Maar ik heb al 1 jaar mijn echte leeftijd ingevuld (onder 16quote:Het Google-account voor -email- is uitgeschakeld.
Je kunt je niet aanmelden met dit account en je kunt het account niet gebruiken om toegang te krijgen tot producten of diensten van Google.
Je voldoet niet aan de leeftijdsvereisten voor een Google-account. Dit account wordt binnen 29 dagen verwijderd tenzij de opgegeven geboortedatum onjuist was en je kunt bewijzen dat je 16 jaar of ouder bent. Meer informatie.
Als je 16 jaar of ouder bent, klik je hier om het accountontgrendelingsproces te starten.
Ja het mocht toen gewoon, had als 14 jarige mijn echte leeftijd opgegeven, en nu gaan ze opeens moeilijk doen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:25 schreef Nyaz het volgende:
ook niet slim om je aan te geven als -16 jarige he -.-
Ja, omdat regels.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja het mocht toen gewoon, had als 14 jarige mijn echte leeftijd opgegeven, en nu gaan ze opeens moeilijk doen?
Moet ik met een geldige CC geld sturenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:28 schreef DJKoster het volgende:
En wat als je probeert om je account te ontgrendelen?
Dan maak je een nieuw account aan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Moet ik met een geldige CC geld sturen(en het is niet eens nep ofzo, is echt van google, Https enzo)
Of een ID kopie sturen, JA BITCH IK HEB AL AANGEGEVEN PAAR JAAR TERUG DAT IK ONDER 16 WAS!
Dit is gewoon een scamquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Moet ik met een geldige CC geld sturen(en het is niet eens nep ofzo, is echt van google, Https enzo)
Of een ID kopie sturen, JA BITCH IK HEB AL AANGEGEVEN PAAR JAAR TERUG DAT IK ONDER 16 WAS!
Ja maar op dit account zit alles, game accounts en shit, paypal, youtube account etcquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dan maak je een nieuw account aan.
Nee dat is dus het ergequote:
Verenigde Staten: 13 jaar of ouderquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:38 schreef BrandX het volgende:
Is dit nieuw? Wel belachelijk, hoe moet je dan in godsnaam al je mail etc naar toe doen die nog in je mailbox staan? Als je al een x aantal jaar je account daar had, slaat dit natuurlijk nergens op
En de grap, die preutse Amerikanen mogen al vanaf 13j. al een google account
Dat lieg je!quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waaruit blijkt dat je altijd moet liegen op het internet.
Op de meeste sites ben ik 10 jaar ouderquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waaruit blijkt dat je altijd moet liegen op het internet.
Alles wat je doet houden ze in de gatenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:00 schreef GekkePoes het volgende:
Ik wissel om de paar maanden van Google account, omdat er belachelijk veel informatie word opgeslagen.
Je gaat ermee akkoord wanneer je een account aanmaakt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:38 schreef BrandX het volgende:
Is dit nieuw? Wel belachelijk, hoe moet je dan in godsnaam al je mail etc naar toe doen die nog in je mailbox staan? Als je al een x aantal jaar je account daar had, slaat dit natuurlijk nergens op
En de grap, die preutse Amerikanen mogen al vanaf 13j. al een google account
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |