Maar ik heb al 1 jaar mijn echte leeftijd ingevuld (onder 16quote:Het Google-account voor -email- is uitgeschakeld.
Je kunt je niet aanmelden met dit account en je kunt het account niet gebruiken om toegang te krijgen tot producten of diensten van Google.
Je voldoet niet aan de leeftijdsvereisten voor een Google-account. Dit account wordt binnen 29 dagen verwijderd tenzij de opgegeven geboortedatum onjuist was en je kunt bewijzen dat je 16 jaar of ouder bent. Meer informatie.
Als je 16 jaar of ouder bent, klik je hier om het accountontgrendelingsproces te starten.
Ja het mocht toen gewoon, had als 14 jarige mijn echte leeftijd opgegeven, en nu gaan ze opeens moeilijk doen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:25 schreef Nyaz het volgende:
ook niet slim om je aan te geven als -16 jarige he -.-
Ja, omdat regels.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja het mocht toen gewoon, had als 14 jarige mijn echte leeftijd opgegeven, en nu gaan ze opeens moeilijk doen?
Moet ik met een geldige CC geld sturenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:28 schreef DJKoster het volgende:
En wat als je probeert om je account te ontgrendelen?
Dan maak je een nieuw account aan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Moet ik met een geldige CC geld sturen(en het is niet eens nep ofzo, is echt van google, Https enzo)
Of een ID kopie sturen, JA BITCH IK HEB AL AANGEGEVEN PAAR JAAR TERUG DAT IK ONDER 16 WAS!
Dit is gewoon een scamquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Moet ik met een geldige CC geld sturen(en het is niet eens nep ofzo, is echt van google, Https enzo)
Of een ID kopie sturen, JA BITCH IK HEB AL AANGEGEVEN PAAR JAAR TERUG DAT IK ONDER 16 WAS!
Ja maar op dit account zit alles, game accounts en shit, paypal, youtube account etcquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dan maak je een nieuw account aan.
Nee dat is dus het ergequote:
Verenigde Staten: 13 jaar of ouderquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:38 schreef BrandX het volgende:
Is dit nieuw? Wel belachelijk, hoe moet je dan in godsnaam al je mail etc naar toe doen die nog in je mailbox staan? Als je al een x aantal jaar je account daar had, slaat dit natuurlijk nergens op
En de grap, die preutse Amerikanen mogen al vanaf 13j. al een google account
Dat lieg je!quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waaruit blijkt dat je altijd moet liegen op het internet.
Op de meeste sites ben ik 10 jaar ouderquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waaruit blijkt dat je altijd moet liegen op het internet.
Alles wat je doet houden ze in de gatenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:00 schreef GekkePoes het volgende:
Ik wissel om de paar maanden van Google account, omdat er belachelijk veel informatie word opgeslagen.
Je gaat ermee akkoord wanneer je een account aanmaakt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:38 schreef BrandX het volgende:
Is dit nieuw? Wel belachelijk, hoe moet je dan in godsnaam al je mail etc naar toe doen die nog in je mailbox staan? Als je al een x aantal jaar je account daar had, slaat dit natuurlijk nergens op
En de grap, die preutse Amerikanen mogen al vanaf 13j. al een google account
Ja, ik wilde met wat mensen videochatten dmv google+, toen kreeg ik het, fuck zooiquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:10 schreef zarGon het volgende:
TS, heb je Google+ geactiveerd? Dat lijkt wel vaker de trigger te zijn.
- Google+ verwijderen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja, ik wilde met wat mensen videochatten dmv google+, toen kreeg ik het, fuck zooi
mijn account stamt uit 2004, was dat toen ook alquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gaat ermee akkoord wanneer je een account aanmaakt.
En zo belachelijk is het niet, aangezien de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) zegt dat een bedrijf pas gegevens van kinderen jonger dan 16 mag opslaan na toestemming van de ouders. Google is wel te strikt, dat wel.
Te laat, je kunt niets meer flikken met je account. Alles is gelockt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:26 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
- Google+ verwijderen.
- Land instellen op USA.
Geen idee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn account stamt uit 2004, was dat toen ook al
Incognito is alleen om de zoekresultaten niet in je geschiedenis die op je eigen computer word opgeslagen te hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alles wat je doet houden ze in de gatenVolgens mij is incognito modus niet eens echt incognito, kan je beter TOR gebruiken
nee je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Te laat, je kunt niets meer flikken met je account. Alles is gelockt.
[..]
Geen idee.
Google heeft er normaal gesproken geen problemen mee, en dan doel ik op het strikt naleven ervan. Google+ (sociale netwerk van Google) lijkt de trigger te zijn (heb ik vaker gelezen op het internet). Op het moment dat je Google+ activeert lopen ze ook je geboortedatum langs en dan beginnen de problemen.
Allemaal heel erg zuur natuurlijk. Ik hoop dat ik verkeerd zit en dat TS nog bij zijn gegevens kan.
Licht eraan waar je het naar stuurt, Google VS of Google NLquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:01 schreef bobbernaut het volgende:
Misschien scan van mijn ID sturen en dan 1 cijfer veranderen?
Maar het is mijn account, dus ik wil mijn gegevens om t zo te zeggenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:03 schreef davedavy het volgende:
[..]
Licht eraan waar je het naar stuurt, Google VS of Google NLGebruik gewoon die van een ouder?
Nee, da's niet echt een optie dan. Maar wel interessant om te kijken of die dag inderdaad je account weer vrijgegeven wordt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:01 schreef bobbernaut het volgende:
Iets van een jaar
Maar nee dan kan ik een jaar lang niet op mijn account komen..
Alleen geboortedatum laten zien.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar het is mijn account, dus ik wil mijn gegevens om t zo te zeggen
Volgens mij willen ze alles zien (ff kijken)quote:
Geboorte datum, zal ik eerst dat doen?quote:Om deze aanvraag te voltooien moet je een leesbare kopie bijvoegen van een door de overheid verstrekt identiteitsbewijs waarop je geboortedatum vermeld staat, zoals een rijbewijs of paspoort. Het materiaal wordt na het verwerken van je aanvraag vernietigd.
Ja inderdaad, moet ook steeds mijn echte naam invullen bij Youtube, ja flikker op mangquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:37 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Google is echt verandert in een joden organisatie![]()
Ze willen ook dat iedereen zijn echte naam gaat gebruiken op jewtube enzo, het is een complot!!111!!!1!1!!11!
Soberzo, niet je geboortedatum aangeven als 6-9-1969
Als ze zo door blijven gaan, en elke keer de layout nog kutter maken, dan verhuist iedereen gewoon naar dailymotion.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja inderdaad, moet ook steeds mijn echte naam invullen bij Youtube, ja flikker op mang
Waarom schrijven ze bij CC 30 cent af?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee dat is dus het ergehier wacht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kuthipster.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:52 schreef RetRy32 het volgende:
Gebruik DuckDuckGo voor zoeken
Vimeo/Dailymotion voor videos bekijken
Mocht je een kopie van je id opsturen, sowieso even je BSN doorkrassen (2x). Gaat ze namelijk geen flikker aan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar het is mijn account, dus ik wil mijn gegevens om t zo te zeggen
Erhm weet niet, ik denk Nederland
Thanks! was van plan om mn hele ID te sturen (kopie) maar ik stuur anders gewoon een geboortde datum..quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mocht je een kopie van je id opsturen, sowieso even je BSN doorkrassen (2x). Gaat ze namelijk geen flikker aan.
Persoonsnummer (BSN) is het belangrijkste om door te strepen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:26 schreef bobbernaut het volgende:
Hai, ik ga zo even mijn ID inscannen, en daar staat alleen dit
Nationaliteit
Naam
Voornaam
Geboortedatum
Geboorteplaats
Persoonsnummer
Datum verstrekking
Instantie
Documentnummer
Geslacht
Lengte
Geldig tot
Handtekening
En op de achterkant staat zo'n rare code.
Ik ga natuurlijk alleen de voorkant scannen, wat moet ik allemaal weghalen?
Ik dacht zelf aan documentnummer en achternaam, wat denken jullie?
Oh oke, en mijn documentnummer? en achternaam en foto?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Persoonsnummer (BSN) is het belangrijkste om door te strepen.
https://twitter.com/Politie/status/281889268991938560
Dus zowel gewoon aan de voorkant als in die code onderaan even doorstrepen.
Volgens mij maakt dat niet echt uit. Het is mij altijd verteld dat je best je BSN (persoonsnummer dus) zo weinig mogelijk weg geeft. Er zijn ook maar een paar instanties die wettelijk om je BSN mogen vragen, maar Google is er daar absoluut geen van. Achternaam lijkt me voor Google wel handig om te kunnen vaststellen dat jij het wel echt bentquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh oke, en mijn documentnummer? en achternaam en foto?
Mooi zo, nu hopen dat ze een beetje opschieten en niet moeilijk gaan doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef bobbernaut het volgende:
Wacht tot je aanvraag is verwerkt.
Je hebt een verzoek verzonden voor dit account door een webformulier te uploaden. Dit verzoek wordt momenteel verwerkt.
Het verwerken van je aanvraag duurt normaal 3 tot 5 werkdagen, maar kan in sommige gevallen langer duren. Je kunt de status van je aanvraag controleren door te proberen je aan te melden bij je Google-account.
Haha jep, ik heb mijn foto ook maar even zwart gemaakt, daar stond ook hoe oud ik was..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mooi zo, nu hopen dat ze een beetje opschieten en niet moeilijk gaan doen
F*ck Google enzo, maarre... waarom is Nederland (kennelijk) het enige land ter wereld met zo'n bizar hoge leeftijdsgrens?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:40 schreef bobbernaut het volgende:
Verenigde Staten: 13 jaar of ouder
Spanje: 14 jaar of ouder
Zuid-Korea: 14 jaar of ouder
Nederland: 16 jaar of ouder
Alle andere landen: 13 jaar of ouder
Echt hequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
F*ck Google enzo, maarre... waarom is Nederland (kennelijk) het enige land ter wereld met zo'n bizar hoge leeftijdsgrens?
Onlangs allang?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:54 schreef dustbrain het volgende:
Mazzel dat ik onlangs allang 18 ben gewonnen.
Ja ik zag et staan en ik liet het maar staan. Ik wou eerst onlangs 18 zeggen, maar realiseerde me dat ik allang 18 ben.quote:
Daarom heb je ook die 29 dagen om al je andere accounts aan een nieuw email te koppelen. Zie het als een waarschuwing.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja maar op dit account zit alles, game accounts en shit, paypal, youtube account etc
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]__!
Ik neem aan dat jij jezelf een "volwassen vrouw" vindt..
Als "volwassen vrouw" zou je ook normaal kunnen reageren
Volgens mij ben jij juist een kleutertje die geen normale reactie kan geven_!
quote:
Hotmailquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef ReginaGeorge het volgende:
Daarom hotmail voor al je sites.
Wat staat er als je daar klikt voor meer informatie?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:11 schreef bobbernaut het volgende:
Er is een webverzoek voor dit account gemaakt op 2 januari 2013 20:42. Dit verzoek is afgewezen, waarschijnlijk vanwege onjuiste of onvolledige informatie. Als je wilt, kun je een nieuw verzoek indienen. Klik hier voor meer informatie over dit proces
FUCK!_!
http://support.google.com(...)ation&answer=1333913quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat staat er als je daar klikt voor meer informatie?
Hmm, je geboortedatum moet zichtbaar zijn. Dan zou ik gewoon een creditcard gebruiken om te verifiëren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://support.google.com(...)ation&answer=1333913
Gewoon weer die pagina_!
Mijn geboortedatum IS zichtbaar, ik heb mijn hele ID laten zien, maar de 1e keer mijn foto, persoonsnummer en documentatie nummer zwart gemaakt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hmm, je geboortedatum moet zichtbaar zijn. Dan zou ik gewoon een creditcard gebruiken om te verifiëren.
quote:Dit account is beëindigd wegens herhaalde of ernstige schendingen van onze Communityrichtlijnen en/of claims van auteursrechtschending.
Als je incognito opent staat er ook echt, dat alles wordt bijgehouden BEHALVE op jouw pc.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alles wat je doet houden ze in de gatenVolgens mij is incognito modus niet eens echt incognito, kan je beter TOR gebruiken
Paspoort van mn pa was wel goed, het doet het nuquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Paspoort van mn pa was wel goed, het doet het nu
zei vanaf het begin al dat je dat moest doen gastquote:Op zondag 6 januari 2013 20:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Paspoort van mn pa was wel goed, het doet het nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |