quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:07 schreef friekin_ het volgende:
Wel makkelijk om voor Sylvie te koken; rijstwafel als voorgerecht, hoofdgerecht gestoomde taugé en als dessert een glas water.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:11 schreef female81 het volgende:
Ik dacht meer aan exclusieve, in de Indische Oceaan gekweekte zeewier, die per privé-vliegtuig in wordt gevlogen, ofzo.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:53 schreef TheVulture het volgende:
Of zou Raf de broer van Sylvie binnenkant paal hebben genomen... dat zou nog eens een gate zijn
Lijkt op die ex van Ewbankquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:14 schreef female81 het volgende:
Anyway, volgens een (toch vrij serieus) opinie-blad, waarbij de journaliste Sylvie weleens geinterviewd had, en daarop teruggeblikt werd, was een tomaat en een eetlepel tonijn genoeg als lunch.
Dat mocht alleen NIET in het interview vermeld worden, na een hoop gesteggel met Sylvie's manager werd deze observatie gescrapt.
http://www.revu.nl/catego(...)t-voor-publicatie-2/quote:Nieuwe Revu heeft een deep throat in de roddelwereld die wekelijks verhaalt over wat hij niet hard kan maken. Deze week: Altijd leuk: een kijkje in de toekomst. Hoewel, voor deze presentatrice en haar eveneens bekende partner op dit moment even wat minder. Of we het nog voor kerst vernemen is onzeker, maar onze mooie tv-ster en manlief gaan uit elkaar. Natuurlijk moet dat persoonlijke drama nog heel eventjes stil blijven tot het moment dat mevrouw iets te verkopen heeft. Ongetwijfeld zal ze dan in een emotioneel huilverhaal in de bekende krant alles uit de doeken kan over de vreselijk zware periode die achter haar ligt. En dan durven wij ook nog te voorspellen dat de donkere periode haar ongetwijfeld heel veel energie heeft gegeven om haar fonkelnieuwe programma nóg mooier te maken. Maar zolang willen wij u natuurlijk niet laten wachten. Tip voor de speurneuzencommunity op revu.nl: let op wie er ineens gaat verhuizen.
Zou goed kunnen ja!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:24 schreef Mariposas het volgende:
In de rubriek 'Niet geschikt voor publicatie' van de Nieuwe Revu van 10 dec 2012 stond dit blind item, zou dat over SylRaf gaan?
[..]
http://www.revu.nl/catego(...)t-voor-publicatie-2/
Ik denk het eigenlijk niet. In Nederland doet ze niet zoveel voor tv, en er is ook niets aangekondigd. Ze is ook niet verhuisd maar blijft juist in hun appartement wonen daar in Hamburg voorlopig. Denk ook wel dat ze in Duitsland blijft wonen, daar is haar carrière toch ook grotendeels.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:24 schreef Mariposas het volgende:
In de rubriek 'Niet geschikt voor publicatie' van de Nieuwe Revu van 10 dec 2012 stond dit blind item, zou dat over SylRaf gaan?
[..]
In de zomer stond in deze rubriek iets over een Nederlandse voetballer die uit de kast wilde komen maar dat zijn echtgenote pas na het WK wilde dat dit naar buiten kwamquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:24 schreef Mariposas het volgende:
[..]
In die column hierboven staat dat ze net verhuisd is (vlak voor vakantie Dubai), dus dat klopt dan toch wel een beetje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet. In Nederland doet ze niet zoveel voor tv, en er is ook niets aangekondigd. Ze is ook niet verhuisd maar blijft juist in hun appartement wonen daar in Hamburg voorlopig. Denk ook wel dat ze in Duitsland blijft wonen, daar is haar carrière toch ook grotendeels.
Ja maar dat heeft verder niets met de scheiding te maken. Raf ging terug naar Hamburg, zij ging vanzelfsprekend mee. Ze waren ook al verhuisd maanden voor dat berichtje wat zegt 'let op wie er gaat verhuizen'quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
In die column hierboven staat dat ze net verhuisd is (vlak voor vakantie Dubai), dus dat klopt dan toch wel een beetje.
Denk meer dat het over Yo en Wesley gaat eigenlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft verder niets met de scheiding te maken. Raf ging terug naar Hamburg, zij ging vanzelfsprekend mee. Ze waren ook al verhuisd maanden voor dat berichtje wat zegt 'let op wie er gaat verhuizen'
Dat zou net zo goed Van Persie kunnen zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
In de zomer stond in deze rubriek iets over een Nederlandse voetballer die uit de kast wilde komen maar dat zijn echtgenote pas na het WK wilde dat dit naar buiten kwam
Ik wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Denk meer dat het over Yo en Wesley gaat eigenlijk.
En van R wordt toch ook al vaak gezegd dat ie homo is?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
In die column hierboven staat dat ze net verhuisd is (vlak voor vakantie Dubai), dus dat klopt dan toch wel een beetje.
acht rot toch op. Van elke kerel wordt gezegd dat het een homo is door bepaalde sneu typesquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
En van R wordt toch ook al vaak gezegd dat ie homo is?
Dat wordt zo snel geroepen als je 'te lang' vrijgezel of ijdel bent of een vreemd loopje hebt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
En van R wordt toch ook al vaak gezegd dat ie homo is?
ik vraag me altijd af wie toch constant die foto's van haar maaktquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:25 schreef Montelly het volgende:
Waar blijven de blije tweets van Sylvie, tis akelig stil vanuit haar kant. Geen geforceerde/schijn kiekjes meer van "heaving a goodtime/blast"??
Haha dat heb ik dus ook altijdquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af wie toch constant die foto's van haar maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |