Zij heeft nog de looks, wat heeft hij? Een kamper... tja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat elke man dat snel zou hebben met een vrouw als Sylvie
Echt?quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:50 schreef MightyMightyM het volgende:
Rafael zei al een keer in een interview dat hij waarschijnlijk de enige man is die het zou uithouden met haar.
Er staat dat Raf niet meeging op een tripje omdat hij moet trainen. Ze probeerde hem nog heel erg over te halen, maar helaas. Zijn broer ging wel mee als oppas voor Deem.quote:
Ze heeft zijn broer gepaaldquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:52 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Er staat dat Raf niet meeging op een tripje omdat hij moet trainen. Ze probeerde hem nog heel erg over te halen, maar helaas. Zijn broer ging wel mee als oppas voor Deem.
Heeft ze dat echt zo gezegd?quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:50 schreef MightyMightyM het volgende:
Trouwens, een gelukkig nieuwjaar SHO-ers, met veel gates en ook persoonlijk geluk.
Kijk hier trouwens niet van op. Rafael zei al een keer in een interview dat hij waarschijnlijk de enige man is die het zou uithouden met haar. Vond haar na haar ziekte wel wat leuker en redelijker overkomen, maar de laatste tijd weer minder.
Een aantal jaren geleden las ik een interview van haar waarbij ik gewoon niet kon geloven dat iemand echt zo kan zijn. Ze zei dat voor haar de definitie van geluk is dat ze beeldig in haar designoutfit op de bank zat te wachten op Raf. En dat ze medelijden had met mensen die voor een feestje kleding moeten kopen in plaats van dat ze die cadeau krijgen van een designer. En dat ze een gelusmomentje had toen ze uitvond dat ze jeansmaat 26 had. Volgens mij was dat ook het interview waarin ze over de ijshoorntjes sprak.
Zo gek is dat toch niet? Op een gegeven moment is het in een relatie echt niet meer voldoende als je vrouw enkel en alleen elke avond in Hunkemöller lingerie op je sofa ligt hoor.quote:
Nee, maar of hij dat écht gezegd heeftquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet? Op een gegeven moment is het in een relatie echt niet meer voldoende als je vrouw enkel en alleen elke avond in Hunkemöller lingerie op je sofa ligt hoor.
Ah ok. Nou in de loop van de week zal vanzelf wel bekend worden wat er allemaal wel en niet waar is in deze soap.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar of hij dat écht gezegd heeftOp alleen sex draait een relatie niet nee.
Hopelijk weet Sylvie wel wat de gevolgen zijn van een scheiding. Ach ja, ik neem aan dat ze zo onderhand wel het klappen van de zweep kentquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop maar gewoon dat ze simpel gaan scheiden, zonder meppen
Ja, nee, ik schreef het verkeerd, ik bedoelde te hopen dat die roddels over slaan niet waar zijn, en dat ze gewoon scheiden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk weet Sylvie wel wat de gevolgen zijn van een scheiding. Ach ja, ik neem aan dat ze zo onderhand wel het klappen van de zweep kent
Oh nevermind ik las niet goed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:53 schreef TheVulture het volgende:
Of zou Raf de broer van Sylvie binnenkant paal hebben genomen... dat zou nog eens een gate zijn
Ik vind hem echt niet lelijk nee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:55 schreef friekin_ het volgende:
Ik vond Raf trouwens wel sympathiek overkomen (in interviews). Ik vond hem al lang geen kamper imago/attitude meer hebben. En qua uiterlijk is hij er ook flink op vooruit gegaan.
In die Grazia stond ook een interview met Raf, dat hij een keer voor haar gekookt had in het begin, gebakken aardappeltjes met biefstuk. En dat ze daar niet van gediend was 'Heb jij mij dat ooit zien eten?'quote:
Dat is dan wel weer triest.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:59 schreef alors het volgende:
[..]
In die Grazia stond ook een interview met Raf, dat hij een keer voor haar gekookt had in het begin, gebakken aardappeltjes met biefstuk. En dat ze daar niet van gediend was 'Heb jij mij dat ooit zien eten?'Zaten vast teveel koolhydraten in ofzo
Maar dan had je eigenlijk ook heel hard weg moeten rennen, als kerel...quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:59 schreef alors het volgende:
[..]
In die Grazia stond ook een interview met Raf, dat hij een keer voor haar gekookt had in het begin, gebakken aardappeltjes met biefstuk. En dat ze daar niet van gediend was 'Heb jij mij dat ooit zien eten?'Zaten vast teveel koolhydraten in ofzo
quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan had je eigenlijk ook heel hard weg moeten rennen, als kerel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |