PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Demba Ba voor 8/9 miljoen naar Chelsea. Een upgrade zou leuk zijn!
Had eerder ook al met systemen gespeeld waarin maar 1 spits rondliep en dat was inderdaad één grote ergernis, maar het lijkt af en toe alsof je met 5 man in de aanval staat zoveel afspeel mogelijkheden heb je.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoewel ik nooit met 451 gespeeld heb, vind ik het grote nadeel van 4 verdedigers dat de backs er vaak voor spek en bonen bij staan, als de tegenstander maar 2 spitsen heeft. Dat geldt helemaal in het geval hij maar 1 spits heeft. Daarnaast vind ik het wel echt fijn om 2 aanspeelpunten voorin te hebben. Slechts 1 aanspeelpunt lijkt mij (gevoelsmatig hoor, nergens op gebaseerd) toch wat karig.
Dit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:56 schreef Zhano het volgende:
Vijf_voor, het gaat volgens mij om de Rojas die in de A-League speelt.
Goed bezig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Overigens ga ik denk ik overschakelen naar Engelse video's in de hoop op meer views
Clown in de spits!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw team, wacht alleen nog op IF Walcott op CAM
Wat moet je daar nou weer van zeggen, IF's kopen omdat het zo leuk staat? Want het team is niet veel bijzonders.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw team, wacht alleen nog op IF Walcott op CAM
Ja, geld teveelquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer van zeggen, IF's kopen omdat het zo leuk staat? Want het team is niet veel bijzonders.
Good busy.quote:
Davies wordt wel 200k ofzo. Die bronzes worden ook heel duur omdat er veel over de NIF's wordt gepraat in de bronze discussion lounge (alleen Cotterill niet maar die heeft ook goede stats)quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
Degene die ik wel wil deze week zijn:
IF Tremmel, Habibou, Davies, Nong, McGinn en Rojas.
Die bronze ga ik alleen proberen te pullenDavies zou wel duur worden
Ik denk het juist niet manquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Davies wordt wel 200k ofzo. Die bronzes worden ook heel duur omdat er veel over de NIF's wordt gepraat in de bronze discussion lounge (alleen Cotterill niet maar die heeft ook goede stats)
Ik ben benieuwd of 1 van ons uberhaupt 1 bronze IF gaat pullen.
Jij een leuk 352 team met Rojas?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Davies wordt wel 200k ofzo. Die bronzes worden ook heel duur omdat er veel over de NIF's wordt gepraat in de bronze discussion lounge (alleen Cotterill niet maar die heeft ook goede stats)
Ik ben benieuwd of 1 van ons uberhaupt 1 bronze IF gaat pullen.
Ik heb nog geen team rond hem bedacht. De Australische/A-League CBs hebben allemaal minder dan 70 pacequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij een leuk 352 team met Rojas?
Er gaan heel veel bronze packs geopend worden door bronze liefhebbers (dus ook door mij) Ik ga tijdens TOTY niks uitgeven aan packs dus voor mij is dit de week waarin het moet gebeuren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk het juist niet manTOTY is aanstaande
Weet je geen perfecte goede cb-cb combi waardoor hij alleen met cdm en cam hoeft te linken?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen team rond hem bedacht. De Australische/A-League CBs hebben allemaal minder dan 70 pace
Hij is fucking slechtquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:10 schreef BDIL het volgende:
Walcot ST wordt echt naaiend voor je defence
Pace pays the billsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |