lerarenquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oke fijn die weetjes.
Misschien een idee om leraar te worden? die zijn ook altijd zo betweterig en eigenwijs.
lekker man, vooral van de bbq met ketchupquote:
ik weet gewoon zeker dat jij een gemiddeld IQ hebt en denk dat je tyfes intelligent bent.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
leraren![]()
eigenwijs slaat ook nergens op in dit verhaal, hoe dom ben je?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik weet gewoon zeker dat jij een gemiddeld IQ hebt en denk dat je tyfes intelligent bent.
NVM
quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik weet gewoon zeker dat jij een gemiddeld IQ hebt en denk dat je tyfes intelligent bent.
NVM
een echte intelligente man heeft het niet nodig om met zijn intelligentie te koop te lopen, jij wil het zijn maar bent het niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe ver wil je er naast zitten
aah rez, hoe is het?quote:
hahaha ik loop niet te koop, ik geef enkel af op vmbo'ers hierquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
een echte intelligente man heeft het niet nodig om met zijn intelligentie te koop te lopen, jij wil het zijn maar bent het niet.
whehwehwhehw
Dik gehaald.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
aah rez, hoe is het?
hoe gingen jouw tentamens eigenlijk, jij had vorige jaar toch al x aantal tentamens? goed gegaan?
Als jij je daardoor beter voeltquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hahaha ik loop niet te koop, ik geef enkel af op vmbo'ers hier
jaa? tof, 9's ook?quote:
voeld*quote:
Was alleen voor EXA 2012 toentertijd. Dit jaar inderdaad de rest, 7 vakken maar, gaat sowieso meer dan goed komen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jaa? tof, 9's ook?
Ben je geen mod meer of is dat alleen tijdens EXA tijden?
Heb je dit jaar de rest van je examen en weet je al wat je gaat studeren?
quote:
ah dat is wel tof!quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:48 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Was alleen voor EXA 2012 toentertijd. Dit jaar inderdaad de rest, 7 vakken maar, gaat sowieso meer dan goed komen.En dan wil ik LST gaan studeren.
[..][ afbeelding ]
JE SNAPT HET ZELF NIET HAHAquote:Op woensdag 2 januari 2013 03:46 schreef superdrufus het volgende:
[..]tegenwoordige tijd niet snappen
xdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |