PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Demba Ba voor 8/9 miljoen naar Chelsea. Een upgrade zou leuk zijn!
Had eerder ook al met systemen gespeeld waarin maar 1 spits rondliep en dat was inderdaad één grote ergernis, maar het lijkt af en toe alsof je met 5 man in de aanval staat zoveel afspeel mogelijkheden heb je.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoewel ik nooit met 451 gespeeld heb, vind ik het grote nadeel van 4 verdedigers dat de backs er vaak voor spek en bonen bij staan, als de tegenstander maar 2 spitsen heeft. Dat geldt helemaal in het geval hij maar 1 spits heeft. Daarnaast vind ik het wel echt fijn om 2 aanspeelpunten voorin te hebben. Slechts 1 aanspeelpunt lijkt mij (gevoelsmatig hoor, nergens op gebaseerd) toch wat karig.
Dit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:56 schreef Zhano het volgende:
Vijf_voor, het gaat volgens mij om de Rojas die in de A-League speelt.
Goed bezig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Overigens ga ik denk ik overschakelen naar Engelse video's in de hoop op meer views
Clown in de spits!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw team, wacht alleen nog op IF Walcott op CAM
Wat moet je daar nou weer van zeggen, IF's kopen omdat het zo leuk staat? Want het team is niet veel bijzonders.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw team, wacht alleen nog op IF Walcott op CAM
Ja, geld teveelquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer van zeggen, IF's kopen omdat het zo leuk staat? Want het team is niet veel bijzonders.
Good busy.quote:
Davies wordt wel 200k ofzo. Die bronzes worden ook heel duur omdat er veel over de NIF's wordt gepraat in de bronze discussion lounge (alleen Cotterill niet maar die heeft ook goede stats)quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
Degene die ik wel wil deze week zijn:
IF Tremmel, Habibou, Davies, Nong, McGinn en Rojas.
Die bronze ga ik alleen proberen te pullenDavies zou wel duur worden
Ik denk het juist niet manquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Davies wordt wel 200k ofzo. Die bronzes worden ook heel duur omdat er veel over de NIF's wordt gepraat in de bronze discussion lounge (alleen Cotterill niet maar die heeft ook goede stats)
Ik ben benieuwd of 1 van ons uberhaupt 1 bronze IF gaat pullen.
Jij een leuk 352 team met Rojas?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Davies wordt wel 200k ofzo. Die bronzes worden ook heel duur omdat er veel over de NIF's wordt gepraat in de bronze discussion lounge (alleen Cotterill niet maar die heeft ook goede stats)
Ik ben benieuwd of 1 van ons uberhaupt 1 bronze IF gaat pullen.
Ik heb nog geen team rond hem bedacht. De Australische/A-League CBs hebben allemaal minder dan 70 pacequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij een leuk 352 team met Rojas?
Er gaan heel veel bronze packs geopend worden door bronze liefhebbers (dus ook door mij) Ik ga tijdens TOTY niks uitgeven aan packs dus voor mij is dit de week waarin het moet gebeuren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk het juist niet manTOTY is aanstaande
Weet je geen perfecte goede cb-cb combi waardoor hij alleen met cdm en cam hoeft te linken?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen team rond hem bedacht. De Australische/A-League CBs hebben allemaal minder dan 70 pace
Hij is fucking slechtquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:10 schreef BDIL het volgende:
Walcot ST wordt echt naaiend voor je defence
Pace pays the billsquote:
Moet wel ,omdat het een speler vanuit BPL is.quote:
Ik heb in dat team wat je gisteren had gepost wel wat geprobeerd maar ik kreeg niet iedereen op 9 chemquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Weet je geen perfecte goede cb-cb combi waardoor hij alleen met cdm en cam hoeft te linken?
Elia voor schurrlequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:11 schreef TheGloaming het volgende:
Ben overgestapt van een Serie A team naar een Bundesliga team en momenteel zo ongeveer met m'n slechtste reeks ooit bezig (van de afgelopen 35 wedstrijden waren er 3 winst).
Ik heb reus en lewandowski in de spits staan. Ze scoren beide echt zelden (mag van geluk spreken als ze 1x per 3/4 wedstrijden scoren). Reus loopt altijd achter de spits en lewandowski is te traag.
Dit is mijn volledige team:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3151468/#
Iemand tips? Moet het momenteel tegen iedereen afleggen (vaak nog met dikke cijfers ook).
Of ze geven alle IF's een UPquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:13 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Die wordt me nieuwe team, ben alleen bang dat Bale een upgrade gaat krijgen in januari, dus daar moet ik een beetje voor oppassen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:13 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Die wordt me nieuwe team, ben alleen bang dat Bale een upgrade gaat krijgen in januari, dus daar moet ik een beetje voor oppassen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:14 schreef Rijst het volgende:
[..]Je bent gewoon Walxie maar dan met veel coins
BLAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUWWWWWWWWWWquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:14 schreef Luukiee09 het volgende:
Krijgt het TOTY ook een andere kleur?
Vorig jaar niet. TOTS wel die waren blauwquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:14 schreef Luukiee09 het volgende:
Krijgt het TOTY ook een andere kleur?
Misschien een andere opstelling proberen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:16 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Heb Elia momenteel als wissel. Zal dat eens proberen.
IF zijn dan ook wat zeldzamer dan de normale.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:17 schreef Maver24 het volgende:
Die Lampard heb ik deze week al 2x in een pakje gehad, zal je zien dat ik em nooit uit een pakje haal deze week, heb dat zo vaak meegemaakt al dat een speler uit een pakje haalt, altijd een week daarvoor of een week daarna
Jij hebt ook nooit geluk hè!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:17 schreef Maver24 het volgende:
Die Lampard heb ik deze week al 2x in een pakje gehad, zal je zien dat ik em nooit uit een pakje haal deze week, heb dat zo vaak meegemaakt al dat een speler uit een pakje haalt, altijd een week daarvoor of een week daarna
Ja want in Lampard NIF zit ook geen verschil met Lampard IFquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:17 schreef Maver24 het volgende:
Lijkt me wel een mooie signing. Hopelijk gaat Liverpool weer naar de top, want die club draag ik een warm hart toe.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef Luukiee09 het volgende:
BREAKING: Liverpool confirm the signing of striker Daniel Sturridge from Chelsea.
gek hequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:17 schreef Maver24 het volgende:
ahh oke, ja echt kutquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb in dat team wat je gisteren had gepost wel wat geprobeerd maar ik kreeg niet iedereen op 9 chem
GoTquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Heb nog wel wat leuke dingen liggen, maar ik weet niet waar ik als eerste aan moet beginnen.
-vijf boeken van Game of Thrones
- Rotterdam Hooligan boek
of Band of Brothers (DVD's)
So tell me
Is Ba al naar Chelsea, want misschien gingen ze dat niet doen omdat zijn zaakwaarnemers nog de helft aan fee's willen hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
Ba naar Chelsea, hopelijk pakt dit goed uit. Een keer niet met geld smijten maar een spits kopen die een relatief lage clausule heeft. Sturridge weg voor 14 miljoen, Ba halen voor 9 mil. Klinkt niet slecht toch?
Zolang zijn knie problemen niet opspelen...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
Ba naar Chelsea, hopelijk pakt dit goed uit. Een keer niet met geld smijten maar een spits kopen die een relatief lage clausule heeft. Sturridge weg voor 14 miljoen, Ba halen voor 9 mil. Klinkt niet slecht toch?
Pearce en Smith lijkt me de beste optie. Pearce op RCB en Smith centraal.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke, ja echt kutWil die 64 pace cb niet gebruiken
Weet je geen goed bronze cb duo van zelfde club en land? Zal er wel niet .zijn. Anders die rechts achterin, alleen dan gaat de MLS linkerkant natuurlijk niet door =[
BoBquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Heb nog wel wat leuke dingen liggen, maar ik weet niet waar ik als eerste aan moet beginnen.
So tell me
Nee Chelsea en Ba zijn nog niet rond, maar Chelsea en Newcastle wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is Ba al naar Chelsea, want misschien gingen ze dat niet doen omdat zijn zaakwaarnemers nog de helft aan fee's willen hebben
BoBquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
So tell me
Ik heb wel iets bedacht, Smith-Pearce naast elkaar, dan Wesolowski LDM en die Dilevski RDMquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke, ja echt kutWil die 64 pace cb niet gebruiken
Weet je geen goed bronze cb duo van zelfde club en land? Zal er wel niet .zijn. Anders die rechts achterin, alleen dan gaat de MLS linkerkant natuurlijk niet door =[
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand met een leuk zilver team? Budget max 50k
http://www.futhead.com/fifa/squads/2053955/quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:14 schreef Rijst het volgende:
[..]Je bent gewoon Walxie maar dan met veel coins
Mooi team, Fusz!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/2053955/
[ afbeelding ]
ah ja perfect, thxquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:21 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Pearce en Smith lijkt me de beste optie. Pearce op RCB en Smith centraal.
ahh nice, jammer dat ik Kandji moet opofferen danquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb wel iets bedacht, Smith-Pearce naast elkaar, dan Wesolowski LDM en die Dilevski RDMDe rest kun je dan zelf invullen, ik heb M'Voto als linker CB, Ramsay LM, Rogic CAM en Magennis en IF McGinn op ST. Wat een team
http://www.futhead.com/fifa/squads/3152362/
Bundesliga silvers zijn ook niet al te duur, die loopt ook best lekker bij mijquote:
Nee inderdaad, welke formatie speel je?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bundesliga silvers zijn ook niet al te duur, die loopt ook best lekker bij mij
Mlapa en Sio zijn beide OPquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bundesliga silvers zijn ook niet al te duur, die loopt ook best lekker bij mij
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
In 3-5-2 is 'ie wel wat waard.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
daar ga ik verlies op maken
12,50?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
daar ga ik verlies op maken
Volgens mij rechter muisknop, cel eigenschappen en dan voor datum notitie kiezen als ik het me goed herinnerquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:39 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand hoe ik het volgende in Excel kan aanpakken?
Ik heb een datum die als volgt weergegeven word: 20121224.
Hoe converteer ik al die cellen naar een datum notatie zoals 24-december-2012
of 24-12-2012?
dan krijg ik #######quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij rechter muisknop, cel eigenschappen en dan voor datum notitie kiezen als ik het me goed herinner
Nee werkt helaas niet. Alleen als ik er streepjes tussen zetquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even de cel iets naar rechts verslepen, bovenin?
Dan weet ik het nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee werkt helaas niet. Alleen als ik er streepjes tussen zet
en dat zou tof zijn voor een nieuw teamquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Remy naar NUFC? Dat zou ideaal zijn voor mijn team
3-5-2quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:30 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Nee inderdaad, welke formatie speel je?
Ik heb Henry ook voor 15k gekocht een voor 80k verkocht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:43 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik toen voor 15k
IF Taarabt ook maar weg
Mijn verdedigers kunnen niet meer slapen vannachtquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Remy naar NUFC? Dat zou ideaal zijn voor mijn team
Eerste week IF, plus SIF is LW, en normale CAMquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:46 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]Waarom is hij zo duur?
TOTW 1, in die tijd was hij 100k volgens mij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:46 schreef Lindgren. het volgende:
week1quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:46 schreef Lindgren. het volgende:
TOTW1.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:46 schreef Lindgren. het volgende:
TOTW 1 kwam 'ie uit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:46 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#e39LBGVOGnZ:360quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
3-5-2
Momentje, dan post ik m'n team
Haha, ja die postte ik laatst nog, nog best een tof nummer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit moet wel de raarste clip zijn die ik tot nu toe heb gezien op YT.
Die had ik een paar maanden terug al een keer gepost hierquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit moet wel de raarste clip zijn die ik tot nu toe heb gezien op YT.
Ik vind dat juist echt een meerwaardequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:49 schreef DannyDeko het volgende:
IF Taarabt maar weer verkocht. Totaal geen meerwaarde tov z'n NIF. Nasri daarentegen vind ik verrassend goed spelen op CAM 4231
nee dan moet je pillen nemen in die cave maar die heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die had ik een paar maanden terug al een keer gepost hier.
oh nee dat was een andere
Je bent zeker bij dat stuk in Far Cry 3? Heb dat nooit gezien, maar wel gehoord
I like it a lot.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Haha, ja die postte ik laatst nog, nog best een tof nummer.
dan moet ie maar zo: http://www.futhead.com/fifa/squads/3059436/#squad-playerquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb wel iets bedacht, Smith-Pearce naast elkaar, dan Wesolowski LDM en die Dilevski RDMDe rest kun je dan zelf invullen, ik heb M'Voto als linker CB, Ramsay LM, Rogic CAM en Magennis en IF McGinn op ST. Wat een team
http://www.futhead.com/fifa/squads/3152362/
+Krijgt geen IF meerquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eerste week IF, plus SIF is LW, en normale CAM
Hoe staat het met je Ronaldo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat dit het moment is om IF Grabban te verkopen. Nu is hij ineens weer wat duurder en misschien gaan de prijzen vanaf vanavond omlaag. Het is jammer dat hij me niet heeft overtuigd maar dit levert toch weer meer dan 100k op.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
lindgren wat was dat filmpje dat je nou laatst postte?
Er is nog niks veranderd, anderen uit mijn vriendenlijst horen ook niks meer van Bob dus hij is ineens verdwenen (of hij heeft een nieuw account/club aangemaakt)quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoe staat het met je Ronaldo?
Daarom heb ik maar een paar seconden gekeken haha.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het zit al maanden in mijn hoofd.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
en nu zit het ook in mijn hoofdquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
M&Squote:Op woensdag 2 januari 2013 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daarom dit om het uit je hoofd te krijgen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en nu zit het ook in mijn hoofd
Dikke thugs om hem heen ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha die zit nu bij mij in men hoofd.
Mooi team!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#e39LBGVOGnZ:360
Is volgens mij niet de sterkste opstelling, maar ik switch gewoon tussen de wisselspelers.
Ik wil een CM met low/high, die groot en sterk is. Maar dat is eigenlijk alleen Mikel, en die heeft geen leuke link opties. Med/high is al niet veel beter.quote:
Ja, kan ik er iets aan doen dat banken zo werken.quote:Ik ga niet akkoord want een dag wachten vertrouw ik niet.
Haha ja, slaat ook niet ergens op maar het was een principekwestie eigenlijk van mijquote:
Ik heb het eigenlijk altijd dezelfde dag, al is het dan meestal een reservering..quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:15 schreef DutchSL het volgende:
Pff, nu wilt iemand mijn coins weer niet kopen want:
[..]
Ja, kan ik er iets aan doen dat banken zo werken.
Haha ja! Geniaal filmpjequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij had het al helemaal ingestudeerd met z'n kleedje.![]()
Tja, de vorige keer ging het eenvoudiger toen ik klanten naar jou toe stuurdequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:15 schreef DutchSL het volgende:
Pff, nu wilt iemand mijn coins weer niet kopen want:
[..]
Ja, kan ik er iets aan doen dat banken zo werken.
Quiglyquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:18 schreef poker4lifee het volgende:
Welk spitsenduo? Beide is het niet helemaal maarja
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Quigley is fucking goed man.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:18 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
beide 1x 4* skiller en 1 walcott
Sturridge naar Liverpool?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:19 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Trrrransfertjes. Allemaal confirmed behalve Djourou.
quote:
k thx die maar doen danquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Quigley is fucking goed man.Pacehoertje ernaast en klaar.
[ afbeelding ]
Ik moest in de jeugd vaak tegen Frisia.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:12 schreef vandermar het volgende:
Ik was even bij zaalvoetbal aan het kijken omdat mijn neefje moest spelen en ik heb een prachtige dag gehad. Ze moesten tegen Frisia (beste jeugd van Friesland hadden ze vaak) en daar heb ik ook vaak tegen gespeeld en ik heb een grafhekel aan ze.
Ze verloren van het 2e team en wonnen van het 1e team van Stiens en toch werden ze laatste omdat ze van Blauw wit verloren en huilen dat ze dedenprachtig, wat een jankballen.
/dagboek
12 miljoen pondquote:
Frisia haha doet me denken aan een of ander melk productquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik moest in de jeugd vaak tegen Frisia.Tering ver rijden ook altijd.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
Zijn er op Xbox al Walcottjes gespot in de spits?
Spekken jonguhquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Frisia haha doet me denken aan een of ander melk product
En Downingquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
12 miljoen pond![]()
Achja, nog altijd beter dan de bedragen die ze voor Carroll en Babel enzo betaalden
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Chimpansee riding on a segway, CHIMPANSEEE RINDING ON A SEGWAY, tititititi
Jij moest uit Emmeloord komenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik moest in de jeugd vaak tegen Frisia.Tering ver rijden ook altijd.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Chimpansee riding on a segway, CHIMPANSEEE RINDING ON A SEGWAY, tititititi
Wij zaten soms bij district Noord ingedeeld (Friesland + Grunn) en soms bij Oost (Enschedequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij moest uit Emmeloord komen
Ik moest vaak tegen teams uit Drenthe en Groningen, nooit Flevoland.
En je rolde ze op zeker?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij moest uit Emmeloord komen
Ik moest vaak tegen teams uit Drenthe en Groningen, nooit Flevoland.
Oh, ik dacht omdat de plaats 'Rolde'. Nvm.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En je rolde ze op zeker?
HAHA, PRATEN OVER VANDERMAR EN DAN HET WERKWOORD ROLLEN GEBRUIKEN HA HA PREC IES DE MANIE R WAAR OP HIJ ZICH VOOR T BEW EEG T HA HA![]()
![]()
Sowieso Nederland behalve Noord-Holland.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Altijd barre omstandigheden in Leeuwarden trouwens. Volgens mij altijd als we daar speelden: regen, harde wind, een slechte grasmat, een kut-scheids, achterlijke tegenstanders etc. etc.
Frisia is sowieso tuig, vreselijke mensen lopen daar rond.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Altijd barre omstandigheden in Leeuwarden trouwens. Volgens mij altijd als we daar speelden: regen, harde wind, een slechte grasmat, een kut-scheids, achterlijke tegenstanders etc. etc.
Eerste. Minniecon is echt een gem. Loopt altijd op de goede plek. Rogic is ook erg goed, alleen Ibini valt tegen bij mij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:18 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
beide 1x 4* skiller en 1 walcott
All2MP3quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:22 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die een link heeft naar een torrent voor het album Spector - Enjoy it while it lasts?
Ik kan hem niet vinden, alleen maar in FLAC. Dat pakt iTunes volgens mij niet
Jawel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:32 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/1611/
Hij zit niet in het spel zeker?
Ik heb hem nog nooit gezien in het spel.quote:
Alleen op PS3quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gezien in het spel.
Volgens mij is het wel vaker geweest dat er om de zoveel dagen wat ups kwamen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:32 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd wanneer EA de updates gaan uitbrengen voor bepaalde spelers. Ik hoop snel genoeg maar denk persoonlijk pas einde Transferperiode, kunnen ze alles in 1x uitbrengen.
Ik moet hem hebben voor een teamquote:
hahah chill, zal wel beide duo's uitproberen danquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Eerste. Minniecon is echt een gem. Loopt altijd op de goede plek. Rogic is ook erg goed, alleen Ibini valt tegen bij mij.
ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManUquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:54 schreef TBakkert het volgende:
Sturridge naar Liverpool en King naar Blackburn Rovers
Wie is die Algerijnse CAM? Die ken ik niet volgens mij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat de plaats 'Rolde'. Nvm.
[ afbeelding ]
Updatejen.
Die speelt bij Excelsiorquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU
Foued Kadir. Dit is eigenlijk zijn IF die hij bij Valenciennes had. Normaal is hij een RM geloof ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is die Algerijnse CAM? Die ken ik niet volgens mij.
King speelde al bij Blackburn maar nu gaat hij zeker definitief erheen? Dan krijgt hij zeker weer een UP met hele goede stats terwijl hij alleen de paar laatste wedstrijden heeft gespeeld
O ja, dat is waar ook. Vorig jaar kreeg hij ook een UP met de stats van zijn IFquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Foued Kadir. Dit is eigenlijk zijn IF die hij bij Valenciennes had. Normaal is hij een RM geloof ik.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU ManU
Lukaku Bentekequote:
Huse Elyou it is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lukaku Benteke
Aboubakar Moukandjo
Huse Elyounoussi
Vargas Cyriac
Schitterend team Tim. Baas.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/fifa/squads/3157896/
![]()
![]()
![]()
Die bateson87 had het een paar dagen geleden over hem waardoor hij even duurder werd maar daarna werd hij weer goedkoper. Misschien dan nu een echte price fixquote:
Die heb ik eerder dit jaar gehad..is echt mega kut helaas. Vorig jaar was het een eindbaas.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kom maar terug als je N'Gog erin hebt.
oke knulquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heb ik eerder dit jaar gehad..is echt mega kut helaas. Vorig jaar was het een eindbaas.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
PletikosaMaar futhead, dus daarom: Lelijk kut team, gr gr
Not sure if racist or...quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn backs zijn allebei zo stoned als wat
Dan had ik wel gezegd dat 9 vd 11 stoned warenquote:
Ziet er best goed uit nu.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kusje doei
Thanks.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ziet er best goed uit nu.
Sowieso Overtoom speelt erin.
groetjes,
Heb je die IF nu al gekocht????quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kusje doei
nee haha hij zat in me pakket :$quote:
Rex is het, niet maxquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks.
Dat heb je inderdaad goed gezien.
groetjes henk en ria en een poot van max
me hond heet maxquote:
vorig jaar N'Gog-Saha voorinquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heb ik eerder dit jaar gehad..is echt mega kut helaas. Vorig jaar was het een eindbaas.
Die van Henk en Ria nietquote:
xdquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En je nederlands lerares fatima?
Gister was zijn laagste bin 18k. Nu 23kquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb er gelijk 1 gekocht. Ik wilde 'm sowieso een keer proberen.
gewoon massaal mailtjes sturen naar Youtubers waarin je hem aanprijstquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gister was zijn laagste bin 18k. Nu 23k
Hopelijk maakt een youtuber een review van hem
Op PS3 niet eens onder de 25K te krijgenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wilde er nog een zooi inkopen gister maar 400k verkocht dus dat ging niet doorquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wedden van niet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:21 schreef TBakkert het volgende:
ik weet trouwens nog wel een speler die helemaal niks waard is, maar enorm zou stijgen als hij in een youtube-video zou komen
okee, misschien, een beetjequote:
misschien wordt ie wel naar beneden gepricefixedquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:21 schreef TBakkert het volgende:
ik weet trouwens nog wel een speler die helemaal niks waard is, maar enorm zou stijgen als hij in een youtube-video zou komen
Marktplaats?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wilde er nog een zooi inkopen gister maar 400k verkocht dus dat ging niet door
Ah die. Ja speelt wel prima, maar 75 rated dus zijn er echt heel erg veel van op de markt. Kan misschien wel iets omhoog als het een erg bekende is, maar de slechtere formaties zullen wel discard blijven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:22 schreef TBakkert het volgende:
Ik vind hem trouwens wel top spelen, die Mariano(Braziliaanse RB van Bordeaux, 89 pace, 4* skills)
marcellis haha lolquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:21 schreef TBakkert het volgende:
als ie ook maar 1 puntje lager was, dan was hij echt wel duur geweest, want Silverquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah die. Ja speelt wel prima, maar 75 rated dus zijn er echt heel erg veel van op de markt. Kan misschien wel iets omhoog als het een erg bekende is, maar de slechtere formaties zullen wel discard blijven.
DIRK MARCELLIS... DIE NIET ZO SNEL IS!quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als ie ook maar 1 puntje lager was, dan was hij echt wel duur geweest, want Silver
quote:
haha hou op ik moet steeds harder lachenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
DIRK MARCELLIS... DIE NIET ZO SNEL IS!
jij bent geen Dirk-fan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha hou op ik moet steeds harder lachen
Met een zilveren rand is hij veel knapper ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:27 schreef TBakkert het volgende:
maar kom op, dit zou er niet zo verkeerd uitzien;
http://www.futhead.com/fi(...)4/89/62/76/77/72/66/
ja, dat accentueert dat donkere in zijn profielfoto wat weer he?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met een zilveren rand is hij veel knapper ja.
niet die weerquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:28 schreef Lindgren. het volgende:
CHIMPANZEE RIDIN' ON A SEGWAY [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, als als.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:27 schreef TBakkert het volgende:
maar kom op, dit zou er niet zo verkeerd uitzien;
http://www.futhead.com/fi(...)4/89/62/76/77/72/66/
ik snap je redeneringquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, als als.
Als Ronaldo uit Trinidad en Tobago kwam en bij VVV speelde had hij ook zo'n kaartje gehad.
Ik vind Dirk Marcellis echt 1 van de slechtste spelers die ik ooit bij AZ heb gezien. En ik heb Roelf-Jan Tik Tak, Edwin Vork, Mike Obiku, Kenneth Goudmijn etc etc allemaal gezien. Marcellis heeft geen uitstraling, geen karakter, echt helemaal niks. Ik was blij toen hij rood kreeg tegen Feijenoord (al leverde dat wel kostelijke discussies op of deze kaart al dan niet terecht was)quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:31 schreef SyntaxxError het volgende:
Ik zie nu dat je een speler in 2 verschillende teams kan zetten. Hersteld een speler in het ene team als ik hem in het andere team op de bank zet?
Nee, maar hij herstelt wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:31 schreef SyntaxxError het volgende:
Ik zie nu dat je een speler in 2 verschillende teams kan zetten. Hersteld een speler in het ene team als ik hem in het andere team op de bank zet?
en ik vind het inderdaad zo jammer dat Johansson niet veel speelt, maar hoe KON AZ zo stom zijn om Marcellis aan te nemen tegenover Lens. En we kregen er nog geen 2 miljoen bijquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Dirk Marcellis echt 1 van de slechtste spelers die ik ooit bij AZ heb gezien. En ik heb Roelf-Jan Tik Tak, Edwin Vork, Mike Obiku, Kenneth Goudmijn etc etc allemaal gezien. Marcellis heeft geen uitstraling, geen karakter, echt helemaal niks. Ik was blij toen hij rood kreeg tegen Feijenoord (al leverde dat wel kostelijke discussies op of deze kaart al dan niet terecht was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |