abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 2 januari 2013 @ 11:59:40 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_121066327
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 11:57 schreef formerjellybean het volgende:
Haar nieuw jaar begon dus echt knallend })
:D
pi_121066348
Raffie houdt van piemels dus.
  woensdag 2 januari 2013 @ 12:04:06 #253
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121066428
Volgens Rafael hebben Sylvie en hij in zeven jaar huwelijk best een paar moeilijke periodes gehad. "Dat is toch normaal. Iets minder dan een jaar geleden zijn we in Las Vegas zelfs voor een tweede keer getrouwd. Ik heb Sylvie eeuwige trouw beloofd, en daar blijf ik bij."

Genieten
Rafael en Sylvie genieten van hun carrières, maar vooral van elkaar. "We zijn trots op wat we doen, maar dat is niet het belangrijkste. Dat is Damian, onze zoon, van wie we allebei zielsveel houden", laat Sylvie weten.

De tv-presentatrice is klaar met het verhaal en wil er eigenlijk geen woorden meer aan vuil maken. "Raf en ik zijn de juiste match voor een goed huwelijk. Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn leven met een andere man zou moeten delen."
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_121066515
quote:
10s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:04 schreef Montelly het volgende:
Volgens Rafael hebben Sylvie en hij in zeven jaar huwelijk best een paar moeilijke periodes gehad. "Dat is toch normaal. Iets minder dan een jaar geleden zijn we in Las Vegas zelfs voor een tweede keer getrouwd. Ik heb Sylvie eeuwige trouw beloofd, en daar blijf ik bij."

Genieten
Rafael en Sylvie genieten van hun carrières, maar vooral van elkaar. "We zijn trots op wat we doen, maar dat is niet het belangrijkste. Dat is Damian, onze zoon, van wie we allebei zielsveel houden", laat Sylvie weten.

De tv-presentatrice is klaar met het verhaal en wil er eigenlijk geen woorden meer aan vuil maken. "Raf en ik zijn de juiste match voor een goed huwelijk. Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn leven met een andere man zou moeten delen."
bron?
  Moderator woensdag 2 januari 2013 @ 12:09:16 #255
9859 crew  Karina
Woman
pi_121066556
Ah zeven jaar, het kwartje valt nu bij mij, dit is de bekende "seven year itch"!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 2 januari 2013 @ 12:10:08 #256
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121066581
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:07 schreef computergirl het volgende:

[..]

bron?
story
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2013 @ 12:10:48 #257
43556 miss_dynastie
pi_121066596
quote:
99s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
Ah zeven jaar, het kwartje valt nu bij mij, dit is de bekende "seven year itch"!
Oh, hij dacht dat ze jeuk had en van krabben een lelijke huid krijgt, dus hij wilde de jeuk wegmeppen?
pi_121066793
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 11:57 schreef Stefan het volgende:
Scheidingsverhalen liepen al een tijdje
http://www.vrouwonline.nl(...)-scheidingsgeruchten

Maar Raf gaat nu snel uit de kast komen, zit in de knoop met geaardheid, daarom escaleerde het in een klap, etc
Ja, ja.
  woensdag 2 januari 2013 @ 12:20:16 #259
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121066806
Ik vind het wel ontzettende smerige actie van Sylvie over dat "klap" gebeuren. Rafael zal nu eeuwig als vrouwenmepper bestempeld worden.

Ze was toch zo intents gelukkig met hem, perfecte koppel, match, alles...lol
pi_121066837
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:20 schreef Montelly het volgende:
Ik vind het wel ontzettende smerige actie van Sylvie over dat "klap" gebeuren. Rafael zal nu eeuwig als vrouwenmepper bestempeld worden.

Ze was toch zo intents gelukkig met hem, perfecte koppel, match, alles...lol
Als hij haar heeft geslagen op een feest waar iedereen het kon zien was het dan wel op een andere manier naar buiten gebracht.
Had ie dat maar moeten doen waar niemand het kon zien. Tssss.
pi_121066846
quote:
15s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:21 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als hij haar heeft geslagen op een feest waar iedereen het kon zien was het dan wel op een andere manier naar buiten gebracht.
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 2 januari 2013 @ 12:24:52 #262
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121066923
Jammer...ik zal voorlopig geen vrolijke goodlife tweets en pics van Sylvie zien ;(
pi_121067016
quote:
15s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:21 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hij had even tips moeten vragen aan Badr. Hoe benader je getuigen en zorg je dat ze hun bakkes houden? Zo amateuristisch dit.
  Trouwste user 2022 woensdag 2 januari 2013 @ 12:31:45 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_121067111
AMSTERDAM - „Die klap blijft hem zijn leven lang achtervolgen. Rafael van der Vaart staat nu bekend als de man met de losse handjes, de voetballer die zijn vrouw heeft geslagen.” Dat zegt Bart Maussen, communicatie- en imagostrateeg. In zijn klantenkring zitten vele bekende artiesten en industriëlen.

Woensdagochtend werd bekend dat presentatrice en model Sylvie en voetballer Rafael van der Vaart gaan scheiden. Het stel trouwde in 2005. Een jaar later werd hun zoon geboren. Alle twee worden sprekend opgevoerd in de Duitse krant Bild. Rafael zegt in de tabloid dat hij zijn vrouw tijdens een feestje met oud en nieuw heeft geslagen.

„Ik kan Sylvie en Rafael aanraden om nu op de achtergrond te blijven en verder geen commentaar te geven. Een interview in Bild vind ik al niet zo chique, maar zij heeft natuurlijk een goede relatie met deze krant”, zegt Maussen. „Als ze alle twee verstandig zijn, laten ze het bij dit interview en maken ze er geen gevecht via de media van.”

Boulevardkrant Bild kwam woensdagochtend met het nieuws over de scheiding. Vrijwel meteen namen andere media in Duitsland, Nederland,Spanje en Engeland het verhaal over.

Op 31 december twitterde Sylvie 's avonds nog een vrolijke oud en nieuwfoto van Rafael, zichzelf en haar vriendinSabiaBoulahrouz. Met kerst plaatste Rafael een foto van het gezinnetje bij de kerstboom.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_121067211
Een eigen verklaring laat wel erg lang op zich wachten trouwens :Y

En dat verhaal over die klap... waarom breng je dat zelf zo naar buiten... ook al is het gebeurd dan nog ga je juist dat toch niet in de media gooien...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_121067256
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:31 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - „Die klap blijft hem zijn leven lang achtervolgen.

Tenzij het gewoon niet waar blijkt te zijn. Ik ben nu echt zo benieuwd of het waar is :o

Ik zou ook denken dat ze snel iets op Twitter gooien als het niet waar is en iemand je er van beschuldigd, maar ja.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2013 @ 12:39:21 #267
43556 miss_dynastie
pi_121067343
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Tenzij het gewoon niet waar blijkt te zijn. Ik ben nu echt zo benieuwd of het waar is :o

Ik zou ook denken dat ze snel iets op Twitter gooien als het niet waar is en iemand je er van beschuldigd, maar ja.
Ik zou denk ik eerst langs m'n advocaat bij dergelijke beschuldigingen en daarna m'n manager een verklaring uit laten brengen.
pi_121067346
Waarom deden ze dan eigenlijk alsof ze het zo perfect hadden?
pi_121067382
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:39 schreef Ziba het volgende:
Waarom deden ze dan eigenlijk alsof ze het zo perfect hadden?
Dat snap ik dus ook niet... zeker niet van die foto's op oudjaarsavond _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_121067384
Ik vond ze altijd juist zo'n leuk stelletje, had niet gedacht dat ze uit elkaar zouden gaan.
When you're young, you're hoping that this person will be the right one, the one you're going to be in love with forever. But sometimes you want that so much, you create something that isn't really there.
  woensdag 2 januari 2013 @ 12:41:00 #271
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121067398
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:34 schreef TheVulture het volgende:

En dat verhaal over die klap... waarom breng je dat zelf zo naar buiten... ook al is het gebeurd dan nog ga je juist dat toch niet in de media gooien...

Eventueel een stok achter de deur mocht het een vechtscheiding worden. Syl heeft Raf even duidelijk gemaakt dat hij niks geks in zn hoofd moet halen met voogdij, geld etc

- Fysieke mishandeling
- Getuigen
pi_121067443
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:34 schreef TheVulture het volgende:

Ach, hij wordt d'r nu wel op aangekeken. Misschien was dat haar doel.
pi_121067464
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Heeft ze dat echt zo gezegd? :o
Dat interview heb ik ook gelezen. Daar kwamen nog 20 van dat soort belachelijke uitspraken in voor. Nog over gehad met een collega was shocking.
pi_121067491
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:41 schreef Montelly het volgende:

[..]

Eventueel een stok achter de deur mocht het een vechtscheiding worden. Syl heeft Raf even duidelijk gemaakt dat hij niks geks in zn hoofd moet halen met voogdij, geld etc

- Fysieke mishandeling
- Getuigen
Ja daaag. Dan had ie gewoon zijn handjes niet moeten laten wapperen.
Beetje de omgekeerde wereld dit.
pi_121067517
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:42 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ach, hij wordt d'r nu wel op aangekeken. Misschien was dat haar doel.
Ja inderdaad. Ze zal het vast hebben uitgelokt, die klap. Met allemaal getuigen erbij nog wel, de hoer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')