quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:57 schreef formerjellybean het volgende:
Haar nieuw jaar begon dus echt knallend
bron?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:04 schreef Montelly het volgende:
Volgens Rafael hebben Sylvie en hij in zeven jaar huwelijk best een paar moeilijke periodes gehad. "Dat is toch normaal. Iets minder dan een jaar geleden zijn we in Las Vegas zelfs voor een tweede keer getrouwd. Ik heb Sylvie eeuwige trouw beloofd, en daar blijf ik bij."
Genieten
Rafael en Sylvie genieten van hun carrières, maar vooral van elkaar. "We zijn trots op wat we doen, maar dat is niet het belangrijkste. Dat is Damian, onze zoon, van wie we allebei zielsveel houden", laat Sylvie weten.
De tv-presentatrice is klaar met het verhaal en wil er eigenlijk geen woorden meer aan vuil maken. "Raf en ik zijn de juiste match voor een goed huwelijk. Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn leven met een andere man zou moeten delen."
storyquote:
Oh, hij dacht dat ze jeuk had en van krabben een lelijke huid krijgt, dus hij wilde de jeuk wegmeppen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
Ah zeven jaar, het kwartje valt nu bij mij, dit is de bekende "seven year itch"!
Ja, ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:57 schreef Stefan het volgende:
Scheidingsverhalen liepen al een tijdje
http://www.vrouwonline.nl(...)-scheidingsgeruchten
Maar Raf gaat nu snel uit de kast komen, zit in de knoop met geaardheid, daarom escaleerde het in een klap, etc
Als hij haar heeft geslagen op een feest waar iedereen het kon zien was het dan wel op een andere manier naar buiten gebracht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:20 schreef Montelly het volgende:
Ik vind het wel ontzettende smerige actie van Sylvie over dat "klap" gebeuren. Rafael zal nu eeuwig als vrouwenmepper bestempeld worden.
Ze was toch zo intents gelukkig met hem, perfecte koppel, match, alles...lol
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als hij haar heeft geslagen op een feest waar iedereen het kon zien was het dan wel op een andere manier naar buiten gebracht.
Had ie dat maar moeten doen waar niemand het kon zien. Tssss.
Hij had even tips moeten vragen aan Badr. Hoe benader je getuigen en zorg je dat ze hun bakkes houden? Zo amateuristisch dit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als hij haar heeft geslagen op een feest waar iedereen het kon zien was het dan wel op een andere manier naar buiten gebracht.
Had ie dat maar moeten doen waar niemand het kon zien. Tssss.
Tenzij het gewoon niet waar blijkt te zijn. Ik ben nu echt zo benieuwd of het waar isquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:31 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - „Die klap blijft hem zijn leven lang achtervolgen.
Ik zou denk ik eerst langs m'n advocaat bij dergelijke beschuldigingen en daarna m'n manager een verklaring uit laten brengen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tenzij het gewoon niet waar blijkt te zijn. Ik ben nu echt zo benieuwd of het waar is
Ik zou ook denken dat ze snel iets op Twitter gooien als het niet waar is en iemand je er van beschuldigd, maar ja.
Dat snap ik dus ook niet... zeker niet van die foto's op oudjaarsavondquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:39 schreef Ziba het volgende:
Waarom deden ze dan eigenlijk alsof ze het zo perfect hadden?
Eventueel een stok achter de deur mocht het een vechtscheiding worden. Syl heeft Raf even duidelijk gemaakt dat hij niks geks in zn hoofd moet halen met voogdij, geld etcquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:34 schreef TheVulture het volgende:
Een eigen verklaring laat wel erg lang op zich wachten trouwens
En dat verhaal over die klap... waarom breng je dat zelf zo naar buiten... ook al is het gebeurd dan nog ga je juist dat toch niet in de media gooien...
Ach, hij wordt d'r nu wel op aangekeken. Misschien was dat haar doel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:34 schreef TheVulture het volgende:
Een eigen verklaring laat wel erg lang op zich wachten trouwens
En dat verhaal over die klap... waarom breng je dat zelf zo naar buiten... ook al is het gebeurd dan nog ga je juist dat toch niet in de media gooien...
Dat interview heb ik ook gelezen. Daar kwamen nog 20 van dat soort belachelijke uitspraken in voor. Nog over gehad met een collega was shocking.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heeft ze dat echt zo gezegd?
Ja daaag. Dan had ie gewoon zijn handjes niet moeten laten wapperen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Eventueel een stok achter de deur mocht het een vechtscheiding worden. Syl heeft Raf even duidelijk gemaakt dat hij niks geks in zn hoofd moet halen met voogdij, geld etc
- Fysieke mishandeling
- Getuigen
Ja inderdaad. Ze zal het vast hebben uitgelokt, die klap. Met allemaal getuigen erbij nog wel, de hoer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ach, hij wordt d'r nu wel op aangekeken. Misschien was dat haar doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |