 schreef wyccie het volgende:
Die eerste keer moest ik mijn sterkte laten bepalen in het ziekenhuis bij de oogarts. Ik moest naar een apparaat kijken waar een plaatje van een vliegtuig te zien was. Die werd vanzelf scherper en zo werd automatisch mijn sterkte gemeten. Super handig, veel makkelijker dan 'is dit beter of is dit beter?'
Dat heb ik ook een keer laten doen bij een opticienquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:57 schreef wyccie het volgende:
Die eerste keer moest ik mijn sterkte laten bepalen in het ziekenhuis bij de oogarts. Ik moest naar een apparaat kijken waar een plaatje van een vliegtuig te zien was. Die werd vanzelf scherper en zo werd automatisch mijn sterkte gemeten. Super handig, veel makkelijker dan 'is dit beter of is dit beter?'
muziek van vroegerquote:
Geen idee hoe het heet maar je moest om de beurt een kaart omdraaien en als je een kaart had met dezelfde vorm had als iemand anders moest je grijpen naar een soort kleine totem. Ik ging vol met mijn vinger tegen iemands handquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik begin nu wel benieuwd te worden naar het spelletje waarbij die pijn is veroorzaakt.
Klinkt een beetje als Halli Galli, maar is het waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet maar je moest om de beurt een kaart omdraaien en als je een kaart had met dezelfde vorm had als iemand anders moest je grijpen naar een soort kleine totem.
Kloptquote:
Dat gaat snel vervelen hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:12 schreef wyccie het volgende:
Wat zou het geweldig zijn om voor je werk spelletjes te mogen spelen.
waarschijnlijk hetzelfde als matrassentester, valt ook tegen denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat gaat snel vervelen hoor. Je moet minstens tientallen keren hetzelfde spel doen om op zoek te gaan naar zwakke punten of gaten in de regels zodat die op tijd aangepast kunnen worden. Je bent dan minder aan het spelen dan aan het werken
Naam overnemen vind ik zo'n onzinquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
En oeh, vriendje en ik gaan morgen aangifte doen van een geregistreerd partnerschap![]()
Ben toch maar gezwicht voor zijn argumenten dus...het moet nou eenmaal geregeld worden. Dus heb zojuist aangegeven dat ik dan op overheidsdocumenten ook zijn-naam-gevolgd-door-mijn-naam wil hebben. OMG!
Mja, ik in principe ook, dus ik zal in het dagelijks leven mijn eigen naam blijven gebruiken, maar ik wil op papier dezelfde naam hebben als mijn kindquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Naam overnemen vind ik zo'n onzin
het is heel wisselend wat ik om me heen zie, denk dat het zo'n beetje 50/50 is of het wel of niet gebruikt wordt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag ----> [b]2 januari 2013 21:25[/b] <----- schreef iamredleader het volgende:
Was gevouwen, wasje gedraaid, nog wat opruimen en dan naar bed
En dat heb je eigenlijk niet als je eigen naam er nog achter staatquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, ik in principe ook, dus ik zal in het dagelijks leven mijn eigen naam blijven gebruiken, maar ik wil op papier dezelfde naam hebben als mijn kind
True, maar het is dan wel duidelijk dat het mijn kind is. Dat is het op papier niet als ik alleen mn eigen naam heb.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dat heb je eigenlijk niet als je eigen naam er nog achter staat
Heeft dat echt zoveel voordeel joh?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True, maar het is dan wel duidelijk dat het mijn kind is. Dat is het op papier niet als ik alleen mn eigen naam heb.
Misschien niet echt... maar in mijn hoofd, emotioneel gezien wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft dat echt zoveel voordeel joh?
Jungle Speed inderdaad! Set is inderdaad ook tof, ligretto ken ik niet. En ik wil weer een keer bonanza doen, daar ben ik ooit echt verslaafd aan geweestquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef wyccie het volgende:
Ah, Jungle Speed!
Dan vind je Ligretto en Set! ook wel leuk.
Ik vind het fijn om dezelfde naam als M. en Wiebel te hebben. En verder heb ik vooral negatieve associaties bij m'n eigen familienaam, dus dat was ook mooi meegenomen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik herken het welquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien niet echt... maar in mijn hoofd, emotioneel gezien wel.
Ik? Shit, wat heb ik gemistquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Raad eens wie er vanavond les heeft!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Raad eens wie er vanavond les heeft!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik? Shit, wat heb ik gemist? Hadden we huiswerk?
quote:
Damn, die spelletjes zeggen me helemaal niets.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jungle Speed inderdaad! Set is inderdaad ook tof, ligretto ken ik niet. En ik wil weer een keer bonanza doen, daar ben ik ooit echt verslaafd aan geweest
Tegenwoordig mag je ook als man de achternaam van je vrouw bij een huwelijk achter eigen naam plakken. Ik snap daar helemaal niets van, waarom zou je?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
En ik heb ook issues met mijn "eigen" achternaam. Al gebruik ik hem wel nog steeds, ik vind het overnemen van namen nou weer typisch bij een huwelijk horen.
Ja hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, die spelletjes zeggen me helemaal niets.
Bestaan ganzenborden, ezeltje prik en levend kwartetten nog?
een goede uitleg dan de verklaring dat het een zoogdier is omdat een orkababy melk drinkt bij zijn moeder. Sta ik er alleen in als ik dat raar vind?quote:Orka is geen vis, het is een zoogdier zoals een olifant. hij heeft dan ook longen zoals een olifant en is even groot als een olifant, alleen woont hij in het water...
Dank jequote:Op donderdag 3 januari 2013 00:31 schreef Mark het volgende:
Nee, als je het principe van zoogdier goed uitlegt dan is jouw visie correct
Levend kwartetten? Ik ken wel levend Stratego.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Damn, die spelletjes zeggen me helemaal niets.
Bestaan ganzenborden, ezeltje prik en levend kwartetten nog?
Gefeliciteerd, zegquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
En oeh, vriendje en ik gaan morgen aangifte doen van een geregistreerd partnerschap![]()
Ben toch maar gezwicht voor zijn argumenten dus...het moet nou eenmaal geregeld worden. Dus heb zojuist aangegeven dat ik dan op overheidsdocumenten ook zijn-naam-gevolgd-door-mijn-naam wil hebben. OMG!
Sesamstraat is ietsjes eerderquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goed voornemen van 2013 is weer elke avond na sesamstraat af te taaien ?
Visiequote:Op donderdag 3 januari 2013 00:31 schreef Mark het volgende:
Nee, als je het principe van zoogdier goed uitlegt dan is jouw visie correct
Oeh, levend strategoquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Levend kwartetten? Ik ken wel levend Stratego.
herkenbaar. Moguhquote:Op donderdag 3 januari 2013 06:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor het eerst in bijna 2 weken weer de wekker moeten gebruiken.![]()
![]()
goedemorgen
Beterschap en nu goed uitzieken maar...quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:41 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh. Gisteravond koorts gemeten, vandaag ziek gemeld. Hoi griep. Redelijke nacht gehad, wel zeiknat van het zweten geweest, dus straks douchen.
Toen ik nog klantenserviceachtig werk deed had ik wel eens geregistreerde partners van hetzelfde geslacht die elkaars naam over hadden genomen en samen op een polis stonden, Echt kansloos om ze dan nog uit elkaar te houdenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je ook als man de achternaam van je vrouw bij een huwelijk achter eigen naam plakken. Ik snap daar helemaal niets van, waarom zou je?
Probeer over 200 jaar nog maar eens een stamboom in elkaar te zetten, niemand snapt dat meer...
Ik had geen koorts, maar wel de hele dag en nacht flink aan het zweten geweest en had het daarbij ook koud. Werd wakker met hitteuitslag en jeuk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:41 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh. Gisteravond koorts gemeten, vandaag ziek gemeld. Hoi griep. Redelijke nacht gehad, wel zeiknat van het zweten geweest, dus straks douchen.
U riep?quote:
Ik heb het vandaag met vlagen ontzettend warm, ontzettend kutquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had geen koorts, maar wel de hele dag en nacht flink aan het zweten geweest en had het daarbij ook koud. Werd wakker met hitteuitslag en jeuk.
Meer richting IARL, maar dan iets meer reguliere namenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, ik deed een gok hoe Mark zijn kinderen genoemd had
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Hey C4, ik zit JAG te kijken en bij aflevering 4.3 speelt McGee een rolheeft me slechts het grootste deel van de aflevering gekost om te ontdekken dat hij het is, en er niet alleen op lijkt
quote:
Het is gewoon een hype...quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:38 schreef Etcetera het volgende:
Milde griepepidemie in Nederland Check
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik gok er een beetje op dat ik maandag weer aan het werk kan. Morgen en komend weekend rustig aan doen, uitzieken, zondag maar eens zien hoe het ervoor staat.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:49 schreef MadMaster het volgende:
Welke klussen staan er vanavond op het menu?
Ik ben er nu wel alweer zat vanquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Alleen wel vervelend vooruitzicht voor het weekend. Ziek zijn in het weekend is echt een drama...
En dan gezeur krijgen als iemand van je werk je ziet lopen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:58 schreef Etcetera het volgende:
Oh, ik heb geen wilde plannen hoormaar even de deur uit voor boodschappen ofzo is echt belachelijk aanlokkelijk, want word een beetje duf zo.
Nou, ik ga zo echt wel even het huis uit. Frisse lucht en eten halen. Ze kunnen me toch niks maken, 't is niet dat ze mijn salaris voor een maand kunnen inhouden of zo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:55 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik niet zeker weet: mag ik nu wel of niet het huis uitik zou zeggen van wel, want er moeten toch ook boodschappen gedaan worden - stel dat ik alleen zou wonen?
Of je thuis moet blijven ligt aan de afspraken die gelden en of het je ziekte nadelig kan beinvloeden. Je bent immers verplicht om alles te doen om je herstel zsm te bevorderen...quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel alweer zat van
Wat ik niet zeker weet: mag ik nu wel of niet het huis uitik zou zeggen van wel, want er moeten toch ook boodschappen gedaan worden - stel dat ik alleen zou wonen?
Dat vind ik altijd zoiets idiootsquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet vooral bereikbaar blijven, kan zijn dat Randstad belt om te bespreken hoe mijn herstel verspoedigt kan worden ofzo. Nou ja, E. is nu boodschappen halen en ik zit nog steeds thuis
Dat is natuurlijk wel waarquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je thuis moet blijven ligt aan de afspraken die gelden en of het je ziekte nadelig kan beinvloeden. Je bent immers verplicht om alles te doen om je herstel zsm te bevorderen...
Wat was er mis dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:26 schreef B.ertha het volgende:
Autootje weer gerepareerd. Blij dat het een lease-auto is anders had het me 150 euro gekost
De een meldt zich eerder ziek dan de ander. Mijn laatste ziektedag heb ik geloof ik geclaimd in 2007, terwijl ik collega's heb gehad die zich rustig een keer of vier per jaar ziek meldden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze hebben een vriendin van mij eens gevraagd of het met een paar paracetamolletjes op niet zou lukken
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je een deel opdrinkt dan heb je niet meer het meeste last van de griep
Als ik mijn operatie niet meetel, heb ik ooit maar 2 ziekteuurtjes opgenomen op het werk in meer dan tien jaar tijd. Ik heb vorig jaar zelfs nog met een oogontsteking en met 1 lens in gewerkt. Dat was niet te doen, want ik moest klanten tranend te woord staan en ik zat zo ongeveer met mijn hoofd in het beeldscherm.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De een meldt zich eerder ziek dan de ander. Mijn laatste ziektedag heb ik geloof ik geclaimd in 2007, terwijl ik collega's heb gehad die zich rustig een keer of vier per jaar ziek meldden.
doet zeer he, ouder wordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik mijn operatie niet meetel, heb ik ooit maar 2 ziekteuurtjes opgenomen op het werk in meer dan tien jaar tijd. Ik heb vorig jaar zelfs nog met een oogontsteking en met 1 lens in gewerkt. Dat was niet te doen, want ik moest klanten tranend te woord staan en ik zat zo ongeveer met mijn hoofd in het beeldscherm.![]()
En nu heb ik me in 2 maanden tijd al 3 dagen moeten ziekmelden voor mijn coschappen. Damn, de aftakeling...
En hoe. Ik vind wel dat ik de laatste twee jaar minimaal 10 jaar ouder ben geworden.quote:
Ja, ik ook. Daarom twijfel ik ook of ik pas maandag weer moet starten. Het ´vervelende´ is dat ik geen koorts heb, maar conditioneel ben ik kapot. Bij het verschonen van mijn bed kreeg ik al een enorme hoestbui en lag bijna op de grond van het hoesten. En daarna lig ik nog even na te hijgen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben behoorlijk van het doorzetten, maar tegenwoordig vind ik ook: ziek is ziek. Als mijn lichaam aangeeft dat er iets mis is, luister ik daar nu sneller naar dan eerst
blijf jij eens even fijn thuis tot maandagquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
En hoe. Ik vind wel dat ik de laatste twee jaar minimaal 10 jaar ouder ben geworden.
[..]
Ja, ik ook. Daarom twijfel ik ook of ik pas maandag weer moet starten. Het ´vervelende´ is dat ik geen koorts heb, maar conditioneel ben ik kapot. Bij het verschonen van mijn bed kreeg ik al een enorme hoestbui en lag bijna op de grond van het hoesten. En daarna lig ik nog even na te hijgen.
Zijn dokters niet de slechtste patienten ter wereld?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
Zijn dokters niet de slechtste patienten ter wereld?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Maar ik denk dat ik toch maar moet toegeven, ja. Heb net een aanval gehad en zo zou ik morgen toch geen patiënten kunnen helpen.
Goedzo, klinkt echt niet tofquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Maar ik denk dat ik toch maar moet toegeven, ja. Heb net een aanval gehad en zo zou ik morgen toch geen patiënten kunnen helpen.
Was het alleen maar wat gekuch. Het was een hoestaanval, met kokhalzen, en toen kreeg ik geen lucht en ging hyperventileren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je maakt niet echt indruk als je zit te snotteren en kuchen op je werk
Maar dat heeft er niet altijd wat mee te maken. Ik heb me in 1,5 jaar tijd nu 1x ziekgemeld omdat ik toen geen stem had en dus niet kon bellen. Maar als ik griep had gehad, was ik gewoon thuisgeweest tot de koorts voorbij was. En dat had zo 3 dagen kunnen zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De een meldt zich eerder ziek dan de ander. Mijn laatste ziektedag heb ik geloof ik geclaimd in 2007, terwijl ik collega's heb gehad die zich rustig een keer of vier per jaar ziek meldden.
Ja, maar buiten dat om ben ik heel rustig. Ben nu weer helemaal zen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:29 schreef Etcetera het volgende:
Klinkt alsof je nog wel wat rust kunt gebruiken wyccie
Nou precies, hoe beter je nu uitziekt, hoe minder snel je weer ziek wordt denk ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:29 schreef Etcetera het volgende:
Klinkt alsof je nog wel wat rust kunt gebruiken wyccie
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar buiten dat om ben ik heel rustig. Ben nu weer helemaal zen.
Mwa, Tim heeft wel een punt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar dat heeft er niet altijd wat mee te maken. Ik heb me in 1,5 jaar tijd nu 1x ziekgemeld omdat ik toen geen stem had en dus niet kon bellen. Maar als ik griep had gehad, was ik gewoon thuisgeweest tot de koorts voorbij was. En dat had zo 3 dagen kunnen zijn.
Ligt er dus ook echt aan of je vaak ziek bent of niet.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:41 schreef B.ertha het volgende:
How do you drown a hipster? In the mainstream.
How much does a hipster weigh? An instagram.
en allebei is het niet goed maar het laatste is het irritantst. Ik neig zelf naar het eerste.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, Tim heeft wel een punt.
Sommige mensen gaan stug door met werken en anderen melden zich om het minste al ziek.
Ondergekotst met oud en nieuw ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
braaksporen aan het cilinderslot.
Om mijn nerd-status maar in stand te houden, mijn new years' resolutions:quote:Op donderdag 3 januari 2013 06:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sesamstraat is ietsjes eerder
Maar ik heb geen echte voornemens
Idem.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
en allebei is het niet goed maar het laatste is het irritantst. Ik neig zelf naar het eerste.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
How do you drown a hipster? In the mainstream.
How much does a hipster weigh? An instagram.
Jij denkt dat G de hele dag thuis was...quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:47 schreef MaJo het volgende:
vandaag hetzelfde gehad als B.ertha laatst: MacBook zou vandaag bezorgd worden en G was de hele dag thuis. Op de site staat dat ze twee keer langs zijn geweest maar ze hebben gewoon niet aangebeld. Dit is al de zoveelste keer dat dit gebeurt!
Misschien had hij wel een afspraakje met Etcie's neger!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij denkt dat G de hele dag thuis was...
Jij gaat dus pas klagen na een derde keer (niet) bezorgen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:59 schreef MaJo het volgende:
![]()
Maar als ze morgen dit nog een keer flikken hebben ze een boze klant aan de lijn
Ja de klantenservice was al gesloten toen ik gedacht had dat ik er ook over kon bellenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij gaat dus pas klagen na een derde keer (niet) bezorgen?
Na de eerste keer melding te hebben gehad dat er een bezorging was geweest terwijl jullie thuis waren was niet klacht waardig?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja de klantenservice was al gesloten toen ik gedacht had dat ik er ook over kon bellen
Die twee meldingen waren een half uur na elkaar en zag ik pas een paar uur laterquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na de eerste keer melding te hebben gehad dat er een bezorging was geweest terwijl jullie thuis waren was niet klacht waardig?
niet zo vreemd Lotusss, vind het al knap dat je überhaupt zo vroeg je bed uit komt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:51 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh. Totaal niet gemotiveerd vandaag
Dank je. Ik ben uiterlijk om 12:45 klaar, dan ga ik even met het uitzendbureau bellen l, daarna lekker een tukkie doen. Bagger geslapen natuurlijk....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet zo vreemd Lotusss, vind het al knap dat je überhaupt zo vroeg je bed uit komt.
Succes met de komende tijd.
En de postbezorger begrijpt wel hoe je deurbel werkt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:47 schreef MaJo het volgende:
vandaag hetzelfde gehad als B.ertha laatst: MacBook zou vandaag bezorgd worden en G was de hele dag thuis. Op de site staat dat ze twee keer langs zijn geweest maar ze hebben gewoon niet aangebeld. Dit is al de zoveelste keer dat dit gebeurt!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
Wie geeft mij even een goede schop zodat ik een afspraak maak voor een rondleiding bij het kinderdagverblijf.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:24 schreef wyccie het volgende:
Het fijne van ziek zijn is dat je wel mooi The Great British Bake Off kunt zien.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef Etcetera het volgende:
C4: Burley zit ook in JAG als iemand anders
Nee, gewoon een standaard test gedaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef wyccie het volgende:
Heb je dan wel specifiek naar leesafstand laten kijken?
Onverwacht stoelsterfgeval?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:32 schreef Lotusss het volgende:
per direct met ErwinRommel een bureaustoel moeten kopen
Boks!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:23 schreef MaJo het volgende:
En ik ben net als Lotus helemaal klaar met vandaag! Alleen maar zeurende klanten gehad vandaag, daar word je niet vrolijk vanBlij dat het weekend is!!
Een feestje bij iemand thuis? Wij gaan morgenavond juist naar Haarlem voor een feestjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:02 schreef LadyBlack het volgende:
Morgen een feestje in Utrecht, en de volgende dag familie-nieuwjaarsbezoek, dus wel ok
En uitslapen![]()
Ja, zo de eerste van 4 nachtdiensten.quote:
Ja, housewarming / verjaardagsfeestje van iemand die in Utrecht is gaan samenwonen. Heb er niet erg veel zin in, want ik ken er waarschijnlijk bijna niemand, maar gelukkig gaan er nog 2 vrienden heen en we kunnen daarna bij hun in Amersfoort logerenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een feestje bij iemand thuis? Wij gaan morgenavond juist naar Haarlem voor een feestje
Zondag eens wat dingen in huis doen, loop een beetje achter met van alles
Weer een nieuwe serie of die van laatst?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:24 schreef wyccie het volgende:
Het fijne van ziek zijn is dat je wel mooi The Great British Bake Off kunt zien.
Oh dat klinkt goed zeg!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens, ik heb afgelopen week houtgerookte peertjes met caramelvulling gemaakt. Lekker!
-edit- deze dus: http://www.lyndasrecipebox.com/2010/06/smoke-roasted-pears.html
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef Soempie het volgende:
Zelfkwelling door op google naar afbeeldingen te zoeken van caramel.
Ik heb ook niet zo'n zin in ons feestje maar komt wel goed uiteindelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, housewarming / verjaardagsfeestje van iemand die in Utrecht is gaan samenwonen. Heb er niet erg veel zin in, want ik ken er waarschijnlijk bijna niemand, maar gelukkig gaan er nog 2 vrienden heen en we kunnen daarna bij hun in Amersfoort logeren![]()
Misschien gaan we wel een beetje op tijd weg, kunnen we mooi nog ff in Utrecht rondslenteren
Warm fruitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens, ik heb afgelopen week houtgerookte peertjes met caramelvulling gemaakt. Lekker!
-edit- deze dus: http://www.lyndasrecipebox.com/2010/06/smoke-roasted-pears.html
Weet ik eigenlijk nog niet. Maar één ding is zeker: ik ga niet op eigen houtjequote:
Dat snap ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk nog niet. Maar één ding is zeker: ik ga niet op eigen houtje
Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar wij gaan ook dus dat zou wel gezellig zijn
We zijn er nog steeds niet helemaal uit wat we gaan doen. Op dit moment neig ik naar de optie 's nachts terugrijden maar als er echt gestapt gaat worden dan is blijven slapen weer handiger. Alleen weet zij zelf ook niet goed wat de plannen zijn dus dat schiet ook niet zo opquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt mij ookWat doen jullie slaapwijs en cadeautjeswijs?
En wil ze slapers ook niet van tevoren weten?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
We zijn er nog steeds niet helemaal uit wat we gaan doen. Op dit moment neig ik naar de optie 's nachts terugrijden maar als er echt gestapt gaat worden dan is blijven slapen weer handiger. Alleen weet zij zelf ook niet goed wat de plannen zijn dus dat schiet ook niet zo opQua cadeau denk ik een LP ofzo
Jawel dus dat is ook onhandigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wil ze slapers ook niet van tevoren weten?
Oeh ben benieuwd!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ja MaJo, ik heb een vette "roddel".
Dat wordt natuurlijk lastigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel dus dat is ook onhandigMaar er kunnen 4 blijven slapen geloof ik
L. zwanger?quote:
L. zwanger van een tweelingquote:
quote:
Ja en dit!quote:
Ik weet dat ze het wel wilden dus dat zal welquote:
Zekerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:56 schreef MaJo het volgende:
Dat gaat dingen wel serieus veranderen trouwens!
Er werd vooral geen tweeling verwacht.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het wel wilden dus dat zal welMaar had het niet zo snel verwacht
En dan direct een tweeling..... whoaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het wel wilden dus dat zal welMaar had het niet zo snel verwacht
voordeel is dat ik in ieder geval weet dat de roddel niet over mij gaatquote:
Dat ze het nu al kunnen zien, dacht dat je het bij tweelingen pas veel later zag.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker
In de zomer ergens maar het is pas 10-11 weken nu...dus nog erg vroeg. Daarbij komen tweelingen zelden op de uitgerekende datum maar een stukje eerder, begreep ik.
Kan ik me voorstellen, dat verwacht niemandquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er werd vooral geen tweeling verwacht.
Dat kun je direct al zien bij 6 of 7 wekenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ze het nu al kunnen zien, dacht dat je het bij tweelingen pas veel later zag.
[..]
Kan ik me voorstellen, dat verwacht niemand
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
voordeel is dat ik in ieder geval weet dat de roddel niet over mij gaat
Ligt aan de hoek van de echo(die heb ik ook gezien). Als je heeel erg pecht hebt dan kun je die tweede niet zien. Hier was het uberduidelijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:58 schreef MaJo het volgende:
Dat ze het nu al kunnen zien, dacht dat je het bij tweelingen pas veel later zag.
Ah dat wist ik nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat kun je direct al zien bij 6 of 7 wekenen misschien zelfs al wel eerder, maar dan heb je meestal nog geen echo.
Ik ben echt een beetje in shock, was jij/jullie niet verbaasd of wist je het al langer? Moet er echt even aan wennen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt aan de hoek van de echo(die heb ik ook gezien). Als je heeel erg pecht hebt dan kun je die tweede niet zien. Hier was het uberduidelijk.
Ik weet het al een paar wekenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet
[..]
Ik ben echt een beetje in shock, was jij/jullie niet verbaasd of wist je het al langer? Moet er echt even aan wennen hoor
da's voor jou naar huis een uurtje of 4 rijden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag trouwens teruggekomen uit de Ardennen. Was echt weer heeel erg leukDe afgelopen dagen veel gelopen en geklauterd dus nu best wat spierpijn. Gisteravond nog even goed afgesloten dus echt al te laat ga ik het vanavond niet maken
En ze hebben nu gezegd dat anderen het ook mogen weten? Kan me voorstellen dat je het eerst niet geloofde, sowieso C. als vader zien vind ik wel wennenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet het al een paar weken
En natuurlijk was ik verbaasdIk geloofde het eerst ook eventjes niet door de manier waarop hij het vertelde
Fijn dat het weer zo gezellig was! Wel jammer dat G. niet meewilde, had me best leuk gelekenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag trouwens teruggekomen uit de Ardennen. Was echt weer heeel erg leukDe afgelopen dagen veel gelopen en geklauterd dus nu best wat spierpijn. Gisteravond nog even goed afgesloten dus echt al te laat ga ik het vanavond niet maken
In dit geval wel want er was file. Normaal gesproken een uurtje of 3.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's voor jou naar huis een uurtje of 4 rijden?
Ik kijk eigenlijk zelden uitzending gemist, maar dat herinnert me er wel aan dat ik constant problemen heb met fok!, dat loopt echt vaak vast, superirritant. Hebben jullie daar ook last van?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben ik de enige waarbij uitzending gemist vaak niet start
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ze hebben nu gezegd dat anderen het ook mogen weten? Kan me voorstellen dat je het eerst niet geloofde, sowieso C. als vader zien vind ik wel wennen
Ja, mij ook. Het leek me ook echt wat voor julliequote:Fijn dat het weer zo gezellig was! Wel jammer dat G. niet meewilde, had me best leuk geleken
Ik snap ook niet zo goed waarom hij geen zin hadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd
[..]
Ja, mij ook. Het leek me ook echt wat voor jullie
Hadden we dat vorige keer niet besproken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom hij geen zin hadMoeten we morgen maar eens vragen dan
Ja maar jullie zijn toch ook vrienden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hadden we dat vorige keer niet besproken?
Ik dacht eigenlijk omdat ie graag met eigen vrienden wilde vieren? Nou, morgen maar eens polsen dan
Ja dat laatste bedoelde ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn toch ook vrienden?Maar geloof wel dat hij weer eens met z'n eigen crew iets wilde doen na al die jaren met mijn vrienden
Seizoen 3. Dus iedereen heeft het al gezien. Ik ben niet zo hip met dat soort dingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
Weer een nieuwe serie of die van laatst?
Ik zet altijd een wekker, omdat ik niet om 2 uur 's middags wakker wil worden. Dat vind ik zonde van mijn tijd, hoewel ik toch nooit iets nuttigs doe eigenlijk. Het zit tussen de oren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:37 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is het langzaamaan bedtijd. Ik zet lekker geen wekker, heb nu al zin in het uitslapen morgenochtend
Weekend, wat is dat? Ik werk zaterdag en zondagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weekend, wat is dat? Ik werk zaterdag en zondagIk heb maandag weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor het eerst in 21 dagen
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
+1quote:
Ze hebben er weer reclame voor geplakt, dat geeft wel eens wat gedoe idd. Merk het vooral als ik meerdere afleveringen achter elkaar kijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben ik de enige waarbij uitzending gemist vaak niet start
Stap 1 om goed te leren bakken: cakejes gewoon zelf makenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Seizoen 3. Dus iedereen heeft het al gezien. Ik ben niet zo hip met dat soort dingen.
Oh, wat zou ik graag goed kunnen bakken of koken. Soesjes.![]()
Heb net cupcakes (uit een pakje), en mijn avondeten gemaakt. Eigenlijk niet heel veel trek, maar had zin om iets te maken. In de oventijd zelfs nog afgewassen.
Ach, zo heb ik tenminste iets te eten voor bij de film.
Al thuis. Nog even op internet rommelen en dan snurken.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zet altijd een wekker, omdat ik niet om 2 uur 's middags wakker wil worden.
Trusten dan zometeenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al thuis. Nog even op internet rommelen en dan snurken.
Gelukkig is het nog maar zaterdagquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, 2 verjaardagen vandaag, dus ik kan vandaag nog een uurtje lezen denk ik.
Geen daghap geloof ik maar ik was deze graag voor mijn bevalling tegengekomen!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
Dus vandaag een dagje opgekruld op de bank met je boek?![]()
MaJo, of iemand anders die bekend is in Utrecht, nog tips voor een restaurantje? Van het type waar je een daghap kunt krijgen zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |