PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Demba Ba voor 8/9 miljoen naar Chelsea. Een upgrade zou leuk zijn!
Had eerder ook al met systemen gespeeld waarin maar 1 spits rondliep en dat was inderdaad één grote ergernis, maar het lijkt af en toe alsof je met 5 man in de aanval staat zoveel afspeel mogelijkheden heb je.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoewel ik nooit met 451 gespeeld heb, vind ik het grote nadeel van 4 verdedigers dat de backs er vaak voor spek en bonen bij staan, als de tegenstander maar 2 spitsen heeft. Dat geldt helemaal in het geval hij maar 1 spits heeft. Daarnaast vind ik het wel echt fijn om 2 aanspeelpunten voorin te hebben. Slechts 1 aanspeelpunt lijkt mij (gevoelsmatig hoor, nergens op gebaseerd) toch wat karig.
Dit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:56 schreef Zhano het volgende:
Vijf_voor, het gaat volgens mij om de Rojas die in de A-League speelt.
Goed bezig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Overigens ga ik denk ik overschakelen naar Engelse video's in de hoop op meer views
Clown in de spits!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw team, wacht alleen nog op IF Walcott op CAM
Wat moet je daar nou weer van zeggen, IF's kopen omdat het zo leuk staat? Want het team is niet veel bijzonders.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw team, wacht alleen nog op IF Walcott op CAM
Ja, geld teveelquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer van zeggen, IF's kopen omdat het zo leuk staat? Want het team is niet veel bijzonders.
Good busy.quote:
Davies wordt wel 200k ofzo. Die bronzes worden ook heel duur omdat er veel over de NIF's wordt gepraat in de bronze discussion lounge (alleen Cotterill niet maar die heeft ook goede stats)quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
Degene die ik wel wil deze week zijn:
IF Tremmel, Habibou, Davies, Nong, McGinn en Rojas.
Die bronze ga ik alleen proberen te pullenDavies zou wel duur worden
Ik denk het juist niet manquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Davies wordt wel 200k ofzo. Die bronzes worden ook heel duur omdat er veel over de NIF's wordt gepraat in de bronze discussion lounge (alleen Cotterill niet maar die heeft ook goede stats)
Ik ben benieuwd of 1 van ons uberhaupt 1 bronze IF gaat pullen.
Jij een leuk 352 team met Rojas?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Davies wordt wel 200k ofzo. Die bronzes worden ook heel duur omdat er veel over de NIF's wordt gepraat in de bronze discussion lounge (alleen Cotterill niet maar die heeft ook goede stats)
Ik ben benieuwd of 1 van ons uberhaupt 1 bronze IF gaat pullen.
Ik heb nog geen team rond hem bedacht. De Australische/A-League CBs hebben allemaal minder dan 70 pacequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij een leuk 352 team met Rojas?
Er gaan heel veel bronze packs geopend worden door bronze liefhebbers (dus ook door mij) Ik ga tijdens TOTY niks uitgeven aan packs dus voor mij is dit de week waarin het moet gebeuren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk het juist niet manTOTY is aanstaande
Weet je geen perfecte goede cb-cb combi waardoor hij alleen met cdm en cam hoeft te linken?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen team rond hem bedacht. De Australische/A-League CBs hebben allemaal minder dan 70 pace
Hij is fucking slechtquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:10 schreef BDIL het volgende:
Walcot ST wordt echt naaiend voor je defence
Pace pays the billsquote:
Moet wel ,omdat het een speler vanuit BPL is.quote:
Ik heb in dat team wat je gisteren had gepost wel wat geprobeerd maar ik kreeg niet iedereen op 9 chemquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Weet je geen perfecte goede cb-cb combi waardoor hij alleen met cdm en cam hoeft te linken?
Elia voor schurrlequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:11 schreef TheGloaming het volgende:
Ben overgestapt van een Serie A team naar een Bundesliga team en momenteel zo ongeveer met m'n slechtste reeks ooit bezig (van de afgelopen 35 wedstrijden waren er 3 winst).
Ik heb reus en lewandowski in de spits staan. Ze scoren beide echt zelden (mag van geluk spreken als ze 1x per 3/4 wedstrijden scoren). Reus loopt altijd achter de spits en lewandowski is te traag.
Dit is mijn volledige team:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3151468/#
Iemand tips? Moet het momenteel tegen iedereen afleggen (vaak nog met dikke cijfers ook).
Of ze geven alle IF's een UPquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:13 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Die wordt me nieuwe team, ben alleen bang dat Bale een upgrade gaat krijgen in januari, dus daar moet ik een beetje voor oppassen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:13 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Die wordt me nieuwe team, ben alleen bang dat Bale een upgrade gaat krijgen in januari, dus daar moet ik een beetje voor oppassen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:14 schreef Rijst het volgende:
[..]Je bent gewoon Walxie maar dan met veel coins
BLAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUWWWWWWWWWWquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:14 schreef Luukiee09 het volgende:
Krijgt het TOTY ook een andere kleur?
Vorig jaar niet. TOTS wel die waren blauwquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:14 schreef Luukiee09 het volgende:
Krijgt het TOTY ook een andere kleur?
Misschien een andere opstelling proberen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:16 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Heb Elia momenteel als wissel. Zal dat eens proberen.
IF zijn dan ook wat zeldzamer dan de normale.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:17 schreef Maver24 het volgende:
Die Lampard heb ik deze week al 2x in een pakje gehad, zal je zien dat ik em nooit uit een pakje haal deze week, heb dat zo vaak meegemaakt al dat een speler uit een pakje haalt, altijd een week daarvoor of een week daarna
Jij hebt ook nooit geluk hè!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:17 schreef Maver24 het volgende:
Die Lampard heb ik deze week al 2x in een pakje gehad, zal je zien dat ik em nooit uit een pakje haal deze week, heb dat zo vaak meegemaakt al dat een speler uit een pakje haalt, altijd een week daarvoor of een week daarna
Ja want in Lampard NIF zit ook geen verschil met Lampard IFquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:17 schreef Maver24 het volgende:
Lijkt me wel een mooie signing. Hopelijk gaat Liverpool weer naar de top, want die club draag ik een warm hart toe.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef Luukiee09 het volgende:
BREAKING: Liverpool confirm the signing of striker Daniel Sturridge from Chelsea.
gek hequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:17 schreef Maver24 het volgende:
ahh oke, ja echt kutquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb in dat team wat je gisteren had gepost wel wat geprobeerd maar ik kreeg niet iedereen op 9 chem
GoTquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Heb nog wel wat leuke dingen liggen, maar ik weet niet waar ik als eerste aan moet beginnen.
-vijf boeken van Game of Thrones
- Rotterdam Hooligan boek
of Band of Brothers (DVD's)
So tell me
Is Ba al naar Chelsea, want misschien gingen ze dat niet doen omdat zijn zaakwaarnemers nog de helft aan fee's willen hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
Ba naar Chelsea, hopelijk pakt dit goed uit. Een keer niet met geld smijten maar een spits kopen die een relatief lage clausule heeft. Sturridge weg voor 14 miljoen, Ba halen voor 9 mil. Klinkt niet slecht toch?
Zolang zijn knie problemen niet opspelen...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
Ba naar Chelsea, hopelijk pakt dit goed uit. Een keer niet met geld smijten maar een spits kopen die een relatief lage clausule heeft. Sturridge weg voor 14 miljoen, Ba halen voor 9 mil. Klinkt niet slecht toch?
Pearce en Smith lijkt me de beste optie. Pearce op RCB en Smith centraal.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke, ja echt kutWil die 64 pace cb niet gebruiken
Weet je geen goed bronze cb duo van zelfde club en land? Zal er wel niet .zijn. Anders die rechts achterin, alleen dan gaat de MLS linkerkant natuurlijk niet door =[
BoBquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Heb nog wel wat leuke dingen liggen, maar ik weet niet waar ik als eerste aan moet beginnen.
So tell me
Nee Chelsea en Ba zijn nog niet rond, maar Chelsea en Newcastle wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is Ba al naar Chelsea, want misschien gingen ze dat niet doen omdat zijn zaakwaarnemers nog de helft aan fee's willen hebben
BoBquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
So tell me
Ik heb wel iets bedacht, Smith-Pearce naast elkaar, dan Wesolowski LDM en die Dilevski RDMquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke, ja echt kutWil die 64 pace cb niet gebruiken
Weet je geen goed bronze cb duo van zelfde club en land? Zal er wel niet .zijn. Anders die rechts achterin, alleen dan gaat de MLS linkerkant natuurlijk niet door =[
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand met een leuk zilver team? Budget max 50k
http://www.futhead.com/fifa/squads/2053955/quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:14 schreef Rijst het volgende:
[..]Je bent gewoon Walxie maar dan met veel coins
Mooi team, Fusz!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/2053955/
[ afbeelding ]
ah ja perfect, thxquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:21 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Pearce en Smith lijkt me de beste optie. Pearce op RCB en Smith centraal.
ahh nice, jammer dat ik Kandji moet opofferen danquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb wel iets bedacht, Smith-Pearce naast elkaar, dan Wesolowski LDM en die Dilevski RDMDe rest kun je dan zelf invullen, ik heb M'Voto als linker CB, Ramsay LM, Rogic CAM en Magennis en IF McGinn op ST. Wat een team
http://www.futhead.com/fifa/squads/3152362/
Bundesliga silvers zijn ook niet al te duur, die loopt ook best lekker bij mijquote:
Nee inderdaad, welke formatie speel je?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bundesliga silvers zijn ook niet al te duur, die loopt ook best lekker bij mij
Mlapa en Sio zijn beide OPquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bundesliga silvers zijn ook niet al te duur, die loopt ook best lekker bij mij
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
In 3-5-2 is 'ie wel wat waard.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
daar ga ik verlies op maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |