![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kerken-en-treinenfetish en een kalende zuurpruim genaamd mschol, en waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftSPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILER
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Sorry, opdracht gekregen van een niet nader te noemen persoon.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Hey Sting, wil jij niet dat onze musketier wederkeert?
Aldie is niet gebanned hoor, trekhaken tellen
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Ik mag jou wel.
9.8 voor een herkansing.
-edit-
[ Bericht 53% gewijzigd door Morpheus2002 op 02-01-2013 18:16:30 ]
Ja hey, moet ik je gaan pesten of werk je gewoon een keer mee? Je krijgt 25% van de vergoeding.
ik geniet hier anders van hoor.
Da naïviteit van Shaderon werkt verfrissend.
geen dank. donaties volstaan natuurlijk altijd.
Hippostandje-sex wil ik wel met Shaderon. Ik schijt en hij slingert alles door de kamer middels helicopterdick.
Winkels/gebouwen die alleen open zijn als het dag/nacht is. Eindeloze mogelijkheden idd
Zojuist moest ik een klein beetje spugen terwijl ik zat te schijten. Fucking nasty. Tijd voor vakantie
wordt het weer zo'n topic, al die (hihi) verfijnde muzieksmaken hier
4 pack van torchlight gekocht
op welke site kon je ook alweer vrienden kopen?
2
Laat ook maar deze grap gaat hem niet meer worden.
Want kijk jij zei dat je vier exemplaren kocht en hij vroeg 1 of 2 maar hij bedoelde welk deel uit de serie want zie je er zijn twee delen.
Maar ik deed toen alsof hij het aantal gekochte exemplaren bedoelde in plaats van het deel.
bedankt dat je het even hebt uitgelegd
Ik denk als ik geen respons krijg dan maar even zo.
quote:
Op woensdag 2 januari 2013 23:48 schreef drumstickNL het volgende:oja, LoL

elitair kutclubje, zogenaamd allemaal toffe gasten. nieuwe spelers worden echter keihard afgefakkeld
Achja, f2p he. Dan trek je dat soort volk aan
Heb in lol anders aardig wat euro's zitten

Dat gratis games raar volk aantrekt betwijfel ik trouwens. Moet je voor de lol eens CoD op een console proberen met voice aan
quote:
Halo dan
Gelukkig maar dat dat op die ene server zo goed is opgelost. Hoe heet die ook alweer, hoe heet die ook alweer? Iets met AlDieCraft volgens mij.
Nog niet klaar, vooralsnog volgens mij redelijk oké. Wel vermoeiend.
heet het nu torchcraft hahaha berend kwam zeker met die naam. dé plek waar mc noobs te vinden zijn.
Roccat Kave 5.1 -> Corsair Vengeance 2000 -> G930. Zal mij benieuwen.
Overigens wel respect voor 4Launch dat ze elke keer crediteren/overmaken/reserveren etc.
succes met het gekut met geluidskaartopties
Zijn die er dan? Is wel draadloos, hé?
Al heb ik wel ergens een geluidskaartje liggen volgens mij.
Maar er zit dan toch altijd een leip geluidskaartje/ -elementje in de headset gebouwd? Hoeft natuurlijk niet je-van-het te zijn, als het maar werkt en leuk geluidjes geeft ben ik al tevreden. Dacht wel dat een USB-aansluiting dan al genoeg is, die shit is plug-and-play soooo hard.
JA IK HEB HEM
IK WENS JULLIE ALLEMAAL EEN SPIRITUEEL NIEUW JAAR TOE!
quote:
Op donderdag 3 januari 2013 11:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:Maar er zit dan toch altijd een leip geluidskaartje/ -elementje in de headset gebouwd? Hoeft natuurlijk niet je-van-het te zijn, als het maar werkt en leuk geluidjes geeft ben ik al tevreden. Dacht wel dat een USB-aansluiting dan al genoeg is, die shit is plug-and-play soooo hard.
Zit een geluidskaart in ja, werkt prima. Wat alleen beetje lastig is dat als je geluid op je speakers wil je dat in windows dan weer moet aanpassen, elke keer als je wil switchen.
Mwah, met de Vengeance kon ik volgens mij gewoon dat apparaat uitzetten, dan ging hij automatisch naar de oordopjes over. Speakers heb ik niet.
Al sta ik open voor een leuk setje van max. veertig euro, maar dat heeft geen haast. Zou het toch niet zoveel gebruiken. Wel als ik uit huis ga, maar of dat binnen een half jaar is valt nog maar te bezien.
oh wow, waarom eigenlijk deze TT?
bang en olufsen = philips onderdelen
echte bazen hebben Bowers-Wilkins
Ik blij met 7.1 en die jongen heeft 28.2
Altijd baas boven baas.
Weekend.
welk onderdeel
nog niet gedaan
mar456
Is fan van Chloë Grace Moretz
quote:
Voorkant microfoon aansluiting, computer herkent hem niet meer
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
150 euro, maar krijg nog creditnota's voor 2x Corsair Vengeance 2000 van ze.
Ohja, die headsets zijn wel een flink verhaal van bloed, tranen, zweet en zaad.
Het verhaal begint in een klein dorpje tijdens een ravenzwarte nacht begin mei vorig jaar. Een door het noodlot geslagen en gebroken man vecht tegen de duistere krachten die zijn graphics omlaaghalen en zijn laadtijden tot immense hoogten doen oplopen! Warme laptop! Ronkende en brullende harde schijven! Een geur van verschroeiing raakt zijn neus en doet de emmer overlopen.
Weg met dat verouderde onding! Vooruit! Stilstand is achteruitgang! Investeren om te verdienen!
Enfin, kort samengevat: deze manmoedige held schafte een nieuwe pc aan, deze keer een heuse desktop!
Daar moeten natuurlijk goede accecoires bij, een goede muis en toetsenbord kunnen tenslotte het verschil betekenen tussen leven en dood. En wat moet je zonder vijftien macrotoetsen op je tobo (noot: nog nooit gebruikt!)?
Je moet natuurlijk ook in staat zijn om je vijand om je heen te zien, te horen, te ruiken, te proeven!
Surround was dus een must. Zo gezegd, zo gedaan. De Roccat Kave 5.1 gekozen om de gevoelige oortjes van een paradijs aan klanken te voorzien, maar dat hoerending gaf er na een maand of twee de geest aan. Hij zat ook niet optimaal (dat leer gaf zweetoortjes), dus toen maar de Venceance 2000 van Corsair genomen.
Headset 1 dus retour geschickt, tegen bijbetaling de Vengeance genomen. Die zat erg aangenaam, maar brak. Die retour gestuurd, maar onderzoek zou lang duren dus toen maar een tweede Vengeance aangeschaft met de mededeling dat ik voor de eerste dan een credit wil. Was akkoord.
Maar de tweede Vengeance (derde headset van 4Launch dus) brak ook, op precies dezelfde plek als de andere Vengeance. Hoewel de headset op zich erg prettig zit neem ik dus maar gewoon een andere die hoop ik steviger zit.
Krijg dus het geld van twee Vengeances credit en kocht nu dan maar de G930 om hem snel te hebben. Moet wel nageven dat ze daar bij 4Launch niet kinderachtig doen.
accecoires ziet er lelijk uit en is denk ik fout. Jullie redden je er maar mee.
Het is asseswares.
Meh, da's toch dat MLG ding? Ben er geen fan van en heb niet het idee dat die beter dan de G930 is.
sowieso, logitech garantie
Die was wel goed, ja, die Logitech-klantenservice.
"Mijn broertje mist de F7-toets op zijn G110."
"Regel een oude in de kringloop en haal daar een toetsje van af of check de webshops van grote winkels. Ik kan niet helpen."
perongeluk ingeslikt?
Neuhj, tweedehands voor twee tientjes voor hem overgenomen van een vriend, maar die was het toetsje ooit een keer kwijtgeraakt. Niemand gebruikt dat toetsje ooit dus dat maakt niet zoveel uit maar het staat niet zo mooi. Als het voor minder dan vijf euro kan zou ik hem wel ergens kopen.
vogelkooi
De Patricius
quote:
Ben geen consument.
Fear is the grease of society.
quote:
Op donderdag 3 januari 2013 14:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:Neuhj, tweedehands voor twee tientjes voor hem overgenomen van een vriend, maar die was het toetsje ooit een keer kwijtgeraakt. Niemand gebruikt dat toetsje ooit dus dat maakt niet zoveel uit maar het staat niet zo mooi. Als het voor minder dan vijf euro kan zou ik hem wel ergens kopen.
Ebay.
ik heb gewoon zo'n 10/15 euro toetsenbordje

gebruik al die extra knoppen toch niet
Ik type thuis ook zelden meer dan
redd -> reddit
redc -> redcafe
for -> fok
web -> webmail
goa -> goal.com
goo -> google
etc. etc., echt behoefte aan een homeknop heb je dan niet meer. Bent er zo net zo snel.
Was zij niet al een keertje eerder gepost? Best geshopt als je mijn nederige mening vraagt.
Weten jullie wie wel lief en authentiek en niet geshopt en slim en aardig is?
hey hey hey. Je mag een hoop zeggen, je hebt alle vrijheid om te tikken wat je wilt.
Maar van Keeley blijf je af, hoor je me? HOOR JE ME? HOOR JE MIJ?!?!
she is all yours