abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:09:49 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_121068208
Zwangerschap & geboorte

29 december: Incantrix (meisje)

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
19 januari: Menicole2 (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
03 mei: Vencodark (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
06 mei: -mandy- & Djeez
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

1 juni: .Sparkling. (meisje)
***7 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76

15 augustus: Hilzillah
17 augustus: Cwen
18 augustus: Hilliebillie
Augustus: Djmomo

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 03-01-2013 09:14:37 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_121068360
Fipo :+

Lig Pink (storytellers) op mtv te kijken, zo mooi O+

En begin last van mijn linkerzij te krijgen :')

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 13:21:38 ]
pi_121068639
Ik snap je wel hoor Kyara. Ik denk dat het ook komt omdat het de eerste zwangerschap is en alles nieuw en een beetje eng is. Als je van de tweede zwanger bent, weet je meer wat je te wachten staat (behalve als je Logi heet) :)
Sarcasme. Herken het.
pi_121068729
Spirit :D hahaha

Bij de 2e en 3e ging dat eerste nog wel redelijk op, blijkt wel de waarheid in wat ze zeggen dat elke zwangerschap weer anders is.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 13:26:46 ]
pi_121069133
*O* 29 weken voor Milka!

Tico wat balen weer...

Al m'n gewone shirts zijn opeens tekort voor over m'n buik :o
En ik had 2 mama shirts van de h&m, maar ik ben er nu 1 kwijt :'( Dus zometeen checken of ze hier beneden (ik woon boven de h&m) nog mama shirts in mijn maat hebben, want nu zie ik er zo zielig uit met m'n naveltruitje :')
pi_121069231
Belle, gij tokkie.

Spirit, dat gaat idd niet altijd op idd. Hier ook zwanger van de tweede, en het enige dat hetzelfde is, is dat het weer een meisje is.
De groei is anders, haar ligging is anders, mijn formaat buik ik anders, kwaaltjes zijn anders....
Ach, zolang ik me niet beroerd voel ben ik al snel tevreden.
pi_121069452
Maar is het niet zo dat je over het algemeen wat relaxter bent dan met de eerste zwangerschap? Dat je vooraf al weet bijvoorbeeld dat je heel erg moe kan zijn en dat het daarom niet als zo'n klap komt? Zoals Kyara ook al zegt dat je de tijd niet meer vooruit kijkt omdat je weet wat je te wachten staat en dat het eindig is...
Sarcasme. Herken het.
pi_121069666
knip

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 14:20:15 ]
pi_121070005
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
Maar is het niet zo dat je over het algemeen wat relaxter bent dan met de eerste zwangerschap? Dat je vooraf al weet bijvoorbeeld dat je heel erg moe kan zijn en dat het daarom niet als zo'n klap komt? Zoals Kyara ook al zegt dat je de tijd niet meer vooruit kijkt omdat je weet wat je te wachten staat en dat het eindig is...
Aan de ene kant wel idd want je weet al hoe het is om zwanger te zijn. Naïef als ik was/ben ging ik er dus van uit dat deze zwangerschap vergelijkbaar zou zijn met die van eva. En in delenklopt dat wel. In het eerste trimester was ik net zo hondsmoe, alleen dan ook nog wel misselijk in het begin. Het verschil? Dat je niet aan die vermoeidheid kan toegeven, omdat je nog een dreumes hebt die aandacht wilt en niet begrijpt dat je moe bent.

Nu heb ik weer andere dingen die ik niet ken van de 1e zwangerschap om me zorgen over te maken: gaat ze nog draaien of blijft het een stuitligging? Als het een natuurlijke bevalling wordt, wat kunnen we dan doen om mijn verzakking die ik heb overgehouden aan de 1e zwangerschap, niet erger te maken? In hoeverre kun je zoiets beïnvloeden? Zal ik straks wel kunnen plassen na mijn bevalling? Lukt het me dan om sneller op de been te zijn, want eva is 3 weken na mijn ud jarig en die hoop ik wel fit te kunnen vieren. Enz enz.
Een aantal puntjes is niet beinvloedbaar, en andere vragen ik morgen stellen.
Maar je ziet, ik vond de eerste zwangerschap onbezorgder.
  woensdag 2 januari 2013 @ 14:03:19 #10
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121070054
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
Maar is het niet zo dat je over het algemeen wat relaxter bent dan met de eerste zwangerschap? Dat je vooraf al weet bijvoorbeeld datheeft voor de groei. je heel erg moe kan zijn en dat het daarom niet als zo'n klap komt? Zoals Kyara ook al zegt dat je de tijd niet meer vooruit kijkt omdat je weet wat je te wachten staat en dat het eindig is...
Ik moet wel relaxter zijn omdat ik nu een peuter erbij heb lopen. Ik heb gewoon de tijd niet om veel met beeb+ aanverwante zaken bezig te zijn. Maar idd je weet ook meer van de vorige keer, maar deze zwangerschap is zooooo anders. Wel schop ik mezelf nu al een half jaar naar bed tussen de middag as de peuter er ook in ligt. Hoop toch dat dat positieve effecten
pi_121070397
Precies, bij een eerste draait alles om de zwangerschap en kun je rusten wanneer je wilt etc. Met een kind er bij is dat toch anders. Alles draait hier om Midas en de zwangerschap doen we er even bij. Hoe
We hier natuurlijk ook totaalanders omdat het er nu 2 zijn en ik dus ook meteen al bij de gym loop.

Had trouwens niet in de gaten dat ik het vorige topic sloot. Sorry
pi_121070582
Net zh aan de tel, als morgen pijn aan de andere nier niet minder is naar zh en als erger wordt na 2e capusele vanavond ook aan de bel trekken...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 14:19:43 ]
pi_121070755
Nou dat is dan inleg geval duidelijk en hoef je dan niet meer zo lang rond te lopen met wel bellen niet bellen. Maar hoop niet dat het nodig is :*
pi_121070848
Idem, heb er goed de balen van linkerkant begint verdomd pijn te doen.
Maar ieg nu wel duidelijke antwoorden en plan van aanpak. En een stuk rustiger in mij n hoofd aangezien ik weet waar het door komt, dat scheelt 99%.

Nu maar eens weer liggen.
pi_121070858
Hier stond / sta ik er weer relax in. Vorige keer wel makkelijker met rust pakken. Maar nu heb ik me er bij neergelegd dat het niet kan.
Deze zwangerschap verloopt wel anders dan de eerste maar ik heb het bij beide op mijn af laten komen.

Zo ben ik ook de bevalling ingegaan en hoop dat dit nu ook weer lukt.
pi_121070891
Balen logi. Hopelijk is het bellen niet nodig.
  woensdag 2 januari 2013 @ 14:44:44 #17
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121071343
Logi fijn dat je weet wat het is, en nu weet je iig dat jexaltijd kunt bellen.

Ik was de vorige keer mega onzeker over de bevalling. Daar sta ik wel relaxter in, kans is groot dat deze in een uur of 3 a 4 het licht ziet dus daar ga ik me maar niet al te druk over maken.

Ik heb alleen een beetje spijt dat ik geen opfriscursus ga doen voor de ademhalingstechnieken, binnenkort maar even de map van de orige erbij pakken.
pi_121071666
Heb je daar echt wat aan gehad pessie? Ik heb vorige keer niets gedaan van een cursus en nu ook niet. Ben ik niet de persoon voor. Alhoewel ik het soms wel mis dat ik niet echt kindjes van dezelfde leeftijd in de buurt heb. Dat vind ik dan wel jammer.

Maar ik heb tijdens de bevalling goed naar de aanwijzingen geluisterd en maakte tussendoor nog grapjes dus redelijk ontspannen :D
Yaro was er ook in zes uur dus kans groot hier nu ook sneller. Ben benieuwd.
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:17:26 #19
392690 Nubbler
onceuponabean
pi_121072342
Ik vond streepjes op mijn plasstickje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben overigens een behoorlijke kloon, want als ik het zo uitreken, ben ik hooguit 4 weekjes onderweg :)

[ Bericht 21% gewijzigd door Nubbler op 02-01-2013 15:22:39 ]
pi_121072403
:W

Ik kom me hier heel voorzichtig melden! Vorige week heb ik positief getest en als het goed is ben ik net 5 weken zwanger O+ Maandag ga ik naar de huisarts om te kijken hoever ik precies ben en hoe en wat verder. Het is ons eerste kindje dus alles is vrij nieuw voor mij :)
pi_121072446
Gefeliciteerd en welkom nubbler en musique
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:26:07 #22
392690 Nubbler
onceuponabean
pi_121072656
Ach, iemand moet Inca, Estrys en Tico opvolgen
pi_121072675
Nogmaals gefeliciteerd Musique! Spannend he? Eerste stap is straks aanmelden bij verloskundige. En foliumzuur, maar dat slik je vast al.
Leuk dat je bij je huisarts langs mag komen. Ik weet nog dat ik vlak na het piesen de huisarts aan de lijn had met de vraag wat nu? Ze vonden het niet zo boeiend volgens mij :@ :')

Nubbler ook welkom en gefeliciteerd! Postte je in Wachten op het tweede streepje? Eerste kindje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:27:13 #24
392690 Nubbler
onceuponabean
pi_121072709
Nee,niet in het wachten op, overigens mijn derde O+
pi_121072795
Owww ervaren mama! Leuk. Kijken of iemand je kan ontmaskeren de komende tijd. :P

Mijn man is op de babykamer bezig en doet alles net niet zoals ik het wil. Ik probeer me niet aan te stellen. Adem in, adem uit... :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')