Vmbo-b zeker?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
een echte intelligente man heeft het niet nodig om met zijn intelligentie te koop te lopen, jij wil het zijn maar bent het niet.
whehwehwhehw
http://www.examenblad.nl/(...)2c4ye/f=/bestand.pdfquote:Lucifers worden meestal gemaakt van het hout van de ratelpopulier. Van
één populier worden gemiddeld 6 miljoen lucifers gemaakt. In een luciferdoosje
zitten gemiddeld 60 lucifers.
3p 1 Het bedrijf Zwaluw verkocht vorig jaar 11,7 miljoen luciferdoosjes in Nederland.
Bereken hoeveel populieren hiervoor gebruikt zijn. Schrijf je berekening op.
2p 2 Een machine maakt per uur 15 miljoen lucifers.
Bereken hoeveel minuten deze machine nodig heeft om lucifers te maken
van het hout van één populier. Schrijf je berekening op.
Per jaar worden er in de hele wereld 6 10
12
(6 biljoen) lucifers aangestoken.
3p 3 Bereken hoeveel lucifers er gemiddeld per seconde worden aangestoken in de
hele wereld. Rond af op hele duizendtallen. Schrijf je berekening op.
3p 4 In een krantenartikel staat het volgende:
“Leg alle lucifers achter elkaar die per jaar in de wereld worden aangestoken en
je krijgt een afstand van 260 000 000 km.”
Bereken in hele mm de lengte van één lucifer volgens dit krantenartikel.
Inderdaad, je krijgt te weinig informatie om deze vragen goed te kunnen beantwoorden. Context mist.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:13 schreef Tropanzia het volgende:
Vanuit mijn algemene VWO-kennis-niveau kan ik geen 1 vraag goed beantwoorden.
gast jij hebt geen eens een opleiding en wordt zelfs bij het meest simpele werk ontslagenquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:49 schreef Dimens het volgende:
Het is toch eigenlijk wel ernstig dat de TS continue het niveau van anderen aan het belachelijk maken is maar zelf over taalfouten, interpunctie en andere dingen valt. 'Ja maar het is maar FOK!' krijg je dan als antwoord. Daarmee zit hij eigenlijk hetzelfde niveau als een vmbo-er, aangezien die dezelfde instelling heeft.
Dit. Voor mij is het vrij makkelijk aangezien ik iets met biologie studeer, maar voor vmbo biologie lijkt mij dit echt niet absurd makkelijk, dus ik snap de commotie niet zo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:13 schreef fallens het volgende:
Als ik de vragen op het pdf-bestandje kijk zijn ze zo makkelijk nog niet. En als je zo stoer wilt doen met je vwo, laat dan een shirt drukken met 'Ik doe VWO!' er op. Lutserdtdt.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
een echte intelligente man heeft het niet nodig om met zijn intelligentie te koop te lopen, jij wil het zijn maar bent het niet.
whehwehwhehw
Je kunt geen soa's krijgenquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:14 schreef ikbenmoe het volgende:
ben wel benieuwd naar het antwoord op de condoom vraag
Dit inzichtquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je kunt geen soa's krijgen
Dit vind ik ook zo mooi van vmbo'ers, de enige manier waarop zij van zich afbijten is door mensen af te schilderen als 'haters'.quote:
Jij moet wel een kloon zijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |