Aan de ene kant wel idd want je weet al hoe het is om zwanger te zijn. Naïef als ik was/ben ging ik er dus van uit dat deze zwangerschap vergelijkbaar zou zijn met die van eva. En in delenklopt dat wel. In het eerste trimester was ik net zo hondsmoe, alleen dan ook nog wel misselijk in het begin. Het verschil? Dat je niet aan die vermoeidheid kan toegeven, omdat je nog een dreumes hebt die aandacht wilt en niet begrijpt dat je moe bent.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
Maar is het niet zo dat je over het algemeen wat relaxter bent dan met de eerste zwangerschap? Dat je vooraf al weet bijvoorbeeld dat je heel erg moe kan zijn en dat het daarom niet als zo'n klap komt? Zoals Kyara ook al zegt dat je de tijd niet meer vooruit kijkt omdat je weet wat je te wachten staat en dat het eindig is...
Ik moet wel relaxter zijn omdat ik nu een peuter erbij heb lopen. Ik heb gewoon de tijd niet om veel met beeb+ aanverwante zaken bezig te zijn. Maar idd je weet ook meer van de vorige keer, maar deze zwangerschap is zooooo anders. Wel schop ik mezelf nu al een half jaar naar bed tussen de middag as de peuter er ook in ligt. Hoop toch dat dat positieve effectenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
Maar is het niet zo dat je over het algemeen wat relaxter bent dan met de eerste zwangerschap? Dat je vooraf al weet bijvoorbeeld datheeft voor de groei. je heel erg moe kan zijn en dat het daarom niet als zo'n klap komt? Zoals Kyara ook al zegt dat je de tijd niet meer vooruit kijkt omdat je weet wat je te wachten staat en dat het eindig is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben overigens een behoorlijke kloon, want als ik het zo uitreken, ben ik hooguit 4 weekjes onderweg
[ Bericht 21% gewijzigd door Nubbler op 02-01-2013 15:22:39 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:52 schreef Incantrix het volgende:
Logi, och..als er iemand van pech kan spreken ben jij het
sterkte!
Tico, bah, tegenvaller. Ik duim dat de aangepaste dosis wat gaat doen!
Musique en Nubler, gefeliciteerd en welkom
En damn you hormonen, zit ik in de auto te huilen omdat er iemand net lelijk tegen me deed in de Etos![]()
Ah gossiequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:15 schreef Incantrix het volgende:
Op dat moment was ik dat dus ook en heb ik lekker terug staan baggeren, en toen was ik naar de auto aan het strompelen en toen deed ik ineens *uwuwuwuwuuuuww* (Bassie-die-huilt-geluid)
Wat leuk Pessie! Wij wonen in Midden Frankrijk (Bourgogne), op ruim een half uur van Beaune.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:52 schreef pessie het volgende:
Nubbler en musique gefeliciteerd met jullie streepjes! Ben benieuwd of je een " bekende" bent binnen oud![]()
Musique, leuk dat je in Frankrijk woont. Wilvjevertellen in welke regio? Mijn ouders wonen in Normandie![]()
Aanmaaklimo en cola.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:21 schreef pessie het volgende:
Inca, zo naar als mensen rot doen![]()
Wat drinken jullie eigenlijk? Heb vanmiddag een extra kop thee gedronken omdat ik echt te weinig drink en ju heb ik last van maagzuur. Ga zo rennies halen maar voorkomen is beter dan genezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |